Més Sabates Impossible!!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Més Sabates Impossible!!

Entrada Autor: GRUM » ds. ago. 10, 2013 5:20 pm

Només una curiositat que, suposo que en Trencaferro ens podrà confirmar.
Fa dies, vam aprofitar que jo tenia algún dia de festa varem estar a la Vall d'Aran en llauna!
Jo feia anys, però mooolts anys que no estava per allà i em va agradar tant que vam decidir que més endavant ja hi tornarem.
Però no ens desviem del tema, el que us volia dir és que, per casualitat, varem veure una botiga que es diu Era Roda (no en recordo l'adreça), i hi varem entrar. MARE DE DÉU SENYOR!!!!!!
No havia vist mai tantes sabates ni tanta roba de muntanya sobretot en una mateixa botiga, però no unes quantes, no, una immensitat i totes separades per talles i en alguna mena d'ordre que no vaig aconseguir entendre.
És impossible descriure el que podeu trobar allà dintre sinó hi heu estat mai. Si en teniu l'ocasió, entreu-hi ni que només sigui per curiositat, de veritat que és digne de veure.
Apart de sabates i roba de muntanya, una menció especial a la decoració de la botiga i a la barra de bar que hi ha al fons del pis de baix.
De veritat, un lloc INCREÏBLE!
Que consti que no els conec de res ni tinc cap mena de comissió, però és que em va desbordar i sorprendre moltíssim.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Cerveseta”