Quina Picor...
Moderador: Airald
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
Quina Picor...
No se si a vosaltres us passa, però quan duc el casc tancat, m'agafa una picor al nas... :SOS
Abans que algú em digui de canviar el casc haig de dir que m'ha passat sempre, amb tots els cascs que he tingut... i em té una mica mosca.
No us passa?
Com ho solventeu?... a part de rascar-se, clar.
Espero els vostres comentaris
Salut!
:birracat
Abans que algú em digui de canviar el casc haig de dir que m'ha passat sempre, amb tots els cascs que he tingut... i em té una mica mosca.
No us passa?
Salut!
:birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Quina Picor...
Xavier!!!!! Quina sorpresa!!!!!!
ES UN PLAER TORNAR-TE A LLEGIR!!!!!!
No ens tornis a fallar.
[quote user="hook" post="238270"]No se si a vosaltres us passa, però quan duc el casc tancat, m'agafa una picor al nas...
No us passa?
Salut![/quote]Si et serveix de consol, no ets l'únic que ha experimentat aquest "molest" (per dir-ho d'alguna manera) fenomen. Ho he comentat amb companys i mentre alguns ho han notat, d'altres no. A mi tan sols m'ha passat amb un casc, el Shoei Multitec., mentre que amb els altres mai ho havia experimentat. Suposo que es tracta del sistema laminar d'aire que serveix per mantenir desentelat la part interior de la visera. Imagino que es deu escapar algun filet d'aire que va a parar just a la punta del nas i, a priori, te fàcil solució. A la propera sortida porta una mica de cinta aïllant i fem una petita prova.
Per cert, el Schuberth C3 serà molt Schuberth C3 però a la que plou, sembla que plogui mes per dins que per fora......i això, el Shoei no m'ho havia fet MAI. :nonocat :nonocat
Jordi "Prony"
No ens tornis a fallar.
[quote user="hook" post="238270"]No se si a vosaltres us passa, però quan duc el casc tancat, m'agafa una picor al nas...
No us passa?
Salut![/quote]Si et serveix de consol, no ets l'únic que ha experimentat aquest "molest" (per dir-ho d'alguna manera) fenomen. Ho he comentat amb companys i mentre alguns ho han notat, d'altres no. A mi tan sols m'ha passat amb un casc, el Shoei Multitec., mentre que amb els altres mai ho havia experimentat. Suposo que es tracta del sistema laminar d'aire que serveix per mantenir desentelat la part interior de la visera. Imagino que es deu escapar algun filet d'aire que va a parar just a la punta del nas i, a priori, te fàcil solució. A la propera sortida porta una mica de cinta aïllant i fem una petita prova.
Per cert, el Schuberth C3 serà molt Schuberth C3 però a la que plou, sembla que plogui mes per dins que per fora......i això, el Shoei no m'ho havia fet MAI. :nonocat :nonocat
Jordi "Prony"
- Jl61
- Presentats
- Entrades: 934
- Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
- Hook
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="238318"]Has provat a canviar el nas ? :b9 :b9 :b9 :okcat[/quote]
Estic esperant una oferta del LIDL... :jajacat
Estic esperant una oferta del LIDL... :jajacat
- Hook
- Presentats
[quote user="Jl61" post="238323"]a mi també em passa.... :okcat[/quote]
Ah! No estic sol...
Ah! No estic sol...
- Hook
- Presentats
[quote user="Prony" post="238321"]Xavier!!!!! Quina sorpresa!!!!!!
No ens tornis a fallar.
No us passa?
Jordi "Prony"[/quote]
No se qui és en Xavier, jo em dic Ricard, però provaré això de tancar les entrades d'aire...
Amb aquesta calor que comença a fer potser m'ofego, però s'haurà acabat l'emprenyadora picor!
Anem a pams... primer un problema i després l'altre.
No ens tornis a fallar.
No us passa?
Jordi "Prony"[/quote]
No se qui és en Xavier, jo em dic Ricard, però provaré això de tancar les entrades d'aire...
