R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Moderador: Airald
- Joserra
- Presentats
- Entrades: 221
- Membre des de: dt. gen. 08, 2013 11:21 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Hola
es la GS , la formidable ,increible, maravellossa....
no tinc pareaules :jajacat
el tema de la fotico....
pengare la que em faci dema l'Evaaaa :jajacat
es la GS , la formidable ,increible, maravellossa....
no tinc pareaules :jajacat
el tema de la fotico....
pengare la que em faci dema l'Evaaaa :jajacat
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
una cosa, pensa que per trajectes curts la GS no t'anirà gaire be, amb el motor fred s'amorra molt, necessita uns minuts per poder rodar be...
-
- Presentats
- Entrades: 4
- Membre des de: dl. jul. 22, 2013 12:55 am
- Ubicació: Santa Coloma de Farners
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Hola company!!! Com estàs? :holacat
La TMax és una gran scooter per la ciutat i rodalies...fins i tot per alguna escapadeta...però la GS1200 et permetrà gaudir molt més. Pots modificar la corba de potència (amb el model nou) i també les suspensions...és com si tinguessis 3 motos en 1...salvant les distàncies clar!!!
L'únic inconvenient q té és q si l'utilitzes molt per ciutat és més alta i té un pes molt més considerable.
Vas comentar-me q et pagaven bé la TMax... I penso q és una molt bona opció fer el canvi.
Si necessites qualsevol informació més...no ho dubtis!!!
Salutacions company :holacat
La TMax és una gran scooter per la ciutat i rodalies...fins i tot per alguna escapadeta...però la GS1200 et permetrà gaudir molt més. Pots modificar la corba de potència (amb el model nou) i també les suspensions...és com si tinguessis 3 motos en 1...salvant les distàncies clar!!!
L'únic inconvenient q té és q si l'utilitzes molt per ciutat és més alta i té un pes molt més considerable.
Vas comentar-me q et pagaven bé la TMax... I penso q és una molt bona opció fer el canvi.
Si necessites qualsevol informació més...no ho dubtis!!!
Salutacions company :holacat
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Aquests dies he estat pensant molt en el tema de la GS (en qualsevol de les seves variants) i crec que si em surt alguna cosa que em permeti mantenir la TMax i provar una GS, potser ho faci.
Jo no faig servir la TMax per recorreguts per ciutat només, però si que faig recorreguts curts molt sovint, per tant, l'inconvenient que apunta Tramunt de la GS en recorreguts curts, em faria poc pràctica pel dia a dia i que com a moto única no podria ser, en el meu cas.
Pel que fa a la R1200GS L del Miquel, felicitats, és una moto fantàstica com totes les GS que he pogut veure aquest diumenge a la sortida a Mirmanda. Estic segur que em tornaré a plantejar la seva compra d'aquí un temps, ara per ara, descarto aquest model pels motius que ja t'he comentat. Si no em vingués d'aquí, doncs GS nova i a mantenir la TMax, però no és el cas.
:burrucat
Jo no faig servir la TMax per recorreguts per ciutat només, però si que faig recorreguts curts molt sovint, per tant, l'inconvenient que apunta Tramunt de la GS en recorreguts curts, em faria poc pràctica pel dia a dia i que com a moto única no podria ser, en el meu cas.
Pel que fa a la R1200GS L del Miquel, felicitats, és una moto fantàstica com totes les GS que he pogut veure aquest diumenge a la sortida a Mirmanda. Estic segur que em tornaré a plantejar la seva compra d'aquí un temps, ara per ara, descarto aquest model pels motius que ja t'he comentat. Si no em vingués d'aquí, doncs GS nova i a mantenir la TMax, però no és el cas.
:burrucat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
I fora de GS???
Supertenere,KTM,Triumph,....
Supertenere,KTM,Triumph,....
Ex ...moltes coses
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Steelman... alguns diuen que fora d'una GS no hi ha res !!!
Aprofito: algú em regala 2.000€?, és que voldria una d'aquestes GS's 1200, je, je.
