Tema Assegurança Moto.
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Tema Assegurança Moto.
Aquest any he tingut un gran disgut en el tema de l´assegurança de la K.
No l´explicaré perquè no val la pena i... sort que no he tingut cap accident, sinó hauria tingut seriosos problemes.
Arrel ´d´aquest fet he començat a buscar assegurances que volguessin assegurar la K a tot risc.
He buscat molt , perquè francament són molt cares i finalment m´he decantat per EUROLLOYD.es
Tenen conveni amb BMW i moltes avantatges que val la pena tingueu en compte abans de renovar la vostra assegurança.
Jo he parlat amb ells i sont molt i molt ràpids, resolutius , professionals i eficients.
El seu teléfon és el 902 90 15 51. A mi em molesta molt trucar a números 902, de manera que he demanat el nom de la comercial i el seu fixe:
Célia i 91.121 44 00
Per internet pots demanar pressupost i et donen ja d´entrada el preu a Tercers Plus, Terçers + robo + incendi, Tot risc amb franquícia.
No obro aquest fil per fer publicitat de ningú, només per si puc ajudar a algú a trovar la millor assegurança posible.
No l´explicaré perquè no val la pena i... sort que no he tingut cap accident, sinó hauria tingut seriosos problemes.
Arrel ´d´aquest fet he començat a buscar assegurances que volguessin assegurar la K a tot risc.
He buscat molt , perquè francament són molt cares i finalment m´he decantat per EUROLLOYD.es
Tenen conveni amb BMW i moltes avantatges que val la pena tingueu en compte abans de renovar la vostra assegurança.
Jo he parlat amb ells i sont molt i molt ràpids, resolutius , professionals i eficients.
El seu teléfon és el 902 90 15 51. A mi em molesta molt trucar a números 902, de manera que he demanat el nom de la comercial i el seu fixe:
Célia i 91.121 44 00
Per internet pots demanar pressupost i et donen ja d´entrada el preu a Tercers Plus, Terçers + robo + incendi, Tot risc amb franquícia.
No obro aquest fil per fer publicitat de ningú, només per si puc ajudar a algú a trovar la millor assegurança posible.
- Jl61
- Presentats
- Entrades: 934
- Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
- Ubicació: Barcelona
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
Re: Tema Assegurança Moto.
Gràcies Eva, ho trobo molt be ja que son una colla de lladregots.
:birracat :gathering
:birracat :gathering
- Eva
- Presentats
Exacta, jo porto molts anys pagant gust i ganes ... ja es hora que les assegurançes es possin a to.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Me n'alegro que ho hagis trobat i de moment n'estiguis contenta, a dia d'avui trobar un tot risc per la moto és tota una odisea.
Per çert, no es pot pas saber el pvp. Ho dic perquè fa menys d'un més amb la meva he pagat 485€ amb franquicia de 500€. És lo millor que vaig trobar amb diferència, però si en trobés un de millor no em costa res tornar el rebut eh!! :birracat
Per çert, no es pot pas saber el pvp. Ho dic perquè fa menys d'un més amb la meva he pagat 485€ amb franquicia de 500€. És lo millor que vaig trobar amb diferència, però si en trobés un de millor no em costa res tornar el rebut eh!! :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Eva
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="240727"]Me n'alegro que ho hagis trobat i de moment n'estiguis contenta, a dia d'avui trobar un tot risc per la moto és tota una odisea.
Per çert, no es pot pas saber el pvp. Ho dic perquè fa menys d'un més amb la meva he pagat 485€ amb franquicia de 500€. És lo millor que vaig trobar amb diferència, però si en trobés un de millor no em costa res tornar el rebut eh!! :birracat[/quote]
Per la K1600 Gt :
479 € TOT RISC amb franquicia de 300 €
O sigui... que més o menys el mateix...
Però pots mirar-ho tu mateix mitjançant el simulador :
http://motos.eurolloyd.es/
Per çert, no es pot pas saber el pvp. Ho dic perquè fa menys d'un més amb la meva he pagat 485€ amb franquicia de 500€. És lo millor que vaig trobar amb diferència, però si en trobés un de millor no em costa res tornar el rebut eh!! :birracat[/quote]
Per la K1600 Gt :
http://motos.eurolloyd.es/
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 21, 2013 6:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STV
- Presentats
- Entrades: 2424
- Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
- Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE
[quote user="Eva" post="240730"][quote user="Trencaferro" post="240727"]Me n'alegro que ho hagis trobat i de moment n'estiguis contenta, a dia d'avui trobar un tot risc per la moto és tota una odisea.
Per la K1600 Gt :
http://motos.eurolloyd.es/[/quote]
Per la K1600 Gt :
http://motos.eurolloyd.es/[/quote]
Estic foten el "canelu". 355 euros per la VTR a tercers pelat. :666
Gracies per la info.
