Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Moderador: Airald
- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
A mi també em sembla que ja ho tens força decidit, he, he... :666
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Caram! estic d'acord amb tu completament!
Vaig provar la BMW i és una moto que es porta sola... és més còmoda que la Katé, més diguem-ne... apta per a tots els públics, dòcil i suau. És una gossada la finura i el comfort de marxa que té. I accel.lera molt bé, de manera equilibrada i progressiva. SI no fos per la m... de cilindres de cada costat! :enfadat
La KTM té altres sensacions... necessita més que tu la portis, per dir-ho d'alguna manera... i li agraden les emocions més fortes, tot i que rulant en marxa tranquil.la és també una gossada... són opcions.
Són màquines tan desitjables... :roll: però ara no estan les coses com per canviar-se la muntura... no money no fun... :crys :crys :crys :crys
I mira que hi ha una 1190 ADV a l'aparador de Can Basolí que cada dia em diu: -Vine... compra'm... VINE... COMPRA'M!!!!! Seré tota teva...
FIns i tot la 990 em comença a mirar de reull malament... pobrissona... amb les satisfaccions que em dóna... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya
:viscat :viscat :viscat :viscat :viscat :birracat :birracat :birracat :birracat
Vaig provar la BMW i és una moto que es porta sola... és més còmoda que la Katé, més diguem-ne... apta per a tots els públics, dòcil i suau. És una gossada la finura i el comfort de marxa que té. I accel.lera molt bé, de manera equilibrada i progressiva. SI no fos per la m... de cilindres de cada costat! :enfadat
La KTM té altres sensacions... necessita més que tu la portis, per dir-ho d'alguna manera... i li agraden les emocions més fortes, tot i que rulant en marxa tranquil.la és també una gossada... són opcions.
Són màquines tan desitjables... :roll: però ara no estan les coses com per canviar-se la muntura... no money no fun... :crys :crys :crys :crys
I mira que hi ha una 1190 ADV a l'aparador de Can Basolí que cada dia em diu: -Vine... compra'm... VINE... COMPRA'M!!!!! Seré tota teva...
FIns i tot la 990 em comença a mirar de reull malament... pobrissona... amb les satisfaccions que em dóna... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya
:viscat :viscat :viscat :viscat :viscat :birracat :birracat :birracat :birracat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Doncs, de la última conversa face to face amb en Joan, jo no ho tinc tant clar.
Diria que està a un 49%-51% !!!!!!
A veure què hi dius, Joan!
De fet ja té una KTM 690 que li proporciona moltes satisfaccions! i que la 1190 no li donarà per fer trail autèntic. En canvi la GS és una moto per agafar i dir: "m'en vaig a París, ara vinc!"
Ja li vaig dir, la BMW, sense dubtar-ho!
Et permetrà viatjar molt més còmodament i et permet posar-te per pistes fàcils si cal durant una estona. Potser s,i transmet menys sensacions. Però no tot són sensacions anant amb moto. Les vivències també valen!
Una altra cosa seria que fos moto única, llavors la KTM és més veràtil i dona més possibilitats. Però per dues motos, millor que donin el millor per a cada ús.
Veurem...
Diria que està a un 49%-51% !!!!!!
A veure què hi dius, Joan!
De fet ja té una KTM 690 que li proporciona moltes satisfaccions! i que la 1190 no li donarà per fer trail autèntic. En canvi la GS és una moto per agafar i dir: "m'en vaig a París, ara vinc!"
Ja li vaig dir, la BMW, sense dubtar-ho!
Et permetrà viatjar molt més còmodament i et permet posar-te per pistes fàcils si cal durant una estona. Potser s,i transmet menys sensacions. Però no tot són sensacions anant amb moto. Les vivències també valen!
Una altra cosa seria que fos moto única, llavors la KTM és més veràtil i dona més possibilitats. Però per dues motos, millor que donin el millor per a cada ús.
Veurem...
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
En canvi la GS és una moto per agafar i dir: "m'en vaig a París, ara vinc!"
:callo I la KTM no és per això?
:holacat
:callo I la KTM no és per això?
