Inscripcions Volta Catalunya Trail

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderador: Airald

Respon
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: JoanCG » dg. ago. 25, 2013 8:30 pm

Gràcies per la preocupació, Lluis, ja ho vàrem comnentar. Si fa falta, just 200m més avall hi ha un altre camí. M'ho conec molt això... :okcat

Per cert, qué tal el seient?

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 25, 2013 8:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Entrada Autor: Lluismiquel » dg. ago. 25, 2013 10:40 pm

Ei Joan, molt be el seient el poc que l'he provat va de conya.Lo del cami si estas al cas donç perfecte, jo es que no se ni qui l'ha fet ni si s'ho coneixía.

Lluismiquel
Presentats

Entrada Autor: Lluismiquel » dl. ago. 26, 2013 6:14 pm

Enric, al final molt probablement sortire el dijous desde Centelles amb vosaltres, m'he pogut combinar la feina, (no com aquests cagamandurries que han de negociar amb la dona per els punts acumulats).
El tema de eines jo porto les de la meva moto i el compresor en quan a rodes i una cámara, palancas no, i ma d'obra tampoc pero confio que vosaltres ja en sabeu, aixi que si no pasa res ens veiem l'endema de la cadena que per cert a mi em toca a Figueres,
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 26, 2013 6:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. ago. 26, 2013 8:47 pm

Molt bé Lluís...m'alegro que vinguis els 4 dies, ja mirarem de trobar algún lloc que tinguin piano per que ens puguis deleitar amb una de les teves sonates.

Per cert, que tal vas amb les rodes, ja has pres una decisió?

Salut :okcat

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. ago. 26, 2013 10:14 pm

[quote user="Lluismiquel" post="241142"]Enric, al final molt probablement sortire el dijous desde Centelles amb vosaltres, m'he pogut combinar la feina, (no com aquests cagamandurries que han de negociar amb la dona per els punts acumulats).
El tema de eines jo porto les de la meva moto i el compresor en quan a rodes i una cámara, palancas no, i ma d'obra tampoc pero confio que vosaltres ja en sabeu, aixi que si no pasa res ens veiem l'endema de la cadena que per cert a mi em toca a Figueres,[/quote]

Ohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara no sé a qui et refereixes! :callo :callo :callo

També em toca treballar. :okcat

:birracat

Lluismiquel
Presentats

Entrada Autor: Lluismiquel » dl. ago. 26, 2013 10:56 pm

Enric, ja l'he deixat al taller per cambiarles estrenare les mitas E07 .
Carles no anave per tu el comentari, son molts els que tenen aquest problema, evidentmen tu tambe pero ho he posat sense anims d'ofendre a ningu i menos a tu,

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. ago. 26, 2013 11:09 pm

[quote user="Lluismiquel" post="241174"]Enric, ja l'he deixat al taller per cambiarles estrenare les mitas E07 .
Carles no anave per tu el comentari, son molts els que tenen aquest problema, evidentmen tu tambe pero ho he posat sense anims d'ofendre a ningu i menos a tu,[/quote]

Jajajajaja

Veus, ja deia jo que no sabia a qui et refereies!

:b9 :b9 :b9 :b9

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. ago. 27, 2013 8:19 am

[quote user="Lluismiquel" post="241174"]Enric, ja l'he deixat al taller per cambiarles estrenare les mitas E07 .
Carles no anave per tu el comentari, son molts els que tenen aquest problema, evidentmen tu tambe pero ho he posat sense anims d'ofendre a ningu i menos a tu,[/quote]

Mitas E07 ???

Una mica just pel que voleu fer no ? ( vaja dic jo, eh ???? ) :cat_vergonya

Imatge
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 27, 2013 8:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dt. ago. 27, 2013 10:57 am

Doncs si m'arriba, jo portaré aquest a darrera, Karoo3, a verure qué tal va:

Imatge

(però muntada, a diferència de aquesta, en una KTM, una moto de veritat, :b9 :b9 ...)