Amb aquesta calor que comença a fer potser m'ofego, però s'haurà acabat l'emprenyadora picor!
Anem a pams... primer un problema i després l'altre.
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
A mi també em passa.
Porto un casc Shoei integral (em penso que es el model Multi Tech)
Provaré el que diu en Prony.
Porto un casc Shoei integral (em penso que es el model Multi Tech)
Provaré el que diu en Prony.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="hook" post="238330"][quote user="STELVIO 00" post="238318"]Has provat a canviar el nas ? :b9 :b9 :b9 :okcat[/quote]
Estic esperant una oferta del LIDL... :jajacat[/quote]
Fora "conyes", estigues tranquil, a mi també em passa............................... i amb dos casc diferents :foracat
Estic esperant una oferta del LIDL... :jajacat[/quote]
Fora "conyes", estigues tranquil, a mi també em passa............................... i amb dos casc diferents :foracat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Quan em referia al Xavier, em referia al Stelvio, desaparegut en combat i una de les persones que aporten mes "ziritione" en aquest foro. Feia dies que estava "despistat" i tots el trobàvem a faltar (les senyores encara mes, però no ho diuen).
En relació al tema dels filets d'aire que poden anar a parar a la punta del nas, tampoc es qüestió de ser radicals i obturar completament els orificis que tenen com a menester la de generar aquest flux laminar. Un flux d'aire es molt bonic i molt simpàtic fins que el mol mal-parit es converteix en una turbulència, llavors ja es un "cagate-lorito". El que podem intentar, si aquest fos l'origen del problema es provar de tapar aquell punt des del qual surt el picant filet d'aire. Sempre i quant aquest en sigui l'origen i tinguem prou coneixements i paciència per resoldre-ho.
Ok??
Un altra solució es omplir el dipòsit de benzina fins que sobreeixiri i que el combustible s'esmicoli fins els calçotets. Des d'aquell moment, el picor del nas deixarà de ser una molèstia.
Jordi "Prony"
En relació al tema dels filets d'aire que poden anar a parar a la punta del nas, tampoc es qüestió de ser radicals i obturar completament els orificis que tenen com a menester la de generar aquest flux laminar. Un flux d'aire es molt bonic i molt simpàtic fins que el mol mal-parit es converteix en una turbulència, llavors ja es un "cagate-lorito". El que podem intentar, si aquest fos l'origen del problema es provar de tapar aquell punt des del qual surt el picant filet d'aire. Sempre i quant aquest en sigui l'origen i tinguem prou coneixements i paciència per resoldre-ho.
Ok??
Un altra solució es omplir el dipòsit de benzina fins que sobreeixiri i que el combustible s'esmicoli fins els calçotets. Des d'aquell moment, el picor del nas deixarà de ser una molèstia.
Jordi "Prony"
- Hook
- Presentats
[quote user="Prony" post="238420"]Quan em referia al Xavier, em referia al Stelvio, desaparegut en combat i una de les persones que aporten mes "ziritione" en aquest foro. Feia dies que estava "despistat" i tots el trobàvem a faltar (les senyores encara mes, però no ho diuen).
Ok??
Jordi "Prony"[/quote]
Aclarit!
Provaré això de tapar "fils d'aire molestos".... i posar-me calçotets :jajacat
Ok??
Jordi "Prony"[/quote]
Aclarit!
Provaré això de tapar "fils d'aire molestos".... i posar-me calçotets :jajacat
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Has provat el tanga ?
Diuen que sol•luciona molts dels problemes sense sol•lució i que aparentment no hi tenen res a veure, però si que hi tenen a veure. Aixó diuen... :spite
Amb un tanga ben posat desapareix la picor de nas. El que no arregli un bon tanga...no te sol·lució. :b9

Diuen que sol•luciona molts dels problemes sense sol•lució i que aparentment no hi tenen res a veure, però si que hi tenen a veure. Aixó diuen... :spite
Amb un tanga ben posat desapareix la picor de nas. El que no arregli un bon tanga...no te sol·lució. :b9

Salut i kilómetres
- Hook
- Presentats
Però el tanga me'l poso al nas? Per la picor? :b9 :b9 :b9
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
No ho se, però el nas només et pica quan portes casc?