:holacat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Fjodor" post="235025"]En canvi la GS és una moto per agafar i dir: "m'en vaig a París, ara vinc!"
:callo I la KTM no és per això?
:holacat[/quote]
Segur que si, però crec que arribaràs més cansat!
:holacat
:callo I la KTM no és per això?
:holacat[/quote]
Segur que si, però crec que arribaràs més cansat!
:holacat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 15, 2013 8:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="CMB" post="235036"][quote user="Fjodor" post="235025"]En canvi la GS és una moto per agafar i dir: "m'en vaig a París, ara vinc!"
:callo I la KTM no és per això?
:holacat[/quote]
Segur que si, però crec que arribaràs més cansat!
:holacat[/quote]
i potser amb algun punt menys al carnet... :birracat
:callo I la KTM no és per això?
:holacat[/quote]
Segur que si, però crec que arribaràs més cansat!
:holacat[/quote]
i potser amb algun punt menys al carnet... :birracat
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Bué... depèn de cadascú...
Quin carnet???? :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat
Txé, que corren molt totes dues, eh? el seny per la Mobylette, també per altres amotus...
:birracat :holacat :viscat
Quin carnet???? :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat
Txé, que corren molt totes dues, eh? el seny per la Mobylette, també per altres amotus...
:birracat :holacat :viscat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Hola. Ja amb més de 1000Kms amb la KTM 1190 Adventure, m’atreveixo a comentar els dos temes que menys clars tenia d’aquesta moto abans de comprarla, per si algú té dubtes:
1-Falta de parell a menys de 3500rpm:
Només es nota si obres en 5º o 6º a menys de 2500 rpm. En marxes més curtes (4ª inclosa), cap problema.
2-Enfonsament de la forquilla en frenades (al no portar el sistema paralever de la BMW):
N’estic encantat, amb aquest tema. I es que aquesta moto, porta a través de la centraleta de ABS, frenada combinada. És a dir, no com altres motos, que quan frenes amb el de davant, un dels pistons de darrera actua, si no que en funció de diversos paràmetres la centraleta decideix quina pressió de frenada dona a darrera, just per tal de que no s’amorri en frenades fortes. Va MOLT bé.
Totes les altres bondats d’aquesta màquina pel que fa a potencia, estabilitat, etc, ja s’ha comentat una pila de vegades, pel que en prescindeixo.
Salut ¡!! :birracat
1-Falta de parell a menys de 3500rpm:
Només es nota si obres en 5º o 6º a menys de 2500 rpm. En marxes més curtes (4ª inclosa), cap problema.
2-Enfonsament de la forquilla en frenades (al no portar el sistema paralever de la BMW):
N’estic encantat, amb aquest tema. I es que aquesta moto, porta a través de la centraleta de ABS, frenada combinada. És a dir, no com altres motos, que quan frenes amb el de davant, un dels pistons de darrera actua, si no que en funció de diversos paràmetres la centraleta decideix quina pressió de frenada dona a darrera, just per tal de que no s’amorri en frenades fortes. Va MOLT bé.
Totes les altres bondats d’aquesta màquina pel que fa a potencia, estabilitat, etc, ja s’ha comentat una pila de vegades, pel que en prescindeixo.
Salut ¡!! :birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 28, 2013 9:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="JoanCG" post="237505"]Hola. Ja amb més de 1000Kms amb la KTM 1190 Adventure, m’atreveixo a comentar els dos temes que menys clars tenia d’aquesta moto abans de comprarla, per si algú té dubtes:
1-Falta de parell a menys de 3500rpm:
Només es nota si obres en 5º o 6º a menys de 2500 rpm. En marxes més curtes (4ª inclosa), cap problema.
2-Enfonsament de la forquilla en frenades (al no portar el sistema paralever de la BMW):
N’estic encantat, amb aquest tema. I es que aquesta moto, porta a través de la centraleta de ABS, frenada combinada. És a dir, no com altres motos, que quan frenes amb el de davant, un dels pistons de darrera actua, si no que en funció de diversos paràmetres la centraleta decideix quina pressió de frenada dona a darrera, just per tal de que no s’amorri en frenades fortes. Va MOLT bé.