Salut !!
Ximet Ric
P.D. Tranquil Billy_Joe, de GS's 1200 LC's en tindràs noves per molts anys, sempre hi seràs a temps.
Aprofito: algú em regala 2.000€?, és que voldria una d'aquestes GS's 1200, je, je.
Salut !!
Ximet Ric
P.D. Tranquil Billy_Joe, de GS's 1200 LC's en tindràs noves per molts anys, sempre hi seràs a temps.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
[quote user="Steelman" post="239122"]I fora de GS???
Supertenere,KTM,Triumph,....[/quote]
Mira, la única que m'he plantejat és la Súper Tenere, doncs el preu és molt bo i la moto te qualitat. La Triumph no la conec i la KTM si que la conec però no voldria repetir.
Supertenere,KTM,Triumph,....[/quote]
Mira, la única que m'he plantejat és la Súper Tenere, doncs el preu és molt bo i la moto te qualitat. La Triumph no la conec i la KTM si que la conec però no voldria repetir.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Doncs Billy_joe... jo la Triumph és la que em miraria...
Ex ...moltes coses
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
[quote user="Steelman" post="239145"]Doncs Billy_joe... jo la Triumph és la que em miraria...[/quote]
llegiré sobre ella :okcat
llegiré sobre ella :okcat
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
"Pecadooors de la pradeera !!!!"
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
[quote user="Billy_Joe" post="239149"][quote user="Steelman" post="239145"]Doncs Billy_joe... jo la Triumph és la que em miraria...[/quote]
llegiré sobre ella :okcat[/quote]
Jo més que llegir la provaria, i si pot ser baixant d'una GS LC. Així provaràs en primera persona un motor de moto, i que el nou bóxer no deixa de ser "mas de lo mismo".
Aiiiiii lo què he dit!!!! :callo
Bé, com que em diràn que jo no sóc objectiu, millor que t'ho diguin els que l'han provada. (Albert, steelman, Jeppy, etc... On sou???) :b9 :b9 :b9 :birracat
Tu mateix, a dia d'avui hi ha un bon ventall de motos boníssimes! Ara mateix, si no fos per la cadena i que només fà poc més d'un any que vaig comprar la meva, crec que ja m'estaria mirant la nova Caponord. Digueu-me raro, però ultimament La Ducati i aquesta nova Aprilia em piquen l'ullet, dissenys espectaculars, components de primerissimes marques i a sobre motors impressionants; i a sobre no has de buscar enmig de les sortides per veure quina és la teva!!! :b9 :b9
llegiré sobre ella :okcat[/quote]
Jo més que llegir la provaria, i si pot ser baixant d'una GS LC. Així provaràs en primera persona un motor de moto, i que el nou bóxer no deixa de ser "mas de lo mismo".
Aiiiiii lo què he dit!!!! :callo
Bé, com que em diràn que jo no sóc objectiu, millor que t'ho diguin els que l'han provada. (Albert, steelman, Jeppy, etc... On sou???) :b9 :b9 :b9 :birracat
Tu mateix, a dia d'avui hi ha un bon ventall de motos boníssimes! Ara mateix, si no fos per la cadena i que només fà poc més d'un any que vaig comprar la meva, crec que ja m'estaria mirant la nova Caponord. Digueu-me raro, però ultimament La Ducati i aquesta nova Aprilia em piquen l'ullet, dissenys espectaculars, components de primerissimes marques i a sobre motors impressionants; i a sobre no has de buscar enmig de les sortides per veure quina és la teva!!! :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Holaaa,
La Triumph 1.200 penso que es una opció a tenir molt en compte, i que mereix que li facis una prova.
El seu motor et dona molt bones sensacions amb una bona acceleració i un comportament excel•lent. La dinàmica de la moto també es molt bona, a l’alçada del motor que porta.
No et diré que em sorprengués gratament quan la vaig provar, però va ser per que ja m’ho esperava per tot el que m’havien dit de ella. Em va agradar i molt !!