P.D. deixeu-me fer aquestes bromes en aquest sub-fòrum, que el normal no m'atreveixo... :cat_vergonya )

Salut !!! :birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 27, 2013 11:00 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. ago. 27, 2013 10:06 pm

[quote user="JoanCG" post="241230"]Doncs si m'arriba, jo portaré aquest a darrera, Karoo3, a verure qué tal va:

Imatge

(però muntada, a diferència de aquesta, en una KTM, una moto de veritat, :b9 :b9 ...)

P.D. deixeu-me fer aquestes bromes en aquest sub-fòrum, que el normal no m'atreveixo... :cat_vergonya )

Salut !!! :birracat[/quote]

Clar, que si Joan, una mica d'humor sempre va bé!

Jo en conec un que va perdent cargols pel camí!!!!!!!! :jajacat

En Joan, que té una Husqvarna TE630, els portava a la sortida als Alps, ja en vam parlar, i el resultat en sec força content. El dia que vam tocar fang (durant tota la pista per pluja), ja va patir una mica més!

Si vols li envies un missatge i t'ho explicarà.

Salut

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. ago. 28, 2013 2:01 am

[quote user="JoanCG" post="240914"][quote user="Llagasta"]si voleu em podeu passar el Track i repassaré la ruta de centelles a Igualada , per si hi ha alguna cosa rara de ultima hora, (conec prou bé la zona )
a Centelles hi ha una benzinera a la entrada del poble per la sortida 44 de la C-17 (Murus) venint de Vic
[/quote]

Aquesta benzinera que diu l'Albert, Enric, és la que hi ha en la "punta estranya", que a tal efecte fa al track a centelles. :okcat[/quote]

Avui, anant cap a la capital m'he aturat a veure la gasolinera. Està al carrer Idelfons Cerdà, a uns 400 metres de la sortida K44. Obren a les 06.30 i just al davant hi ha el "Bar Antonio". Curiosament el camarer no sabia a quin hora s'obria al matí " a las siete u a las ocho, no sssé.."

Depent de quina sigui l'hora de sortida, pot ser una bona opció

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. ago. 29, 2013 8:05 am

D'acord amb lo de la hora, jo proposo sortir a les 7:30h, vull dir tots canviats, pixats, esmorzats i a punt a les 7:35h gass.

Ahir i abans d'ahir vaig fer en 2 etapes el que serà l'última etapa Ribes-Centelles... m'han sortit, ara si testejats, 340km... quina tela d'etapa. Hi ha algunes coses del tram original que s'hauran de canviar, ja passaré a net els tracklogs per deixar-ho arreglat.
De Ribes a Girona m'han sortit 4h a ritme i sense parades. mitja de 32km/h, de Girona a Centelles si bé es molt més ràpida tenint en compte que el terreny estava inmillorable (humit) i es podia anar molt ràpid la mitja no la sé, però hi ha 230km, suposant una mitja de 30 surten 8 hores sumades a les 4 del dia anterior l'etapa serà maratoniana. 12h de marxa efectiva.

Ahir vaig fer de Girona a Aiguafreda, com vaig disfrutar, tot hi que anava sol i el ritme era alt sense parades i casi sense dinar vaig arribar a les 19h a Aiguafreda sortint a les 11 de casa.

Per els de la zona: A Aiguafreda el track pren un tram de carretera per després passar per el costat de l'autovia dir.sud, després vol atravessar les vies del tren, jo no vaig trobar com fer-ho. Per tant vaig acabar arribant a Centelles per la Autovia.

:birracat :birracat Ja cal que us entreneu fort, porteu crema per el culet i una saca de barretes i begudes energètiques... perquè em sembla que patirem de valent.

A veure si aquesta tarda o demà puc penjar 4 fotos d'aquests dos dies. Pobre kati va haver de tornar de Centelles per autovia. 600km en dos dies.

salut :jajacat

Carxofa
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
Contacta:

Entrada Autor: Carxofa » dj. ago. 29, 2013 11:22 am

Bon dia a tots!

Alguns ja em coneixeu, altres no, però fa temps que segueixo aquest projecte (gracies al tiet) i estava anhelant poder compartir-lo amb vosaltres.

