Ja tinc les motos a dalt del remolc i demà cap a l´Ariege, a fer rutes, a veure si el nano agafa practica amb la 125, seran 7 dies de molta moto, a veure si ens aguantem tota la familia :callo :callo
Pep nosaltres intentarem portar-nos bé, però potser ets tu el que ho has d’intentar amb mes força !! Tants dies i tanta moto a veure si ens tornaràs cansat !!
Pep nosaltres intentarem portar-nos bé, però potser ets tu el que ho has d’intentar amb mes força !! Tants dies i tanta moto a veure si ens tornaràs cansat !!
[quote user="Xavier_vf" post="239863"]Ara ho veig! Bona ruta!
Aquest remolc té molt bona pinta. És vostre o de lloguer? On l'heu llogat si és de lloguer? Gràcies[/quote]
Rocblume remolcs, estan a Sabadell, l'he hagut d'agafar de lloguer, perquè en el meu no hi cap la vaca grossa, si els envies un mail es posen en contacte amb tu, bastant ràpid, són molt servicials.
Bona ruta i millor companyia tindreu, que en gaudiu al màxim i ja ens en faràs cinc cèntims i alguna foto.
Realment aquesta zona té racons impressionants per tot arreu.
A DISFRUTAR!!!!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida. Coleccionista de vivències.
Passeu-vos-ho bé! Nosaltres vam voltar elParc Nacional Alt Llenguadoc (de Castres capal Nord-Est) i les carreteres em feien caure la bava :viscat :viscat .
Tot i estar moll vam disfrutar com camells.