:lol: :lol: ;)
La Triumph 1.200 penso que es una opció a tenir molt en compte, i que mereix que li facis una prova.
El seu motor et dona molt bones sensacions amb una bona acceleració i un comportament excel•lent. La dinàmica de la moto també es molt bona, a l’alçada del motor que porta.
No et diré que em sorprengués gratament quan la vaig provar, però va ser per que ja m’ho esperava per tot el que m’havien dit de ella. Em va agradar i molt !!
:lol: :lol: ;)
Sort,
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
La BMW és possiblement (malgrat el seu preu), la millor de les opcions, si no passes habitualment de les 6000rpm. Fins aquí, inclús diré que per tot plegat és la millor (m’encanten les seves suspensions i la força des de les 1500rpm)
Però si m’acabo de comprar la KTM, en comptes de la BMW, és justament, per que per molt que diguin que ara té els 125Cvs, les sensacions son les mateixes que en el antic motor: No estiris més enllà de les 6000rpm, canvia de marxa, per que no notaràs que empeny més a 7000rmp, que a 3000rpm. Sempre empeny igual (igual de bé, però igual). Vaig provar-la durant díes, la nova BMW, i en totes condicions.
No té “punch”. Si no el necessites, és la teva moto, però si de tant en tant et ve de gust apurar marxa per sentir potència de debò, et faltarà castanya segur.
Com dic sempre fent-me pesat, hi ha tantes motos perfectes com conductors. Només es tracta de saber que vol un de la seva moto, i llavors triar, per que motos dolentes d’aquestes, no n’hi han.
Salut !!!! :birracat
Però si m’acabo de comprar la KTM, en comptes de la BMW, és justament, per que per molt que diguin que ara té els 125Cvs, les sensacions son les mateixes que en el antic motor: No estiris més enllà de les 6000rpm, canvia de marxa, per que no notaràs que empeny més a 7000rmp, que a 3000rpm. Sempre empeny igual (igual de bé, però igual). Vaig provar-la durant díes, la nova BMW, i en totes condicions.
No té “punch”. Si no el necessites, és la teva moto, però si de tant en tant et ve de gust apurar marxa per sentir potència de debò, et faltarà castanya segur.
Com dic sempre fent-me pesat, hi ha tantes motos perfectes com conductors. Només es tracta de saber que vol un de la seva moto, i llavors triar, per que motos dolentes d’aquestes, no n’hi han.
Salut !!!! :birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 25, 2013 9:03 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
[quote user="JoanCG" post="239234"]
No té “punch”. Si no el necessites, és la teva moto, però si de tant en tant et ve de gust apurar marxa per sentir potència de debò, et faltarà castanya segur.
[/quote]
Joan,amb tots els respectes,ho ets el clon del Randy Mamola......o jo no se el que vas provar..... :callo :callo , tothom pot comprar el que vulgui,totes van be i son mes que correctes...... :birracat :birracat
No té “punch”. Si no el necessites, és la teva moto, però si de tant en tant et ve de gust apurar marxa per sentir potència de debò, et faltarà castanya segur.
[/quote]
Joan,amb tots els respectes,ho ets el clon del Randy Mamola......o jo no se el que vas provar..... :callo :callo , tothom pot comprar el que vulgui,totes van be i son mes que correctes...... :birracat :birracat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
No, no soc el clon del Randy Mamola (ni ho pretenc)...i, :nonocat
Sí...tens raó en el que dius, totes van bé (i la BMW més, és una virgueria). :birracat
Com també és cert que les xifres de potència i parell son les que son, i en funció de la arquitectura d'un motor, l'entrega de potència és d'una o altre forma.
Soc de l’opinió que el bòxer , dona la potència sempre d’una forma totalment plana, el que és una virtut; és un motor superlineal en l’entrega d’aquesta potència, no fa una corba ascendent irregular, per tant es fa més fàcil de conduir apurant mrxes; no se't acumula la feina a l'entrada dels viratges.