Doncs m'acaben de passar els horaris de setembre i de moment (i esperant que la cosa no canviï) tinc els quatre dies lliures, així que, si teniu ganes d'apuntar-ne un altre, m'encantaria intentar l'aventura amb la meva superteneré (la del 92)

No sé si la podrem completar, prometo fer-li una bona revisió i canviar-li pneumàtics abans de la sortida. I sobretot espero que no apareixi un bolo sorpresa!

Vinga, seguim en contacte

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. ago. 29, 2013 1:24 pm

[quote user="Carxofa" post="241388"]Bon dia a tots!

Alguns ja em coneixeu, altres no, però fa temps que segueixo aquest projecte (gracies al tiet) i estava anhelant poder compartir-lo amb vosaltres.

Doncs m'acaben de passar els horaris de setembre i de moment (i esperant que la cosa no canviï) tinc els quatre dies lliures, així que, si teniu ganes d'apuntar-ne un altre, m'encantaria intentar l'aventura amb la meva superteneré (la del 92)

No sé si la podrem completar, prometo fer-li una bona revisió i canviar-li pneumàtics abans de la sortida. I sobretot espero que no apareixi un bolo sorpresa!

Vinga, seguim en contacte[/quote]

Ja et coneixem, :okcat , doncs si no canvia res ens veiem a Centelles el 12.
Ja ets apuntat :birracat

Si no tens res en contra dels pneumàtics de tacs, pensa en posar-ne uns. :please

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dj. ago. 29, 2013 2:07 pm

[quote user="650X" post="241377"]

Per els de la zona: A Aiguafreda el track pren un tram de carretera per després passar per el costat de l'autovia dir.sud, després vol atravessar les vies del tren, jo no vaig trobar com fer-ho. Per tant vaig acabar arribant a Centelles per la Autovia.

salut :jajacat[/quote]

Bones Enric,
l'alternativa que jo se de Aiguafreda a Centelles no crec que us serveixi ja que va a parar a 2-3 Km de Centelles (Carretera Centelles a St feliu de codines).Amb el tute que portareu no crec que us vingui de fer 4-5Km per autovia.
Jo no tinc clar encara si vindre.
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 29, 2013 2:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. ago. 29, 2013 2:34 pm

Hola.

Enric, aquest tram de track (Tordera-Castellar), com saps l'he fet i comprobat jo mateix. Diria que esta bé, però en cas contrari, cap problema, fem 500metres de la C-17 i ja esta.

És això, el que volies dir, oi? Enllaçar Aiguafreda amb la benzinera de Centelles?

Ah!!! i pel que fa a que vingui el "Sr. Carxofa", no tindrem millor companyia. :okcat A part de la seva qualitat humana, veure un payu aixecant a pès una ST, i a l'hora arreglar la cadena TOT SOL no té preu !!! (tinc fotos...), jajaja !!! (a més, porta bateries artesanals de sobra...)

Salut !!! :birracat

P.D. De totes formes i per a tranquilitat del Lluis (i tots), tot i que em feia gràcia passar de forma expressa (com fa un mes que hi vaig passar), per on "el moro", el boig aquell, passa'm please per mail el track sencer, que modifico el tram del "moro"
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 29, 2013 2:38 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. ago. 29, 2013 11:17 pm

No et preocupis Joan, segurament vaig ser jo que no devia agafar el camí correcte. De fet a 500m de Centelles poca cosa podem liar ja.

Quan tingui netejat el track amb les modificacions que vaig fer sortint de Llagostera on el corriol queda tallat i en algun punt més cap a Banyoles, que també vaig fer modificacions te'l envio.

:birracat

Les previes de la Etapa 4 van donar aquests fruits...

