[quote user="Lluismiquel" post="240630"][quote user="650X" post="240481"][quote user="Lluismiquel" post="240469"]Ei, en principi, apunteume pero el dijous potser vindre només a dormir, perque al mati treballo, llavors us atraparía a Valls l'hora de sopar.[/quote]
M'alegro que t'apuntis Lluís! A valls t'esperarem.
Jo ho sé que ets una mica tossut amb els pneumàtics de tacs, però jo t'els recomano. Si més no per que gaudiràs molt més de la ruta sense estar tant pendent del terreny.
Salut![/quote]Buf, no m'espantis abans de començar, suposo que la ruta es apta per la 800, si no es aixi, ja ni tacos ni sense, tu que la coneixes i em coneixes, si ho veus pelut, m'ho dius i prenc altres mesures ( no se quines pero sempre puc buscar alternatives)[/quote]
Hola Lluís, no vull espantar-te... :nonocat
Però,... no es cap secret que les F800GS amb pneumàtics de tacs es comporten molt millor per muntanya. Evidentment no he fet tots 1.000km per tant desconec els punts on hi pot haver complicació. A la part nord de Lleida a Girona, si no recordo malament tot son pistes i camins amb alguna complicació "puntual"... però res que no es pugui fer amb una 800 amb "o sense" tacs. La zona centre, entre Llagostera i Martorell en JoanCG et podrà donar més indicacions, i de Martorell a Lleida, casi segur que a la zona de Prades "suarem" ja que es la part que van fer en Raki i en Pere29 i van suar de valent.
Recomanació: Posa tacs... no siguis tossut. :okcat :birracat :birracat
Agunes fotos que he repescat del tram Lleida - Tarragona
Salut