Honda CB500X, la "trail" definitiva segons J.M.Alg

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Re: Honda CB500X, La "trail" Definitiva Segons J.M

Entrada Autor: Vicenç » ds. jul. 20, 2013 11:31 am

Bon dia!!!!

De vegades algunes "discusions" em recorden a les que hi havien en un foro de Guzzis fa uns anys respecte a les restauracions.

Hi havia qui afirmava rotund que una restauració s'havia de fer amb l'únic objectiu de deixar la moto talment com si acabés de sortir de la fàbrica, mentres que d'altres eren més partidaris de més llibertat d'actuació i fins i tot fer variacions i experiments. Unes discusions furibundes que en algún cas van arribar a amenaçes personals, usuaris banejats etc etc.

Bé, quina es la Biblia on es diu exactament que ha de ser una trail, una cústom, una "despullada", una "musculosa" o una rutera????
Quins son els paràmetres exactes per que una moto sigui o deixi de ser una cosa o una altra????

Que ningú se m'enfadi per la expresió que no vol ser ni molt menys ofensiva, però de vegades semblem talibans o millor dit, radicals amb les nostres opinions, ja siguin de marca, de model o de format (Bemeuveros, ducatistes, hondistes etc etc), o be el concepte de trail que aquí ha anat sortint. Estic convençut que si aquí algú entrés ara i digués que les trail, o la marca tal o qual son una merda algú podria arribar als nivells del foro guzzista abans esmentat.

No se. A mi m'agrada. Sigui una trail, una maxi trail, una semi trail, una quasi trail o una vull i no puc trail. O pot ser no es una trail.

Pe: Grum, Randy. Merci a tots dos. Haviam si al setembre em puc escapar i fer encara que sigui un esmorzar matiner.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 20, 2013 11:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » ds. jul. 20, 2013 2:15 pm

[quote user="Kpeps" post="238431"]jo la trobo molt maca i oberta a clients ben diferents,encara que novells :orquestra :orquestra el preu es mes que interessant per la planta que te,ara potser l'anunciat seria mes correcte si digues: la moto ''polivalent'' definitiva,ja que si l'anomenes del que no es,el public es confon......una bona opcio :birracat :birracat[/quote]

totalment d'acord.

els de marketing no es mamen el dit:
i si veuen que l'us que dónen el 90% d'usuaris de motos trail no surt de l'asfalt, doncs també és comprensible que acabin pervertint el concepte originari del que s'entén per una moto trail. De trail té la postura de conducció i les geometries.

En el fons, crec que pocs usuaris es confondran perquè dubto que algú s'atreveixi a fer gaires tonteries amb aquesta moto per camins.
Però és una gran moto polivalent i utilitària. I és una Honda, això no s'ha d'oblidar :burrucat
( i a sobre bastant econòmica :birracat )
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » ds. jul. 20, 2013 3:00 pm

[quote user="Vicenç" post="238691"]Bon dia!!!!

De vegades algunes "discusions" em recorden a les que hi havien en un foro de Guzzis fa uns anys respecte a les restauracions.

Hi havia qui afirmava rotund que una restauració s'havia de fer amb l'únic objectiu de deixar la moto talment com si acabés de sortir de la fàbrica, mentres que d'altres eren més partidaris de més llibertat d'actuació i fins i tot fer variacions i experiments. Unes discusions furibundes que en algún cas van arribar a amenaçes personals, usuaris banejats etc etc.

Bé, quina es la Biblia on es diu exactament que ha de ser una trail, una cústom, una "despullada", una "musculosa" o una rutera????
Quins son els paràmetres exactes per que una moto sigui o deixi de ser una cosa o una altra????

Que ningú se m'enfadi per la expresió que no vol ser ni molt menys ofensiva, però de vegades semblem talibans o millor dit, radicals amb les nostres opinions, ja siguin de marca, de model o de format (Bemeuveros, ducatistes, hondistes etc etc), o be el concepte de trail que aquí ha anat sortint. Estic convençut que si aquí algú entrés ara i digués que les trail, o la marca tal o qual son una merda algú podria arribar als nivells del foro guzzista abans esmentat.

No se. A mi m'agrada. Sigui una trail, una maxi trail, una semi trail, una quasi trail o una vull i no puc trail. O pot ser no es una trail.