A mi em passa de tant en tant, però lògicament molesta més amb el casc posat, ja que no es tan senzill de solucionar.
Potser es quan ens pica el nas i no portem el casc ens el rasquem sense ni adonar-nos compte?
;)
No ho se, però el nas només et pica quan portes casc?
A mi em passa de tant en tant, però lògicament molesta més amb el casc posat, ja que no es tan senzill de solucionar.
Potser es quan ens pica el nas i no portem el casc ens el rasquem sense ni adonar-nos compte?
;)
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="hook" post="238447"]Però el tanga me'l poso al nas? Per la picor? :b9 :b9 :b9[/quote]
no,per la picor no,perque no es congeli a l'hivern :b9 :b9 ,bromes a part,a mi em pasa amb algun casc i suposso que es per l'entrada d'aire que ho provoca,si vas amb el desviador d'aire no ho fa :okcat en els Shoei aquest desviador fa anys es podia posar i treure facilment,encara en tinc de guardats a casa.
no,per la picor no,perque no es congeli a l'hivern :b9 :b9 ,bromes a part,a mi em pasa amb algun casc i suposso que es per l'entrada d'aire que ho provoca,si vas amb el desviador d'aire no ho fa :okcat en els Shoei aquest desviador fa anys es podia posar i treure facilment,encara en tinc de guardats a casa.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 16, 2013 9:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
A mi a vegades em passa i he trobat correlació amb les vibracions del cap per culpa de les turbulències de l'aire desviat per la cúpula. O sigui, si et vibra el casc per l'aire em pica més. Esclar que jo porto gairabé sempre cascs Enduro BMW que tenen una visera que els fa molt sensible a l'aire.
Parlant de picors... a vegades anant en moto m'agafa una picor horrible al cuir cabellut, llegint i llegint fòrums al final vaig trobar que era per què el tenia sensible de rentar-lo massa. Als Alps ja m'en vaig endur un xampú especial "de farmàcia" i ara tinc cura de no possar-me tant de sabó al cap a la dutxa diària, i fregar-me el cap menys. La veritat és que he millorat. O sigui, que si la picor us pujar al cap...
Salut !
Parlant de picors... a vegades anant en moto m'agafa una picor horrible al cuir cabellut, llegint i llegint fòrums al final vaig trobar que era per què el tenia sensible de rentar-lo massa. Als Alps ja m'en vaig endur un xampú especial "de farmàcia" i ara tinc cura de no possar-me tant de sabó al cap a la dutxa diària, i fregar-me el cap menys. La veritat és que he millorat. O sigui, que si la picor us pujar al cap...
Salut !
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
A mi em pica a totes hores ...el nas, es clar que soc el rei de l'al·lèrgia :b9
Com diu en Jordi, els calçotets ben molls de benzina i tot arreglat :b9 :b9 :b9 :b9
Per cert, tambe tinc un Shoei
Com diu en Jordi, els calçotets ben molls de benzina i tot arreglat :b9 :b9 :b9 :b9
Per cert, tambe tinc un Shoei
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Es que sou una colla de tiquis miquis!!!.
Com diu en Jordi, empapats de betzina, de ben segur que no ho notarieu.
Podeu provar també de posar un cactus als calçotets. Segur que la picor del nas desapareix a l'instant!!!
:666 :666 :666 :666
Podeu provar també de posar un cactus als calçotets. Segur que la picor del nas desapareix a l'instant!!!
:666 :666 :666 :666
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Hook
- Presentats
[quote user="Jeppy" post="238682"]Es que sou una colla de tiquis miquis!!!.
:666 :666 :666 :666[/quote]
Ja em veig arribant al bar:
Una cerveseta pel motero i un rajolí d'aigua pel cactus... :jajacat
:666 :666 :666 :666[/quote]
Ja em veig arribant al bar:
Una cerveseta pel motero i un rajolí d'aigua pel cactus... :jajacat