STV l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 21, 2013 6:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STV" post="240731"]
La teva és considerada moto d'alt risc, igual que tot el que acaba amb R. Pateixen molts accidents. En canvi tinc entès que BMW és la marca que menys paga a les assegudores, doncs pateixen molts pocs accidents, potser degut a que són màquines que no inciten a córrer.
Jo per la Bandy pago 285 a tercers complert, amb MAPFRE. A tot risc em van dir uns 700 amb franquícia de 500.
Estic foten el "canelu". 355 euros per la VTR a tercers pelat. :666
Gracies per la info.
[/quote]La teva és considerada moto d'alt risc, igual que tot el que acaba amb R. Pateixen molts accidents. En canvi tinc entès que BMW és la marca que menys paga a les assegudores, doncs pateixen molts pocs accidents, potser degut a que són màquines que no inciten a córrer.
Jo per la Bandy pago 285 a tercers complert, amb MAPFRE. A tot risc em van dir uns 700 amb franquícia de 500.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 21, 2013 8:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Aquet es la que tinc jo , pero aqui hi as de sumar la asegurança de KM0? uns 50 i picu ??E
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Cabirol" post="240740"]Aquet es la que tinc jo , pero aqui hi as de sumar la asegurança de KM0? uns 50 i picu ??E[/quote]Si ets del racc no cal... oi?
De moment el calculador no em millora l'oferta de mapfre a 3rs+robo+incendi.
Bona troballa per això :okcat
Bona troballa per això :okcat
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
A mi la R1200GS LC me l'assegurarien per 439€ a tot risc amb franquicia de 300€ si vas a reparar a concesionari oficial ... ja ho tindré en compte quant arribi el moment !!! :Saltant
Gràcies per la informació Eva !!! :okcat
Gràcies per la informació Eva !!! :okcat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 21, 2013 9:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Cabirol" post="240740"]Aquet es la que tinc jo , pero aqui hi as de sumar la asegurança de KM0? uns 50 i picu ??E[/quote]
Jo no l´he volgut perque ja ho tinc cobert per el Racc, tal i com diu 650X
Jo no l´he volgut perque ja ho tinc cobert per el Racc, tal i com diu 650X
- Eva
- Presentats
[quote user="650X" post="240743"][quote user="Cabirol" post="240740"]Aquet es la que tinc jo , pero aqui hi as de sumar la asegurança de KM0? uns 50 i picu ??E[/quote]Si ets del racc no cal... oi?
Bona troballa per això :okcat[/quote]
De totes maneres, a part del simulador, val la pena que et truquin perque t´acaben de mirar bé totes les opcions.
Bona troballa per això :okcat[/quote]
De totes maneres, a part del simulador, val la pena que et truquin perque t´acaben de mirar bé totes les opcions.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
No fa gaires anys, es van començar a negar-se a assegurar motos. Es van posar tots d'acord en no acceptar motos i encara que no tinguessis cap sinistre, no et renovaven la pòlissa. Al final, els havies de demanar un certificat i anar a espetegar al consorci. Algú em pot explicar el motiu?? Llavors, de cop i volta, van permetre assegurar qualsevol moto amb tota mena de cobertures.
La Adventure m'ha sortit per uns 159 euros aquest matí a AMV.
Jordi "Prony"
La Adventure m'ha sortit per uns 159 euros aquest matí a AMV.
Jordi "Prony"
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Per dones hi ha Penélope, que és la marca de Línea Directa dedicada exclusivament a dones en moto.
Això si, la meva dona va intentar assegurar la Triumph Bonneville que s'acaba de comprar, però a la web sortia un preu i a l'hora de la veritat n'era un altre.
És important veure quina cobertura mèdica hi ha quan es pateix un accident sense que hi hagi un altre vehicle implicat. Hi ha diferències espectaculars que et poden arribar a canviar la vida si no ho ha fet l'accident en sí.
Això si, la meva dona va intentar assegurar la Triumph Bonneville que s'acaba de comprar, però a la web sortia un preu i a l'hora de la veritat n'era un altre.
És important veure quina cobertura mèdica hi ha quan es pateix un accident sense que hi hagi un altre vehicle implicat. Hi ha diferències espectaculars que et poden arribar a canviar la vida si no ho ha fet l'accident en sí.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Per BMW la companyia que acostuma a sortir millor es Fiatc ja que tenen acord .
Amb AMV s'ha d'anar amb cautela i mirar las cobertures .... Sobretot la medica que acostumen a no inclourela i al tanto amb aixo .
Randy la franquicia minima de Mapfre son 3000 eurets per moto es clar .
Amb AMV s'ha d'anar amb cautela i mirar las cobertures .... Sobretot la medica que acostumen a no inclourela i al tanto amb aixo .
