Nocturna: Nit del 3-4 d´Agost.Montserrat i Pi 3 Branques
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Nocturna: Nit Del 3-4 D´Agost.Montserrat I Pi 3 Branques
Kpeps. les fotos son amb la go pro , hi has fet alguna configuració especial per la nit ???
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 05, 2013 4:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Eva" post="239947"]Kpeps. les fotos son amb la go pro , hi has fet alguna configuració especial per la nit ???[/quote]
no Eva,no vaig fer res,aixi i tot em quedo parat del que es veu....els videos si que es veuen be,espectaculars,semblen un videojoc :birracat :birracat li començo a trovar la gracia a l'aparell :okcat :okcat
no Eva,no vaig fer res,aixi i tot em quedo parat del que es veu....els videos si que es veuen be,espectaculars,semblen un videojoc :birracat :birracat li començo a trovar la gracia a l'aparell :okcat :okcat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 05, 2013 4:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Kpeps" post="239950"][quote user="Eva" post="239947"]Kpeps. les fotos son amb la go pro , hi has fet alguna configuració especial per la nit ???[/quote]
no Eva,no vaig fer res,aixi i tot em quedo parat del que es veu....els videos si que es veuen be,espectaculars,semblen un videojoc :birracat :birracat li començo a trovar la gracia a l'aparell :okcat :okcat[/quote]
És el que té l'electrònica, sovint t'enganxa!
jejejeje
El resultat és prou bó i divertit! :okcat
Ara esperem un tall de vídeo! :picant
no Eva,no vaig fer res,aixi i tot em quedo parat del que es veu....els videos si que es veuen be,espectaculars,semblen un videojoc :birracat :birracat li començo a trovar la gracia a l'aparell :okcat :okcat[/quote]
És el que té l'electrònica, sovint t'enganxa!
jejejeje
El resultat és prou bó i divertit! :okcat
Ara esperem un tall de vídeo! :picant
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Eis, ja veig que us va anar MOLT BÉ :okcat , a veure si a la propera que es faci podem venir :ban
Ja ho veurem, de nit em fa una mica de por :sorry
Ja ho veurem, de nit em fa una mica de por :sorry
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Nocturna: Nit del 3-4 d´Agost.Montserrat i Pi 3 Branques
Holaaa,
Vaig arribar a casa quasi a dos quarts de 5 i vaig acabar la festa a casa del meu germà que encara feien el ressopó amb uns amics !!
Jo que no estic acostumat a portar la moto de nit per carreteres amb revolts, vaig anar força millor del que pensava al darrera vostre. Ves per on potser m’hi aficiono i tot !!
:burrucat :burrucat
Casi, quina mala temporada que portes !! Això es que estàs perdent la practica !!! Animat i torna-ho a intentar, diuen que no hi mal que cent anys duri ....
:enfadat :enfadat
Hauria estat una sorpresa molt agradable poder-te trobar !! :holacat
Vaig arribar a casa quasi a dos quarts de 5 i vaig acabar la festa a casa del meu germà que encara feien el ressopó amb uns amics !!
Jo que no estic acostumat a portar la moto de nit per carreteres amb revolts, vaig anar força millor del que pensava al darrera vostre. Ves per on potser m’hi aficiono i tot !!
Casi, quina mala temporada que portes !! Això es que estàs perdent la practica !!! Animat i torna-ho a intentar, diuen que no hi mal que cent anys duri ....
Hauria estat una sorpresa molt agradable poder-te trobar !! :holacat
Sort,
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Albert" post="239996"]Holaaa,
Hauria estat una sorpresa molt agradable poder-te trobar !! :holacat[/quote]
D'això se'n diu tenir sort :jajacat
Hauria estat una sorpresa molt agradable poder-te trobar !! :holacat[/quote]
D'això se'n diu tenir sort :jajacat
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Felicitats per la sortida!! :okcat
Llastima no haver pujat fins al Pi.. que us van espantar els animalons? o potser ja n'ereu prou tots plegats? :jajacat :jajacat :jajacat
Felicitats per la sortida!! :okcat
Llastima no haver pujat fins al Pi.. que us van espantar els animalons? o potser ja n'ereu prou tots plegats? :jajacat :jajacat :jajacat