Totes les altres bondats d’aquesta màquina pel que fa a potencia, estabilitat, etc, ja s’ha comentat una pila de vegades, pel que en prescindeixo.
Salut ¡!! :birracat[/quote]
Perfecte, plenament convençut!
Està molt bé!
Jo quan la vaig provar em va convencer molt. No sabria matisar-ho tant com tu, però!
Enhorabona.
1-Falta de parell a menys de 3500rpm:
Només es nota si obres en 5º o 6º a menys de 2500 rpm. En marxes més curtes (4ª inclosa), cap problema.
2-Enfonsament de la forquilla en frenades (al no portar el sistema paralever de la BMW):
N’estic encantat, amb aquest tema. I es que aquesta moto, porta a través de la centraleta de ABS, frenada combinada. És a dir, no com altres motos, que quan frenes amb el de davant, un dels pistons de darrera actua, si no que en funció de diversos paràmetres la centraleta decideix quina pressió de frenada dona a darrera, just per tal de que no s’amorri en frenades fortes. Va MOLT bé.
Totes les altres bondats d’aquesta màquina pel que fa a potencia, estabilitat, etc, ja s’ha comentat una pila de vegades, pel que en prescindeixo.
Salut ¡!! :birracat[/quote]
Perfecte, plenament convençut!
Està molt bé!
Jo quan la vaig provar em va convencer molt. No sabria matisar-ho tant com tu, però!
Enhorabona.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="JoanCG" post="237505"]Hola. Ja amb més de 1000Kms amb la KTM 1190 Adventure, m’atreveixo a comentar els dos temes que menys clars tenia d’aquesta moto abans de comprarla, per si algú té dubtes:
1-Falta de parell a menys de 3500rpm:
Només es nota si obres en 5º o 6º a menys de 2500 rpm. En marxes més curtes (4ª inclosa), cap problema.
2-Enfonsament de la forquilla en frenades (al no portar el sistema paralever de la BMW):
N’estic encantat, amb aquest tema. I es que aquesta moto, porta a través de la centraleta de ABS, frenada combinada. És a dir, no com altres motos, que quan frenes amb el de davant, un dels pistons de darrera actua, si no que en funció de diversos paràmetres la centraleta decideix quina pressió de frenada dona a darrera, just per tal de que no s’amorri en frenades fortes. Va MOLT bé.
Totes les altres bondats d’aquesta màquina pel que fa a potencia, estabilitat, etc, ja s’ha comentat una pila de vegades, pel que en prescindeixo.
Salut ¡!! :birracat[/quote]
caram... i si la centraleta decideix clavar frens? :callo
potser la moto porta un gps amagat i quan pases per davant d'un concecionari decideix parar :b9
1-Falta de parell a menys de 3500rpm:
Només es nota si obres en 5º o 6º a menys de 2500 rpm. En marxes més curtes (4ª inclosa), cap problema.
2-Enfonsament de la forquilla en frenades (al no portar el sistema paralever de la BMW):
N’estic encantat, amb aquest tema. I es que aquesta moto, porta a través de la centraleta de ABS, frenada combinada. És a dir, no com altres motos, que quan frenes amb el de davant, un dels pistons de darrera actua, si no que en funció de diversos paràmetres la centraleta decideix quina pressió de frenada dona a darrera, just per tal de que no s’amorri en frenades fortes. Va MOLT bé.
Totes les altres bondats d’aquesta màquina pel que fa a potencia, estabilitat, etc, ja s’ha comentat una pila de vegades, pel que en prescindeixo.
Salut ¡!! :birracat[/quote]
caram... i si la centraleta decideix clavar frens? :callo
potser la moto porta un gps amagat i quan pases per davant d'un concecionari decideix parar :b9
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
L'estètica és discutible (a mi no m'enamora) però un motor KTM de 150cv amb aquest pes... ha de ser un "pepinot".
Trobo, però, que la marca abandona la idea de dominar l'OFF... massa plàstics, i aquests neunàtics?!