Randy la franquicia minima de Mapfre son 3000 eurets per moto es clar .
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Kpeps" post="240757"]Per BMW la companyia que acostuma a sortir millor es Fiatc ja que tenen acord .
Randy la franquicia minima de Mapfre son 3000 eurets per moto es clar .[/quote]
Ja m'ho van advertir. Que si em feia mal, no em pagaven ni les tirites. Havia de pagar un complement. Si a més les volia amb dibuixets del barrufets, 3 € addicionals per tirita. Al final resulta que si et fots una nata encara hauràs d'anar a demanar-els-hi disculpes per haver-te trobat una taca d'oli al mig d'una rotonta.
Tampoc cobreix l'assegurança si el que condueix es un altre persona i, m'imagino que si portes la bragueta descordada et fan pagar un plus. (Portaré imperdibles). Si no portes les ungles dels peus tallades, son 13,50 € de suplement i si tens mes pels en una orella que l'altra, ho consideren "Descompensación del Momento Polar de Inèrcia" i l'assegurança ho interpreta com si no estiguessis cobert.
El que no entenc pas es que em van dir que si caus en moto, la Seguretat Social no es fa càrrec. (Depen del teu país d'origen, suposo). Algú m'ho pot aclarir??? (no lo del país, això ho tinc claríssim)
Jordi "Prony"
Randy la franquicia minima de Mapfre son 3000 eurets per moto es clar .[/quote]
Ja m'ho van advertir. Que si em feia mal, no em pagaven ni les tirites. Havia de pagar un complement. Si a més les volia amb dibuixets del barrufets, 3 € addicionals per tirita. Al final resulta que si et fots una nata encara hauràs d'anar a demanar-els-hi disculpes per haver-te trobat una taca d'oli al mig d'una rotonta.
Tampoc cobreix l'assegurança si el que condueix es un altre persona i, m'imagino que si portes la bragueta descordada et fan pagar un plus. (Portaré imperdibles). Si no portes les ungles dels peus tallades, son 13,50 € de suplement i si tens mes pels en una orella que l'altra, ho consideren "Descompensación del Momento Polar de Inèrcia" i l'assegurança ho interpreta com si no estiguessis cobert.
El que no entenc pas es que em van dir que si caus en moto, la Seguretat Social no es fa càrrec. (Depen del teu país d'origen, suposo). Algú m'ho pot aclarir??? (no lo del país, això ho tinc claríssim)
Jordi "Prony"
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Hola que tal.
La seguretat social tan sol cubreix les malalties comunes i no els accidents de trànsit ni a la feina, per això están les mutues i les asseguradores.
El problema es si es te un accident tot sol, ja sigui en moto o cotxe, les asseguradores no volen saber-ne res, no dels acompanyhants, que aquests si que están coberts.
En canvi si topem amb un altre vehicle estarem coberts. Després suposo que buscaran si quan s'ha produït l'accident les condicions eren les correctes per demanar responasiblitats o no.
Normalment sempre et diran que si que estàs cobert (per les cuantitats ridicules que cobreix l'assegurança, que això no cobreix ni el que t'obrin les portes d'urgencies) i que després passes a la seguretar social, però aquesta no es fa càrrec d'accidents de trànsit, d'entrada l'assistència no te la negaran, però et passaran la factura.
El millor es tenir una assegurança d'accidents complemetaria i que estiguis amb una bona cobertura.
Una salutació
La seguretat social tan sol cubreix les malalties comunes i no els accidents de trànsit ni a la feina, per això están les mutues i les asseguradores.
El problema es si es te un accident tot sol, ja sigui en moto o cotxe, les asseguradores no volen saber-ne res, no dels acompanyhants, que aquests si que están coberts.
En canvi si topem amb un altre vehicle estarem coberts. Després suposo que buscaran si quan s'ha produït l'accident les condicions eren les correctes per demanar responasiblitats o no.
Normalment sempre et diran que si que estàs cobert (per les cuantitats ridicules que cobreix l'assegurança, que això no cobreix ni el que t'obrin les portes d'urgencies) i que després passes a la seguretar social, però aquesta no es fa càrrec d'accidents de trànsit, d'entrada l'assistència no te la negaran, però et passaran la factura.
El millor es tenir una assegurança d'accidents complemetaria i que estiguis amb una bona cobertura.
Una salutació
Salut i bones rutes
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Doncs el tema assegurances, es com el temes mobils , ADSL,...
Per tenir bon preus has de perdre un mati comparant preus, i discutint amb tothom.
Ahir vaig renovar la meva.
El preu de sortida era uns 240€, al final em va sortir a la mateixa companyia per 152€.
Per tenir bon preus has de perdre un mati comparant preus, i discutint amb tothom.
Ahir vaig renovar la meva.
El preu de sortida era uns 240€, al final em va sortir a la mateixa companyia per 152€.
