Aquesta convocatoria es a títol personal
Ni de Mototurisme ni de "l'steelman administrador".
El 10 Juliol 2011 , en la manifestació per "l'estatut" vaig convocar una ruta en moto al matí per anar a la tarda a la mani -> Enllaç a la sortida
El 11 Setembre 2012, en la manifestació multitudinaria, vaig convocar una ruta en moto al matí per anar a la tarda a la mani ->Enllaç a la sortida
Aquest any no hi ha manifestació, hi ha la Cadena humana des del Pertús fins a Alcanar. Vaig pensar en possar-me en contacte amb l´ACN per coordinar si podiem anar un grup de motos en algun tram en concret, de fet vaig parlar amb ells i tot.
Però desprès pensant-ho bé, també vaig pensar que a la Cadena, qui hi vulgui anar, que vagi on vulgui amb els seus amics,familiars,... no és com les manifestacions que és tothom al mateix lloc...
Aixi que al final no proposarè res per el dia 11-S-13..
Però si per el dia anterior.
Sè que la proposta és agoserada per el dia (laboral) i pels kilometres.
Jo ho farè. Vagi sol o vagi acompanyat, així que si algu es vol afegir ja ho sabeu....
Ja modificariem la ruta per buscar un punt de sortida en comú que no fos Reus ;)

Enllaç a Google Maps de la Ruta
Aquesta ruta fa temps que la vull fer i és una "còpia" d´una ruta mítica dels motoristes d´Estats Units d´Amèrica del Nord.
Allí fan una ruta anomenada "four corner" que es tractar de fer en moto les 4 puntes del seu enorme país.
Aquí jo crec que es pot fer en un dia i així ho intentarè fer, i per aixó he buscat una data "simbolica" per fer-la.
La ruta és dura, son molts quilometres i no vull pagar ni un peatge. Vull arribar amb la moto i la senyera a cada frontera del Principat.
La frontera nord-oest, des de la Val d´Aran amb Occitania (actualment França :( )
La frontera sud , des de les Terres de l´Ebre, amb el País Valencià.
La frontera nord-est, des del Empordà , amb el Roselló (Catalunya Nord)

Falta molt de temps i si algú més s´hi apunta ja ens coordinarem.
Si ningú més si apunta... doncs ja us ho explicare :P