D'altra banda, em sembla lògic. Honestament, quants dels que tenim maxi-trails (jo en el meu cas una XL1000V) les vàrem comprar pensant lo fantàstic que seria anar per un corriol amb un mort de 250kg?! :sonat
Si el preu no es desorvitat, segurament serà un èxit de vendes, KTM té el seu mercat.
Salut i corves!
:holacat
Trobo, però, que la marca abandona la idea de dominar l'OFF... massa plàstics, i aquests neunàtics?!
D'altra banda, em sembla lògic. Honestament, quants dels que tenim maxi-trails (jo en el meu cas una XL1000V) les vàrem comprar pensant lo fantàstic que seria anar per un corriol amb un mort de 250kg?! :sonat
Si el preu no es desorvitat, segurament serà un èxit de vendes, KTM té el seu mercat.
Salut i corves!
:holacat
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Hi ha la versió R pels més traileros. Un veritable zeppelin off-on, el més ràpid, i el més àgil. En mans expertes, això si.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Hola !!!
Una vegada més, per si hi ha qui esta interessat a comprar o saber detalls del comportament d’aquesta moto, en detallo un parell de coses més, en aquest cas pel que fa al control de tracció, i a la protecció aerodinàmica.
Control de tracció:
Les dues referències de las que parteixo, son per una part la Ducati Multistrada 1200 (la meva última moto), i el de la BMW r1200GS 2013 que vaig tenir uns dies i amb la que vaig provar expressament aquest tema junt amb altres.
El funcionament del control de tracció de la Ducati, de la KTM i de la BMW, son una vegada posats a prova, excel•lents en els tres casos (en offroad i en mullat no ho vaig provar). Les diferències doncs, les marquen únicament com és normal, l’entrega de potència, neumàtics i la tracció de les motos. Per forçar l'acció del sistema, ho provava anant inclinat, en 2ª i 3º, i obrint fort entre 3500 i 4000rpm (fer-ho a més rmp em feia yuyu :cat_vergonya ).
-La Ducati és la més brusca amb l’entrega de potència a la roda, inclús a baixes revolucions, però al portar un 190/55/17 darrera, portant el motor “modus sport”, has de buscar-li les pessigolles per tal de que s’activi. Quan ho fa, ho notes molt, ja que talla encesa i deixa d'empènyer durant un llarg segon.
-A la BMW li costa molt que entri el control de tracció, de fet només m’ho va fer dues vegades en segona, anant força inclinat i provocant-ho, ja que per l’entrega de potència del boxer, molt lineal i progressiva, no derrapa si la carretera té bon grip.
-A la KTM, per l’entrega de potència més agressiva que la BMW, li costa massa poc que entri el control de tracció; amb 150Cvs, i 170/17 tipus trail (tot i que prou bons en adherència), no podia ser diferent. Diumenge mateix, pujant de Bigues i Riells fins Sant Feliu de Codines (carretera on es feien les típiques pujades en costa), en totes les corbes de segona, s’activava el control de tracció si obres gas anant força inclinat. Segur que amb uns neumàtics Hi-Sport no passaria tant. Quan em toqui canviar-los ja faré la prova. I també provaré (amb molt de tacte...), baixar un nivell més l'entrada del control de tracció, ja que en cap cas vaig sentir derrapada alguna, només que funcionava el sistema. Potser esta tarat de forma molt conservadora. Si no dic res en un parell de setmanes, ja un diré quelcom des de l'hospital... :callo
Protecció aerodinàmica:
Soc un payu gran i gros, per tant aquí si que hi ha diferències per a mi. La BMW protegeix molt més que la Ducati (inclús que el model 2013 de MTS), i protegeix molt més que la KTM. Ja he canviat la cúpula de la KTM per la “touring”, i ara ja esta. Si no es mesura d’alçada més de 1,80 no és problema.
Salut !!!!
Una vegada més, per si hi ha qui esta interessat a comprar o saber detalls del comportament d’aquesta moto, en detallo un parell de coses més, en aquest cas pel que fa al control de tracció, i a la protecció aerodinàmica.
