La Transmininopirinencafronterera
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: La Transmininopirinencafronterera
Moltes gracies per compartir
El Hostal Rio Ara de Fiscal esta molt bé
Nosaltres hi hem estat tres dies i també molt bé. Ens ha costat 18€/habitacio (amb esmorzar inclos) MOLT RECOMENABLE
Nosaltres hi hem estat tres dies i també molt bé. Ens ha costat 18€/habitacio (amb esmorzar inclos) MOLT RECOMENABLE
Ex ...moltes coses
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
Uala !!!!
Quina ruta !!!!
ESPECTACULAR !!!!!!
Gràcies per compartir ruta i imatges !!!
Quina ruta !!!!
ESPECTACULAR !!!!!!
Gràcies per compartir ruta i imatges !!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Que bé que s’ho munten aquest Minino´s !! Enhorabona nois !!!
I moltes gracies per fer-nos enveja amb la vostra crònica !!
:okcat :okcat
:okcat :okcat
Sort,
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Steelman" post="240422"]Moltes gracies per compartir
Nosaltres hi hem estat tres dies i també molt bé. Ens ha costat 18€/habitacio (amb esmorzar inclos) MOLT RECOMENABLE[/quote]
:burrucat Si Jordi, l'hostal amb el preu que t'ofereix mes econòmic que anar de càmping i et donen l'esmorzar que no era un cafè i un donut que estava però que molt bé. :okcat
:okcat Nosaltres el vam agafar a bookig oferta secreta 15 € per dia de conya.
:666 També vaig veure que la roda del darrere se t'ha gastat també pel mateix lloc,,, :callo
Nosaltres hi hem estat tres dies i també molt bé. Ens ha costat 18€/habitacio (amb esmorzar inclos) MOLT RECOMENABLE[/quote]
:burrucat Si Jordi, l'hostal amb el preu que t'ofereix mes econòmic que anar de càmping i et donen l'esmorzar que no era un cafè i un donut que estava però que molt bé. :okcat
:666 També vaig veure que la roda del darrere se t'ha gastat també pel mateix lloc,,, :callo
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Minino
- Presentats
[quote user="Kinder" post="240596"]Uala !!!!
Quina ruta !!!!
ESPECTACULAR !!!!!!
Gràcies per compartir ruta i imatges !!![/quote]
:burrucat Marta és una zona que tenim al costat de casa i la tenim com abandonada, però no és així és ganes de sortir on sigui,, :okcat
:b9 Segur que algun dels llocs els has visitat aquest estiu jijijijiji. :b9
:okcat M'alegro que t'agradi i les fotos ja saps la Minina
Quina ruta !!!!
ESPECTACULAR !!!!!!
Gràcies per compartir ruta i imatges !!![/quote]
:burrucat Marta és una zona que tenim al costat de casa i la tenim com abandonada, però no és així és ganes de sortir on sigui,, :okcat
:b9 Segur que algun dels llocs els has visitat aquest estiu jijijijiji. :b9
:okcat M'alegro que t'agradi i les fotos ja saps la Minina
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Minino
- Presentats
[quote user="Albert" post="240669"]Holaaa,
:okcat :okcat[/quote]
:okcat Gràcies Albert,,,,,,,
:jajacat Però tu no estaves molt retirat d'aquesta zona,,,,
:okcat :okcat[/quote]
:okcat Gràcies Albert,,,,,,,
:jajacat Però tu no estaves molt retirat d'aquesta zona,,,,

- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Una "chulada" de viatge pasan fronteres continuament :okcat i les fotos una veirtable pasada
Moltes gracies :jajacat
Moltes gracies :jajacat
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Minino
- Presentats
[quote user="Pedroguzzi" post="240842"]Una "chulada" de viatge pasan fronteres continuament :okcat i les fotos una veirtable pasada
Moltes gracies :jajacat[/quote]
:b9 Gràcies, això de les fronteres s'esta tornant gairebé com una malaltia jijiji :b9
:viscat La fotografa i meritòria dels aplaudiments a Minina, que si no no anàvem ha veure res :viscat
Moltes gracies :jajacat[/quote]
:b9 Gràcies, això de les fronteres s'esta tornant gairebé com una malaltia jijiji :b9
:viscat La fotografa i meritòria dels aplaudiments a Minina, que si no no anàvem ha veure res :viscat

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Minino" post="240726"][quote user="Steelman" post="240422"]Moltes gracies per compartir
:666 També vaig veure que la roda del darrere se t'ha gastat també pel mateix lloc,,, :callo[/quote]
Jo també ho vaig agafar per Booking, suposo que la diferencia és que jo estava a la setmana del 15 d´agost i tú al juliol i son aquests 3€ de diferencia.