Pe: Grum, Randy. Merci a tots dos. Haviam si al setembre em puc escapar i fer encara que sigui un esmorzar matiner.[/quote]

+1000
Tens total la raó...
Anar en moto és el què "ens posa"
Tan se val... qui diu vaig a fer una volta amb una custom, amb una trail, amb una naked?
Jo vaig a fer km i corves en moto... la que sigui! He tingut la sort de gaudir-ne de diferents, totes m'han donat satisfaccions, totes!

Avui en dia amb una XL1000V, que pel què vull i pel què en cal ara és per mi la millor del món... i sempre que em creui per les nostres carreteres amb un artefacte de dos rodes i un motor el saludaré, perquè se, que anem amb el que anem, gaudim del mateix.

Salut! :birracat

Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Antonio » ds. jul. 20, 2013 3:03 pm

[quote user="Vicenç" post="238691"]Bon dia!!!!

Imatge

A mi també m'agrada
Antonio l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 20, 2013 3:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dg. jul. 21, 2013 5:16 pm

Crec que el títol del post -si vaig errat, disculpeu.me- insinuava la pregunta: "creus que és encertada la denominació de trail (segons l'Alguersuari) per aquesta moto?". Diría que aquesta és l'intenció de qui va iniciar el post; saber si estem d'acord amb aquesta denominació.
Doncs jo diría que ha d'anar molt be, que a mí no m'agrada i que no és una trail. Com, per a mi, no és una moto un scooter, un triker ni un quad. Potser per això hi son els foros, per parlar.ne.
Ah! i als talibans els pòden donar pel... sac a tots. :callo

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. jul. 21, 2013 10:11 pm

Si aquesta Honda em serveix per venir fins aqui...

[img width=300]http://img32.imageshack.us/img32/5030/oj5i.jpg[/img]

... gaudint al màxim de cada metre recorregut, doncs potser si!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 21, 2013 10:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. jul. 23, 2013 3:42 pm

Crec que, per concepte i prestacions, és una moto mes aviat a ser una "gran moto polivalent", dins el sector de la mitja cilindrada.
D'acord, no té 150CV, no té suspensions ultramodernes, no té ESA, no te...
...però és una moto que permet fer una mica de tot sense gaires pretensions, ni falta que fa.
La veig relativament similar a la meva actual montura, estètica apart, és clar (Versys 650).
Motos de mitja cilindrada, amb certa alçada de terra, roda petita i postura "trail" que permeten des de utilitzar-les a diari com, si es vol, carregar-les amb les maletes i fer-hi viatges tant llargs com un vulgui o pugui soportar.
Moto Lògica és una bona definició, segons la meva modesta opinió. Manteniment econòmic i grans dossis de diversió.
Sembla que ja fa temps que tothom busca prestacions pures, és a dir, bàsicament, gran potència. Com si això ho fos tot en una moto. Doncs jo ja en faria prou amb la de la foto, oi tant que si, però és clar, jo no piloto motos, ni tinc pressa per anar en lloc, em limito a "grumejar" tot disfrutant del què faig i d'allà on vaig :burrucat
Soc de l'opinió que l'aventura se la fa cadascú i la intensitat amb la que es viuen les coses depen, en gran part, de nosaltres mateixos i no de la nostra montura... bé milor que :callo
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dv. ago. 02, 2013 9:19 am

Bon dia!!!!

Més opinions d'aquesta moto. Primer la del Alguersuari que ha comentat una miqueta més al seu blog:

http://www.alguersuari.com/

Però de tot el que diu em quedo amb la resposta a un comentari (Una clucada d'ull a tots els traileros de "pura cepa")...
Alberto dijo...
José María, no la has llevado por lo marrón, aunque sea un poquito?
José María Alguersuari dijo...
Alberto,si tuviéramos un amigo que viviera en una casa de campo alejada de la carretera a 5 kilometros y se tuviera que llegar a ella por una pista de tierra chunga y tu fueras en una Street Triple y yo en la CB500x,no dudes que acabaríamos llegando ,yo algo mejor que tu.La CBX es una moto de asfalto -si queremos trail light ,pero muy light,-con comodidad casi de trail.Punto.

Peeeero: He estat mirant altres webs, i he descobert un pàio que més o menys diu el mateix que jo!!!! (No sóc un bitxo raro!!!!)... No em puc estar de posar-ho...
...So when I saw 3 rather lovely looking bikes perched up on a platform on the Honda stand I took interest. I took even more interest when I saw the "CB 500" on the side of the street machine, got a little giddy when I saw the same motor in the CBR 500 next to it then almost had a trouser accident when I saw the big trailie styled CB 500 X. Oh my sweet heavens! It's like Honda had read this blog and produced my perfect model. 500cc is enough for two-up touring and a teeny tiny bit of speed, small enough to be economical (hopefully), light enough to get around traffic and the one on show had a full luggage compliment. Grrrrrrrrrrrrr......

