Dones I Motos...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Dones I Motos...

Entrada Autor: GRUM » dj. ago. 15, 2013 7:46 pm

Doncs això, us deixo un parell de links per si a algú li interessa...
Gran viatgera?
Curiosa gran motera

Apa, a entretenir-se :birracat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Dones I Motos...

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 16, 2013 5:04 pm

Tenir una passió per algo es molt important-

Hi han persones que no es motiven per res i d´altres que ABSOLUTAMEMT TOT ELS FA IL.LUSSIO I VIUEN PER UN PASSIÓ.

Seguir la gent jove és apasionant .

Ara voldría afegir una cosa:

A mi m´agrada sortir en moto i no em fa mandra llevar-me a les 5 del matí per sortir desde l´altre costat de Catalunya.

Malgrat el sacrifici, les hores, el cansanci.... es un valor afegit a les sortides.

L´altre día em va trucar la meva neboda i només es va interesar per els viatges que fem per Catalunya .
I em va dir , Tia, em fas tanta enveja tot el que has viatjat per Catalunya, Espanya .... jo no he anat en lloc... els caps de setmana a casa per mandra o sençillament per no fer res... en canvi la Mar coneix molts indrets catalans, nacionals, internacionals....

Em va tocar la fibra sensible . Li vaig prometre que un día l´invitaré a una sortida mensual.

Val la pena poguer entusiasmar altres persones i si son joves, millor.
La moto , val la pena i amb prudència encara més.

Jaumeusart
Presentats
Entrades: 396
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Entrada Autor: Jaumeusart » dv. ago. 16, 2013 5:13 pm

Tens tota la rao Eva
la ilussio per fer cosses no es pot perdre mai
jo quan acabem una sortida ja estic dessitjan començar la seguent

MontseR
Presentats
Entrades: 513
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: MontseR » dl. ago. 19, 2013 11:40 am

Doncs sí, penso que sempre s'ha d'estar il·lusionat-da per alguna cosa, és molt important tenir il·lusió o esperança, digues-li com vulguis, en les coses i quan ho aconsegueixes tens una satisfacció inexplicable.

Eva, porta un dia la teva neboda a una sortida i segur que voldrà repetir :okcat

Ens veiem aquest diumenge :jajacat :gathering :orquestra
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2014
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Entrada Autor: Kinder » dl. ago. 19, 2013 5:40 pm

El més important en aquesta vida (entre altres ;) )... és la passió i la il·lussió que et pot transmetre qualsevol ésser humà envers a qualsevol afició o tema, m'explico una mica millor: em vaig aficionar a la literatura tant catalana com castellana a partir dels 17 ó 18 anys i tot va ser gràcies a un professor que em va saber transmetre la seva passió.

I això passa en tots els aspectes de la vida, ens hem de llençar i agafar-nos vem fort de la corda que ens ofereixen per descubrir noves passions i noves aficions, i al mateix temps nosaltres mateixos també hem de poder transmetre les nostres aficions i passions no només als joves si no a totes les edats !!!!

Quant descobreixes una afició, un hobbie,.... que algú t'encomana...... és una de les millors sensacions

;)

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Pep1200GS » dl. ago. 19, 2013 9:08 pm

Per a mí és la válvula d'escapament per tot, és una eina anti-stress... :birracat :birracat

Tot i que la carroseria a la meva edad ( 50 fets..) ja grinyola una mica sóc capaç de no dormir de neguit pensant que he de sortir de viatge o de ruta amb els amics, passió,, il·lusió, no sabría definir però és el motoret que em fa viure.. :jajacat :jajacat

Per molts anys tinguem passió e il·lusió per alló que tant estimem..!! :okcat

Pep

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. ago. 19, 2013 11:55 pm

Crec que encaixa amb el post, aquestes fotos que he fet el cap de setmana a la Montée Impossible d'Arette. Ens va sorprendre que entre els participants hi hagués tres o quatre noies amb 20ipocs anys (crec). Totes elles pendents de la seva moto amb passió en una disciplina realment "estranya"...en un dels casos segur que encomanada pel seu pare que també participava, ella amb un proto KX500 ell amb un altre proto amb dos motors de KX també...i les altres noies? protos yam i un altre proto amb motor KTM LC8!!!! espectacular i a més o van fer molt bé.

Imatge

Imatge

Imatge

salut i kms

PD: si voleu veure la resta de fotos MOntée impossible, i ja penjaré mini crònica a rutes...
JordiTrident l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 19, 2013 11:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. ago. 20, 2013 10:19 pm

De quin planeta parleu?? Es que tinc la impressió de que parleu d'un altre galàxia que no es pas la meva.

M'hi podríeu convidar a passar un parell de setmanes. A veure si aprenc el significat d'aquesta terminologia que empreu tan sovint??

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “General”