Vacances Amb La Moto, Però Al Remolc
Moderador: Airald
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Vacances Amb La Moto, Però Al Remolc
Hola
Us explico el tema, per motius familiars anem de vacances aquest agost cap a Itàlia, i per aquets mateixos motius familiars hem d'anar en cotxe, viatgem 4.
L'única manera de poder gaudir de la moto per aquelles terres és pendre-la en un remolc fins allà, en total són uns 2000 km d'anada i tornada viatjant amb el remolc i la R1200 GS a sobre d'ell.
Com que no n'estic del tot decidit m'agradaria saber la vostra opinió al respecte, que farieu, si la pendrieu, si mes val no arriscar-se, etc.
Gràcies per les vostres opinions.
Una abraçada.
Us explico el tema, per motius familiars anem de vacances aquest agost cap a Itàlia, i per aquets mateixos motius familiars hem d'anar en cotxe, viatgem 4.
L'única manera de poder gaudir de la moto per aquelles terres és pendre-la en un remolc fins allà, en total són uns 2000 km d'anada i tornada viatjant amb el remolc i la R1200 GS a sobre d'ell.
Com que no n'estic del tot decidit m'agradaria saber la vostra opinió al respecte, que farieu, si la pendrieu, si mes val no arriscar-se, etc.
Gràcies per les vostres opinions.
Una abraçada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Vacances Amb La Moto, Però Al Remolc
Si allà tens díes per fer molta moto, jo l´agafaia, sinó.... NO.
Pd.- Si hi vas.... fes fotos :okcat :okcat
Pd.- Si hi vas.... fes fotos :okcat :okcat
- Rad
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Eva" post="239583"]Si allà tens díes per fer molta moto, jo l´agafaia, sinó.... NO.
Pd.- Si hi vas.... fes fotos :okcat :okcat[/quote]
Uns 10 dies de moto si que els podrem fer.
Fotos, i tant! :okcat
Pd.- Si hi vas.... fes fotos :okcat :okcat[/quote]
Uns 10 dies de moto si que els podrem fer.
Fotos, i tant! :okcat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Fa molts anys, quan tenia una CBR 954, just a Itàlia, me la vaig emportar en un remolc.
Si no has de patir per on estarà guardada per la nit (per si te la prenen).... emporta-te-la, quins bons records tinc... !!!
I sí, fes fotos....
Si no has de patir per on estarà guardada per la nit (per si te la prenen).... emporta-te-la, quins bons records tinc... !!!
I sí, fes fotos....
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Cunillaire
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm
- Ubicació: Sant Martí Sarroca
nosaltres varem visitar la Toscana, varem anar amb cotxe i varem pendre les motos amb remolc. un cop alla ens varem oblidar del cotxe i sempre amb moto. Una experiencia inoblidable.
bones vacances
bones vacances
- Rad
- Presentats
- Contacta:
Cada cop estic mes animat.
El que he anat veient és que és una pràctica habitual.
Faré números a veure que tal.
Gràcies!!
El que he anat veient és que és una pràctica habitual.
Faré números a veure que tal.
Gràcies!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Si tens la opció d’aprofitar alguns dies per anar en moto, ja estàs tardant en carregar-la al remolc !!!
:okcat :okcat
Si tens la opció d’aprofitar alguns dies per anar en moto, ja estàs tardant en carregar-la al remolc !!!
:okcat :okcat
Sort,
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Hola Xavi!
Jo també l'agafaría, i tal i com et diuen, si has de disposar de dies per poder fer rutes i no has de patir on la deixis, endavant! :okcat
Jo també l'agafaría, i tal i com et diuen, si has de disposar de dies per poder fer rutes i no has de patir on la deixis, endavant! :okcat
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
PEPI600 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 02, 2013 11:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="PEPI600" post="239793"]Diuen que una imatge val més que mil paraules
Això es aquest vespre.......[/quote]
Pep... que el teu cas no compte... que tots sabem que tu ets un viciós .... de la moto !!!
:sorry :holacat
[quote user="PEPI600" post="239793"]Diuen que una imatge val més que mil paraules
Això es aquest vespre.......[/quote]
Pep... que el teu cas no compte... que tots sabem que tu ets un viciós .... de la moto !!!
:sorry :holacat
Sort,
- Rad
- Presentats
- Contacta:
- Cunillaire
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm
- Ubicació: Sant Martí Sarroca
Hola, tu que ets de Vilafranca, a les Cabanyes hi han els remolcs Comanche que també en lloga i a bons preus.
- Rad
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Cunillaire" post="239943"]Hola, tu que ets de Vilafranca, a les Cabanyes hi han els remolcs Comanche que també en lloga i a bons preus.[/quote]
Una tarda hi vaig anar, vaig entrar dins la nau, vaig esperar una estona i no va sortir ningú :callo
Seria una bona opció.
Una tarda hi vaig anar, vaig entrar dins la nau, vaig esperar una estona i no va sortir ningú :callo
Seria una bona opció.