To be honest, the one on show was probably the "top flight" spec. It had the crash bars complete with the dinky little spot lights that are popular with the big trailie types. It had the full hard luggage set to the rear. Honda, like several of the other manufacturers, had gone to the effort of fitting an Akropovic end can, I can only assume all the original silencers must be pig ugly. So in my humble opinion I think it looks great and could be an impressive compromise between the comfort, handling and touring ability of a big trailie and the ease of everyday use of a mid range commuter.
Resumint: que Honda sembla que ha llegit els seus pensaments al fabricar una moto "perfecte", amb potencia suficient per viatjar en parella, però econòmica i poder fer us d'ella en el dia a dia. Que te un aspecte de moto més gran però que arriba a un equilibri entre el confort, la capacitat de viatjar y rutejar i al mateix temps l'us diari.

Ahhh, la web: http://www.bikesandtravels.co.uk/biker. ... %20&info=1

Tot i que al final del seu article també pensa que la principal competidora d'aquesta moto es la NC700 i que té dubtes de quina agafar en una desició final.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 02, 2013 9:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dg. ago. 04, 2013 2:24 pm

Bon dia!!!!

Més opinions d'aquesta moto. Primer la del Alguersuari que ha comentat una miqueta més al seu blog:

http://www.alguersuari.com/

Però de tot el que diu em quedo amb la resposta a un comentari (Una clucada d'ull a tots els traileros de "pura cepa")...
Alberto dijo...
José María, no la has llevado por lo marrón, aunque sea un poquito?
José María Alguersuari dijo...
Alberto,si tuviéramos un amigo que viviera en una casa de campo alejada de la carretera a 5 kilometros y se tuviera que llegar a ella por una pista de tierra chunga y tu fueras en una Street Triple y yo en la CB500x,no dudes que acabaríamos llegando ,yo algo mejor que tu.La CBX es una moto de asfalto -si queremos trail light ,pero muy light,-con comodidad casi de trail.Punto.

Peeeero: He estat mirant altres webs, i he descobert un pàio que més o menys diu el mateix que jo!!!! (No sóc un bitxo raro!!!!)... No em puc estar de posar-ho...
...So when I saw 3 rather lovely looking bikes perched up on a platform on the Honda stand I took interest. I took even more interest when I saw the "CB 500" on the side of the street machine, got a little giddy when I saw the same motor in the CBR 500 next to it then almost had a trouser accident when I saw the big trailie styled CB 500 X. Oh my sweet heavens! It's like Honda had read this blog and produced my perfect model. 500cc is enough for two-up touring and a teeny tiny bit of speed, small enough to be economical (hopefully), light enough to get around traffic and the one on show had a full luggage compliment. Grrrrrrrrrrrrr......

To be honest, the one on show was probably the "top flight" spec. It had the crash bars complete with the dinky little spot lights that are popular with the big trailie types. It had the full hard luggage set to the rear. Honda, like several of the other manufacturers, had gone to the effort of fitting an Akropovic end can, I can only assume all the original silencers must be pig ugly. So in my humble opinion I think it looks great and could be an impressive compromise between the comfort, handling and touring ability of a big trailie and the ease of everyday use of a mid range commuter.
Resumint: que Honda sembla que ha llegit els seus pensaments al fabricar una moto "perfecte", amb potencia suficient per viatjar en parella, però econòmica i poder fer us d'ella en el dia a dia. Que te un aspecte de moto més gran però que arriba a un equilibri entre el confort, la capacitat de viatjar y rutejar i al mateix temps l'us diari.

Ahhh, la web: http://www.bikesandtravels.co.uk/biker. ... %20&info=1

Tot i que al final del seu article també pensa que la principal competidora d'aquesta moto es la NC700 i que té dubtes de quina agafar en una desició final.

jo tindria els mateixos dubtes. Potser em decantaria per la 500 per l'ús urbà que li faria.
em semblen dues molt bones motos i crec que tard o d'hora en vendran bastantes (dels dos models)
aquest estiu ja n'he guipat unes quantes, d'N700CX. :birracat
Straw man l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 04, 2013 2:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Respon

Torna a “General”