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Jordi Runer" post="240907"]En canvi si topem amb un altre vehicle estarem coberts. Després suposo que buscaran si quan s'ha produït l'accident les condicions eren les correctes per demanar responasiblitats o no.
[/quote]
no es un tema per pendre'l a la lleugera:m'explico,ja que el tema em va afectar en primera persona,amb la K, arrivant a casa de treballar,una senyora que anava al davant amb un monovolum,va frenar de cop,jo,que anava distret (a poc a poc,aixo si) vaig picar amb la cantonera del cotxe amb la mala fortuna que la maneta de freva fer tope i la part final del meu dit petit va quedar com si l'hagues enganxat una prensa.....jo que no vaig caure de la moto perque havia esquivat el cotxe no entenia d'on sortia tanta sang fins que em vaig atrevir a treure'm el guant,en fi,aixo no be al cas,primer al CAP,despres els del Cap van fer venir una ambulancia del General i cap alla,un cop alla,radigrafias i a esperar (no perque fos la SS) sino perque els metges tenien que parlar si tallaven la punta o al contrari l'intentaven arreglar,gracies a Deu,la doctora que havia tingut un avia que li havia ensenyat a cosir,va obrir i treure ossets esquetllats i finalment va cosir,si m'expliquen que hi caben tants punts en un dit no m'ho crec,pero si,be despres del rotllo a lo que anavem........
al cap de dos dies rebo una trucada del General:
diguim ?
hola bon dia
si miri,que te que venir a pagar una factura
una factura ?
si la del accident de transit de l'altre dia,ambulancia,radigrafies i cures........
aqui si que quan es tracta de quartos et surt el......escoltim que jo soc espanyol i m'ha de cobrir la Seguritat social,et responen amb un que si es un accident de transit i no estas cobert ho has de pagar tu......,la brometa pujava 5645 euros i jo entre el mal del dit i que no entenia res,vaig trucar a AMV i em van confirmar que no havia clickat els 18 euros de l'assegurança medica.....aaarrrrrgggggg !!!!
la sort que vaig tenir,es que al ser l'accident en itinerancia s'en va fer carrec l'ASEPEYO com un laboral,pero si no,amb nomina,ja em van assegurar que cobrarien els eurets que els hi devia.............
p.d AMV no va possar cap pega per pagar la tulipa del darrera dela monovolum,aixo si,despres d'investigar ja que els dos teniem el mateix cognom que no hagues estat una trampa perque la tulipa fos gratis ¿?¿?¿?
[/quote]
no es un tema per pendre'l a la lleugera:m'explico,ja que el tema em va afectar en primera persona,amb la K, arrivant a casa de treballar,una senyora que anava al davant amb un monovolum,va frenar de cop,jo,que anava distret (a poc a poc,aixo si) vaig picar amb la cantonera del cotxe amb la mala fortuna que la maneta de freva fer tope i la part final del meu dit petit va quedar com si l'hagues enganxat una prensa.....jo que no vaig caure de la moto perque havia esquivat el cotxe no entenia d'on sortia tanta sang fins que em vaig atrevir a treure'm el guant,en fi,aixo no be al cas,primer al CAP,despres els del Cap van fer venir una ambulancia del General i cap alla,un cop alla,radigrafias i a esperar (no perque fos la SS) sino perque els metges tenien que parlar si tallaven la punta o al contrari l'intentaven arreglar,gracies a Deu,la doctora que havia tingut un avia que li havia ensenyat a cosir,va obrir i treure ossets esquetllats i finalment va cosir,si m'expliquen que hi caben tants punts en un dit no m'ho crec,pero si,be despres del rotllo a lo que anavem........
al cap de dos dies rebo una trucada del General:
diguim ?
hola bon dia
si miri,que te que venir a pagar una factura
una factura ?
si la del accident de transit de l'altre dia,ambulancia,radigrafies i cures........
aqui si que quan es tracta de quartos et surt el......escoltim que jo soc espanyol i m'ha de cobrir la Seguritat social,et responen amb un que si es un accident de transit i no estas cobert ho has de pagar tu......,la brometa pujava 5645 euros i jo entre el mal del dit i que no entenia res,vaig trucar a AMV i em van confirmar que no havia clickat els 18 euros de l'assegurança medica.....aaarrrrrgggggg !!!!
la sort que vaig tenir,es que al ser l'accident en itinerancia s'en va fer carrec l'ASEPEYO com un laboral,pero si no,amb nomina,ja em van assegurar que cobrarien els eurets que els hi devia.............
p.d AMV no va possar cap pega per pagar la tulipa del darrera dela monovolum,aixo si,despres d'investigar ja que els dos teniem el mateix cognom que no hagues estat una trampa perque la tulipa fos gratis ¿?¿?¿?