Per contra, el motor de la meva KTM o de la Multistrada 1200, per exemple, deriven de motors de Superbikes, i per tant per arquitectura, estan pensades inicialment per anar amunt de voltes, per tal de poder entregar la potència a partir 6000rpm, a diferència del bòxer. Posteriorment las han suavitzades amb dues bujíes i altres històries, per donar-li els baixos que necessiten les maxitrails. Però venen d’on venen.
Però tant per arquitectura inicial com per a la potència de diferència (150Cv vs 125Cvs), la “coça al cul” que donen, no la dona la BMW 1200GS nova. Era un punt que em preocupava al comprar la meva moto, i per això vaig tenir les dues durant uns dies.
Això vol dir que la r1200GS no tira? No per Déu. Tira molt. La potència, excedeix en molt a allò necessari per carretera.
Ara, per aquell qui prové de RRs, o en tot cas aquell qui encara vol la “coça al cul” en acceleracions que donen les RRs, el motor bòxer de la BMW no ho dona, en cas contrari, jo ara aniria en una.
És més, i en contra del que pugui semblar: Quina és més efectiva en conducció ràpida portada per un usuari mitg (encara que en carretera no es tracta d’això, per suposat)? Dons possiblement la BMW, pel tema justament del motor i sobretot suspensions.
Per contra, si un "usuari avançat", agafa les dues, la més efectiva amb diferència seràn aquelles que tenen motor i xassis que provenen de SBK... (i jo no soc ni pretenc ser un aquests "usuaris avançats" :nonocat )
És la meva opinió, nois, com cadascú té la seva...
:birracat
Sí...tens raó en el que dius, totes van bé (i la BMW més, és una virgueria). :birracat
Com també és cert que les xifres de potència i parell son les que son, i en funció de la arquitectura d'un motor, l'entrega de potència és d'una o altre forma.
Soc de l’opinió que el bòxer , dona la potència sempre d’una forma totalment plana, el que és una virtut; és un motor superlineal en l’entrega d’aquesta potència, no fa una corba ascendent irregular, per tant es fa més fàcil de conduir apurant mrxes; no se't acumula la feina a l'entrada dels viratges.
Per contra, el motor de la meva KTM o de la Multistrada 1200, per exemple, deriven de motors de Superbikes, i per tant per arquitectura, estan pensades inicialment per anar amunt de voltes, per tal de poder entregar la potència a partir 6000rpm, a diferència del bòxer. Posteriorment las han suavitzades amb dues bujíes i altres històries, per donar-li els baixos que necessiten les maxitrails. Però venen d’on venen.
Però tant per arquitectura inicial com per a la potència de diferència (150Cv vs 125Cvs), la “coça al cul” que donen, no la dona la BMW 1200GS nova. Era un punt que em preocupava al comprar la meva moto, i per això vaig tenir les dues durant uns dies.
Això vol dir que la r1200GS no tira? No per Déu. Tira molt. La potència, excedeix en molt a allò necessari per carretera.
Ara, per aquell qui prové de RRs, o en tot cas aquell qui encara vol la “coça al cul” en acceleracions que donen les RRs, el motor bòxer de la BMW no ho dona, en cas contrari, jo ara aniria en una.
És més, i en contra del que pugui semblar: Quina és més efectiva en conducció ràpida portada per un usuari mitg (encara que en carretera no es tracta d’això, per suposat)? Dons possiblement la BMW, pel tema justament del motor i sobretot suspensions.
Per contra, si un "usuari avançat", agafa les dues, la més efectiva amb diferència seràn aquelles que tenen motor i xassis que provenen de SBK... (i jo no soc ni pretenc ser un aquests "usuaris avançats" :nonocat )
És la meva opinió, nois, com cadascú té la seva...
:birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 25, 2013 11:28 am, en total s’ha editat 17 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
dons ara si que se la que no em compraria......si amb la nova BMW anava a la tercera part del que podia donar i ja em sobrava moto pertot arreu,per lo que dius la KTM per mi seria ''inconduible'',el public general no vol ''patadas al cul'' ni sensacions de no poder dominar el que portes,senzillament vol efectivitat i sentir-se a gust,aixo es un parlar,aixi que pugui probare la KTM i amb el meu estil de conduccio (bastant patata) dire el que,perque segur que a lo que et refereixes son sensacions que la majoria no notariem mai ja que no las busquem :birracat :birracat .
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Bé, inconduible per excés de potència no és cap moto, ni la KTM, ni la Ducati ni una Panigale amb 200Cvs, ja que és tant simple com no passar de 8000rpm que és quan es desferma la cavalleria i ja està… :okcat
Pel que fa al que vol el “públic general” motard de un motor....una vegada més dic que hi ha tants pilots com motos perfectes, a cadascú li agrada el que li agrada, amb o sense la coça al cul per la potència (i amb tota legitimitat, clar)....
I la veritat, no conec a la majoria del public general de motards (ni crec que ningú els coneixi, a la majoria), per tant no m’atreveixo a dir el que els hi agrada, o el que busquen en una moto, la majoria.
Tots coneixem allò que tenim més proper, i desconeixem allò més llunyà. I clar, no vol dir que allò que coneixem sigui “la majoria”. Si anem a un col•lectiu de conductors de Harley Davidson (com a exemple, no se’m ofengui ningú...), possiblement no entendran per que volem motos amb més de 75Cvs de potència. Si anem a un col•lectiu de RRs, diran que estem bojos per comprar motos amb menys de 180Cvs; si ens centrem en aquest fòrum, possiblement sí que la majoria no necessitem més de X cavalls (jo em conformo amb 150 :b9 )...
Però en tot cas, més que entrar en un debat sobre “aquesta és millor que l’altre, i l’altre no val per a la majoria”, que no li veig el sentit, constatava unes dades quantificables de parell motor, entrega de potència, i corba de la mateixa, d’un motor bòxer respecta a qualsevol altre, per tant, dades inqüestionables.
En aquest casos, per dilucidar aquest tema, només hi ha una sol·lució, que és la que desde la nostra concessionària (de cotxes), insistim als clients sempre: "Prova'l, tots els cotxes van diferents, i has de veure amb quin et sents més a gust".
Aprofitant que avui la majoria de marques et permeten provar els models de les maxitrails, ho hem de fer, per no equivocar-nos, i veure el que ens funciona a cadascú. :okcat
Bon rotllo. Crec que aquestes disparitats de criteris son les que enriqueixen a un fòrum. Si tots fóssim i penséssim igual, “mal asuntu”. :birracat
Pel que fa al que vol el “públic general” motard de un motor....una vegada més dic que hi ha tants pilots com motos perfectes, a cadascú li agrada el que li agrada, amb o sense la coça al cul per la potència (i amb tota legitimitat, clar)....
I la veritat, no conec a la majoria del public general de motards (ni crec que ningú els coneixi, a la majoria), per tant no m’atreveixo a dir el que els hi agrada, o el que busquen en una moto, la majoria.
Tots coneixem allò que tenim més proper, i desconeixem allò més llunyà. I clar, no vol dir que allò que coneixem sigui “la majoria”. Si anem a un col•lectiu de conductors de Harley Davidson (com a exemple, no se’m ofengui ningú...), possiblement no entendran per que volem motos amb més de 75Cvs de potència. Si anem a un col•lectiu de RRs, diran que estem bojos per comprar motos amb menys de 180Cvs; si ens centrem en aquest fòrum, possiblement sí que la majoria no necessitem més de X cavalls (jo em conformo amb 150 :b9 )...
Però en tot cas, més que entrar en un debat sobre “aquesta és millor que l’altre, i l’altre no val per a la majoria”, que no li veig el sentit, constatava unes dades quantificables de parell motor, entrega de potència, i corba de la mateixa, d’un motor bòxer respecta a qualsevol altre, per tant, dades inqüestionables.