Control de tracció:
Les dues referències de las que parteixo, son per una part la Ducati Multistrada 1200 (la meva última moto), i el de la BMW r1200GS 2013 que vaig tenir uns dies i amb la que vaig provar expressament aquest tema junt amb altres.
El funcionament del control de tracció de la Ducati, de la KTM i de la BMW, son una vegada posats a prova, excel•lents en els tres casos (en offroad i en mullat no ho vaig provar). Les diferències doncs, les marquen únicament com és normal, l’entrega de potència, neumàtics i la tracció de les motos. Per forçar l'acció del sistema, ho provava anant inclinat, en 2ª i 3º, i obrint fort entre 3500 i 4000rpm (fer-ho a més rmp em feia yuyu :cat_vergonya ).
-La Ducati és la més brusca amb l’entrega de potència a la roda, inclús a baixes revolucions, però al portar un 190/55/17 darrera, portant el motor “modus sport”, has de buscar-li les pessigolles per tal de que s’activi. Quan ho fa, ho notes molt, ja que talla encesa i deixa d'empènyer durant un llarg segon.
-A la BMW li costa molt que entri el control de tracció, de fet només m’ho va fer dues vegades en segona, anant força inclinat i provocant-ho, ja que per l’entrega de potència del boxer, molt lineal i progressiva, no derrapa si la carretera té bon grip.
-A la KTM, per l’entrega de potència més agressiva que la BMW, li costa massa poc que entri el control de tracció; amb 150Cvs, i 170/17 tipus trail (tot i que prou bons en adherència), no podia ser diferent. Diumenge mateix, pujant de Bigues i Riells fins Sant Feliu de Codines (carretera on es feien les típiques pujades en costa), en totes les corbes de segona, s’activava el control de tracció si obres gas anant força inclinat. Segur que amb uns neumàtics Hi-Sport no passaria tant. Quan em toqui canviar-los ja faré la prova. I també provaré (amb molt de tacte...), baixar un nivell més l'entrada del control de tracció, ja que en cap cas vaig sentir derrapada alguna, només que funcionava el sistema. Potser esta tarat de forma molt conservadora. Si no dic res en un parell de setmanes, ja un diré quelcom des de l'hospital... :callo
Protecció aerodinàmica:
Soc un payu gran i gros, per tant aquí si que hi ha diferències per a mi. La BMW protegeix molt més que la Ducati (inclús que el model 2013 de MTS), i protegeix molt més que la KTM. Ja he canviat la cúpula de la KTM per la “touring”, i ara ja esta. Si no es mesura d’alçada més de 1,80 no és problema.
Salut !!!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 02, 2013 10:08 am, en total s’ha editat 12 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Desconnectar el control de tracció i fora problemes. TU i només TU saps quan has d'obrir... o NO. Com abans. La moto tira el què tira, i tu has de ser responsable amb el què fas.
O NO?
O NO?
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Fjodor" post="237706"]Desconnectar el control de tracció i fora problemes. TU i només TU saps quan has d'obrir... o NO. Com abans. La moto tira el què tira, i tu has de ser responsable amb el què fas.
O NO?[/quote]
Jeje.
Com deia fa uns mesos en el fil "DTC/ABS/control de tracció i altres andròmines" viewtopic.php?f=1&t=14279&highlight= ,
Tens tota la raó en que si el desconecto ja no tallarà potència....però si tinc por del que pot tallar el guardarrail...per tant, i em faig pesat, si vull derrapar a sac a diestra y siniestra, agafo la enduro, que difícilment et pots fer gaire mal (tú i moto), en una caiguda si vas protegit com cal.
Però en una moto de carretera a més velocitat...m'agrada jugar "amb el comodín de la caida", diga'm cobard. En cap cas, sense control de tracció, podría obrir gas com obro. A la primera i segona corba potser controlaria la derrapadeta com amb la enduro, però al final lleparia segur.
Salut !!!
O NO?[/quote]
Jeje.
Com deia fa uns mesos en el fil "DTC/ABS/control de tracció i altres andròmines" viewtopic.php?f=1&t=14279&highlight= ,
Tens tota la raó en que si el desconecto ja no tallarà potència....però si tinc por del que pot tallar el guardarrail...per tant, i em faig pesat, si vull derrapar a sac a diestra y siniestra, agafo la enduro, que difícilment et pots fer gaire mal (tú i moto), en una caiguda si vas protegit com cal.