Castellfollit de la Roca
Imatge

Imatge

Pista de Resclusanys
Imatge

Arribant a Camprodon
Imatge

Em persegueixen les tempestes de l'Alta Garrotxa
Imatge

Baixant a Pardines per la Collada Verda
Imatge

Corriol tallat de Llagostera a Lloret
Imatge

De Campins a Sta.Mª de Palautordera
Imatge

Vistes del Tagamanent
Imatge

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. ago. 29, 2013 11:23 pm

[quote user="Jordivili" post="241401"][quote user="650X" post="241377"]

salut :jajacat[/quote]

Bones Enric,
l'alternativa que jo se de Aiguafreda a Centelles no crec que us serveixi ja que va a parar a 2-3 Km de Centelles (Carretera Centelles a St feliu de codines).Amb el tute que portareu no crec que us vingui de fer 4-5Km per autovia.
Jo no tinc clar encara si vindre.[/quote]

Jo si que ho tindria clar :b9 :b9 :b9 :b9 ... esteu molt quiets i callats el sector Torelló. Us penseu apuntar tots l'últim dia? :jajacat :jajacat :jajacat

Salut!!

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 29, 2013 11:31 pm

Enric, bona feina!

Testejar la ruta al 100% sol ser una feinada i que s'agraeix al moment de fer-la.

Guapes les fotos que has publicat. Entren ganes d'anar-hi ja mateix...

Estic guanyant punts per venir 24 hores!!!!

:holacat

Carxofa
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
Contacta:

Entrada Autor: Carxofa » dv. ago. 30, 2013 10:13 am

Bones gent!!!

Sí, Enric, crec que amb tu vam coincidir a les Gavarres i ja vas descobrir la meva habilitat per frenar...

Però bé, recordo que anàva amb el pneumàtic llis, si fa o no fa, com el porto ara.
[img width=800]https://lh4.googleusercontent.com/-kGPV ... 430072.JPG[/img]

De tota forma, la meva religió m'impedeix muntar tacos, perquè ja sabeu que dir tacos és molt lletx. Jo sempre he muntat la metzeller sahara (per recomanació expressa del tiet) i si m'he d'enfrentar a una aventura com aquesta, m'estimo més burro conegut que savi per conèixer.

Us asseguro que les metzeller fan pujades amb pedres
[img width=800]https://lh5.googleusercontent.com/-0kqk ... 200535.JPG[/img]

I travessies de rius
[img width=800]https://lh5.googleusercontent.com/-NgiM ... 200937.JPG[/img]
Sobre el que diu el tiet del camí dels claus, doncs jo en tinc el recull gràfic de la sortida, i podeu veure els "regals" que l'individuu en questió anàva deixant pels camins (i que ens van punxar 2 rodes) Del fet n'han passat 2 anys i suposo que tot i que es va lliurar de la garjola, l'home va aprendre la lliçó després de passar pels mossos d'esquadra, i provablement no ho tornarà a fer. Però provablement no vol dir que no ens la jugem...

[img width=450]https://lh3.googleusercontent.com/-jDKe ... 350188.JPG[/img][img width=800]https://lh6.googleusercontent.com/-qfvx ... 350184.JPG[/img]

Pel que fa a les eines, podeu comptar amb mi per les no bàsiques. Jo porto sempre compressor, palanques i un equip complert per desmuntar la meva moto, a part dels recanvis basics. També carrego oli i greix per la cadena. Més que res, perquè sóc dels que ho fa servir tot.
[img width=800]https://lh3.googleusercontent.com/-emF3 ... 430071.JPG[/img]

I ara van les preguntes:
1- El tema dinars com està previst? Barretes energètiques i endavant les atxes que hem d'arribar a final de recorregut o ja improvisarem a mesura que veiem com va la cosa?
2- La sortida és aventura 100% i per tant, cal que ho portem tot a sobre (roba de recanvi i carregadors) o hi ha alguna possibilitat de transportar una bossa d'alberg a alberg? No vull dir que algú li toqui cada dia fer el tram per carretera i portar-nos les motxilles, però potser podem "enredar" algun conegut de cada tram perquè passi per la pensió on hem dormit, agafi les bosses i les porti a la següent pensió...
3- Entenc que cadascú es busca el company d'habitació i reserva a l'allotjament, correcte?

Respon

Torna a “Zona Trail”