En aquest casos, per dilucidar aquest tema, només hi ha una sol·lució, que és la que desde la nostra concessionària (de cotxes), insistim als clients sempre: "Prova'l, tots els cotxes van diferents, i has de veure amb quin et sents més a gust".
Aprofitant que avui la majoria de marques et permeten provar els models de les maxitrails, ho hem de fer, per no equivocar-nos, i veure el que ens funciona a cadascú. :okcat
Bon rotllo. Crec que aquestes disparitats de criteris son les que enriqueixen a un fòrum. Si tots fóssim i penséssim igual, “mal asuntu”. :birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 25, 2013 3:50 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Jo no sé quina és millor i quina pitjor...per a la meva manera d'entendre les motos.
No ho sé perqué no n'he provat cap i de moment seguiré sense provar-ne cap, un que és "raret".
Però el que si sé, és que fot molt i molt que et deixin fàcilment per gas i cv. :666
Aixís que la meva moto ideal seria una trail asfáltica cómoda, prou grossa per carregar-la a tope de paquets i gent, i amb prous cavalls per gaudir-la quant toca. Vaja...que ara mateix no sabria quina triar ja que n'hi ha moltes que compleixen els meus requisits principals. :okcat
M'hauré de decantar per l'estética, la marca, el preu o l'exclusivitat quant toqui canviar-la.
El que si sé és quina no compraré, però això millor deixar-ho per l'intimitat. :martell
No ho sé perqué no n'he provat cap i de moment seguiré sense provar-ne cap, un que és "raret".
Però el que si sé, és que fot molt i molt que et deixin fàcilment per gas i cv. :666
Aixís que la meva moto ideal seria una trail asfáltica cómoda, prou grossa per carregar-la a tope de paquets i gent, i amb prous cavalls per gaudir-la quant toca. Vaja...que ara mateix no sabria quina triar ja que n'hi ha moltes que compleixen els meus requisits principals. :okcat
M'hauré de decantar per l'estética, la marca, el preu o l'exclusivitat quant toqui canviar-la.
El que si sé és quina no compraré, però això millor deixar-ho per l'intimitat. :martell
Salut i kilómetres
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
[quote user="Siono1000" post="239281"]
Però el que si sé, és que fot molt i molt que et deixin fàcilment per gas i cv. :666
[/quote]
siiiiii,sobretot en el teu cas.....que en portes menys i no hi ha manera de seguirte....si que fot ,siiiiiii :b9 :b9 :b9 :b9
Però el que si sé, és que fot molt i molt que et deixin fàcilment per gas i cv. :666
[/quote]
siiiiii,sobretot en el teu cas.....que en portes menys i no hi ha manera de seguirte....si que fot ,siiiiiii :b9 :b9 :b9 :b9
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?
Ai ara... de les altres opcions no ten puc dir gran cosa però de la 1200GS d'aire t'en puc parlar amb coneixement de causa i de la 1200GS LC també l'he provat i hi he fet 100 i pico quilometres i et puc dir que jo no la canvio. Si ara hagués de tornar a comprar una moto maxi-trail, o tiraria a can ktm o tornaria a comprar la 1200gs d'aire. (el més segur) la LC tot i millorar amb resposta i una mica de finura de motor el resta es el mateix encara que a la pràctica (segons el mecànic de bmw) no hi hagi res al mateix lloc. Amb moooooolts matisos es "mas de lo mismo" però amb un afegit de botons i gadgets electrònics que em fan més por que gràcia. Si es veritat que la meva no te control de velocitat, ni llums led, però m'esperava més. (repeteixo: corre més que la meva, es nota un xic més agil en conducció lenta, hi ha algunes vibracions menys, i es l'últim crit, i m'agrada molt)
La meva opinió: R1200GS aire, ara encara en pots estrenar alguna i et sortirà molt bé de preu, i segur que no tindras cap sorpresa. :okcat
La meva opinió: R1200GS aire, ara encara en pots estrenar alguna i et sortirà molt bé de preu, i segur que no tindras cap sorpresa. :okcat