Però en una moto de carretera a més velocitat...m'agrada jugar "amb el comodín de la caida", diga'm cobard. En cap cas, sense control de tracció, podría obrir gas com obro. A la primera i segona corba potser controlaria la derrapadeta com amb la enduro, però al final lleparia segur.
Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 02, 2013 1:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
:okcat Un tio amb seny! :birracat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Sí, efectivament és una MAXI...però aquesta també és TRAIL...
Comenten que tracciona (amb els neumàtics que porta aquesta, clar), de forma espectacular en modus de conducció offroad i que el ABS específic per aquest modus va de conya.
[youtube]_VpIxhcOxBI[/youtube]
Salut !!
Comenten que tracciona (amb els neumàtics que porta aquesta, clar), de forma espectacular en modus de conducció offroad i que el ABS específic per aquest modus va de conya.
[youtube]_VpIxhcOxBI[/youtube]
Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 09, 2013 1:30 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Al minut 5:53' sembla que fa una mica de tope, oi?


- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Sí, és el que em va passar l'altre dia, quan baixant encara més les pressions de la meva (1,5 davant, 1,8 darrera), la vaig tornar a probar en off.
Si posava la suspensió electrónica en "confort", s'ho menjava tot, una passada, però en els salts (bé, saltets), feia topes. I si la posava en "normal", no feia topes, però notava molt més les pedres, rebotava més tant de davant com de darrera.
Val a dir que jo no tinc aquesta (ni vaig per suposat tant ràpid com el del vídeo, obviament), porto la normal sense "R", que és més curta de suspensions. Tot i amb això, la roda de 19" en comptes de 21" va més que bé si no et passes.
Fa gràcia, possar-se amb aquests bitxarracus enormes per off. Ho vaig probar amb la Multistrada, i ni en broma; semblava que s'anès a desmontar per tot arrèu. Aquesta no.
Per cert, el que sí fa falta, i m'ho va explicar en la sortida de l'altre setmana el company Carles de MT que va en una F800GS amb Heidenaus, és posar una goma forta al caballet central per lligar-lo al xassìs, per que si no va donant cops a terra a les aterrissades per que la molla cedeix i el cavallet baixa sol.
Salut !!!
Si posava la suspensió electrónica en "confort", s'ho menjava tot, una passada, però en els salts (bé, saltets), feia topes. I si la posava en "normal", no feia topes, però notava molt més les pedres, rebotava més tant de davant com de darrera.
Val a dir que jo no tinc aquesta (ni vaig per suposat tant ràpid com el del vídeo, obviament), porto la normal sense "R", que és més curta de suspensions. Tot i amb això, la roda de 19" en comptes de 21" va més que bé si no et passes.
Fa gràcia, possar-se amb aquests bitxarracus enormes per off. Ho vaig probar amb la Multistrada, i ni en broma; semblava que s'anès a desmontar per tot arrèu. Aquesta no.
Per cert, el que sí fa falta, i m'ho va explicar en la sortida de l'altre setmana el company Carles de MT que va en una F800GS amb Heidenaus, és posar una goma forta al caballet central per lligar-lo al xassìs, per que si no va donant cops a terra a les aterrissades per que la molla cedeix i el cavallet baixa sol.
Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 09, 2013 3:29 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
http://motos.coches.net/noticias/ktm/bo ... oNoticia=2
Més seguretat "activa" per a les 1190 Adventure, a muntar en les ja matriculades, i de sèrie en les de l'any que bé.
[youtube]Jx_ADksVE5k[/youtube]
[youtube]Jxt0Ubx-w9A[/youtube]
Salut !!!
Més seguretat "activa" per a les 1190 Adventure, a muntar en les ja matriculades, i de sèrie en les de l'any que bé.
[youtube]Jx_ADksVE5k[/youtube]
[youtube]Jxt0Ubx-w9A[/youtube]
Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 28, 2013 12:33 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.