:666 També vaig veure que la roda del darrere se t'ha gastat també pel mateix lloc,,, :callo[/quote]
Jo també ho vaig agafar per Booking, suposo que la diferencia és que jo estava a la setmana del 15 d´agost i tú al juliol i son aquests 3€ de diferencia.
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Avui me l´he llegit de dalt a baix.
EL primer dia me la vaig llegir en "diagonal".
Molt bon crònica i molta enveja d´aquest "peassu ruta"
Gràcies per compartir-la amb tots!!
PD: la carretera de Sabiñanigo a Fiscal , que comentes es una pasada si no vols fer el coll i anar més lent. Des del Portalet a Ainsa per aquesta carretera amb 1h hi ets, abans tardaves més 1:40 !!
PD: la carretera de Sabiñanigo a Fiscal , que comentes es una pasada si no vols fer el coll i anar més lent. Des del Portalet a Ainsa per aquesta carretera amb 1h hi ets, abans tardaves més 1:40 !!
Ex ...moltes coses
- Minino
- Presentats
[quote user="Steelman" post="241216"]Avui me l´he llegit de dalt a baix.
PD: la carretera de Sabiñanigo a Fiscal , que comentes es una pasada si no vols fer el coll i anar més lent. Des del Portalet a Ainsa per aquesta carretera amb 1h hi ets, abans tardaves més 1:40 !![/quote]
:okcat Si suposo que sera per alguns dies d'oferta però la diferència de tres €,propaganda de avui 20€
:idea Si la carretera nova és que quan vam anar al poble caminant li comentava a la Nuri que aquesta carretera és nova i el de l'hostal m'ho confirmo ia la propera ocasió que hàgim de passar passem. perfecte quan vam tornar vam passar pel nou. Estan arreglant des d'Osca per passar cap a França és molt notable que es guanyés molt temps, el túnel em queda pendent, :666
PD: la carretera de Sabiñanigo a Fiscal , que comentes es una pasada si no vols fer el coll i anar més lent. Des del Portalet a Ainsa per aquesta carretera amb 1h hi ets, abans tardaves més 1:40 !![/quote]
:okcat Si suposo que sera per alguns dies d'oferta però la diferència de tres €,propaganda de avui 20€
:idea Si la carretera nova és que quan vam anar al poble caminant li comentava a la Nuri que aquesta carretera és nova i el de l'hostal m'ho confirmo ia la propera ocasió que hàgim de passar passem. perfecte quan vam tornar vam passar pel nou. Estan arreglant des d'Osca per passar cap a França és molt notable que es guanyés molt temps, el túnel em queda pendent, :666
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 27, 2013 1:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Magnífica crònica Mininos !!!
Una pasada la ruta i amb molt bon humor !! (m'has fet riure amb el primer port de "Port Lligat" :b9 )
A seguir així ! :birracat
Leclerk.
Una pasada la ruta i amb molt bon humor !! (m'has fet riure amb el primer port de "Port Lligat" :b9 )
Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- Minino
- Presentats
[quote user="Leclerk" post="241386"]Magnífica crònica Mininos !!!
Leclerk.[/quote]
:okcat Bé però és un port de veritat, :666 "Port Lligat no sabia con lligar-lo" :666
:okcat Sempre una mica de conya no està de més i menys si no ofens a ningú i només et rius d'un mateix, :b9
Leclerk.[/quote]
:okcat Bé però és un port de veritat, :666 "Port Lligat no sabia con lligar-lo" :666
:okcat Sempre una mica de conya no està de més i menys si no ofens a ningú i només et rius d'un mateix, :b9