BMW RIDERS 2013
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: BMW RIDERS 2013
Va per una vegada... donarè la raó a la Cristina.
Des de Fiscal jo també tiraria cap al port de CoteFablo (molt maco) que no pas l´opció que heu posat...
Des de Fiscal jo també tiraria cap al port de CoteFablo (molt maco) que no pas l´opció que heu posat...
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Steelman" post="238842"]Va per una vegada... donarè la raó a la Cristina.
Des de Fiscal jo també tiraria cap al port de CoteFablo (molt maco) que no pas l´opció que heu posat...[/quote]
Uiiii!!! Que potser m'estas fent la pilota ara? :burrucat
Des de Fiscal jo també tiraria cap al port de CoteFablo (molt maco) que no pas l´opció que heu posat...[/quote]
Uiiii!!! Que potser m'estas fent la pilota ara? :burrucat
- Josepmaria
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Jo com cada any hi anire. He estat a la Riders de Viella, a la de Sierra Nevada y a la de Formigal y casi que aquesta ultima ubicació es ideal.
Aquest any fare una Rider "express" pujare y baixare el dissabte
Aquest any fare una Rider "express" pujare y baixare el dissabte
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Cristina" post="238844"][quote user="Steelman" post="238842"]Va per una vegada... donarè la raó a la Cristina.
Uiiii!!! Que potser m'estas fent la pilota ara? :burrucat[/quote]
em sembla que si que et fa la pilota :b9 :b9 i molt :b9 :b9 :b9 ja ho tenia previst,de Broto a Biescas,es passar per aquest port,lo que va posar l'Vman es mes o menys el recorregut :birracat :birracat , perque feu l'ideia,colls de : Corniols,creu de Perves,Espina,Fadas,Foradada,Cotefablo,i si per el cami en trobo algun mes....dons tambe i quan arrivem..........hem arrivat :picant :picant .
Uiiii!!! Que potser m'estas fent la pilota ara? :burrucat[/quote]
em sembla que si que et fa la pilota :b9 :b9 i molt :b9 :b9 :b9 ja ho tenia previst,de Broto a Biescas,es passar per aquest port,lo que va posar l'Vman es mes o menys el recorregut :birracat :birracat , perque feu l'ideia,colls de : Corniols,creu de Perves,Espina,Fadas,Foradada,Cotefablo,i si per el cami en trobo algun mes....dons tambe i quan arrivem..........hem arrivat :picant :picant .
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 23, 2013 11:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
[quote user="Steelman" post="238842"]Va per una vegada... donarè la raó a la Cristina.
Jo vaig pasar-hi a principis de juliol, i es casi obligatori pasar-hi. Asfalt nou, perfecte, i bones vistes.
Jo vaig pasar-hi a principis de juliol, i es casi obligatori pasar-hi. Asfalt nou, perfecte, i bones vistes.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Kpeps" post="238943"]
.......i si per el cami en trobo algun mes....dons tambe i quan arrivem..........hem arrivat :picant :picant .[/quote]
Ja et recordaràs de tornar?, no fos cas que et passes per alt !!
:okcat
.......i si per el cami en trobo algun mes....dons tambe i quan arrivem..........hem arrivat :picant :picant .[/quote]
:okcat
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="Albert" post="239215"]Holaaaa,
:okcat[/quote]
segur que si,pero encara no se per on :b9 :b9 i per no embolicar mes...... :birracat :birracat
:okcat[/quote]
segur que si,pero encara no se per on :b9 :b9 i per no embolicar mes...... :birracat :birracat
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:

- ¡Consigue un tarjeta Solred de 10€ !
” Adquiere un juego de neumáticos y móntalos en la BMW RIDER 2013 y recibirás una tarjeta SOLRED de 10€.”
Información adicional sobre la gama de productos de Metzeler y precio disponible en webmaster.sp@metzelermoto.com o a través del teléfono
902 12 60 17.
http://www.metzeler.com/site/es/promo-a ... y-bmw.html
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Ens hem animat i aquest any tornarem a la Riders a Formigal, desprès de 2 o 3 anys de la darrera vegada que vam anar-hi.
Es una bona excusa per fer un volt pel Piriuneu.
Ja ens hi veurem amb els que hi vagin. :birracat
Es una bona excusa per fer un volt pel Piriuneu.
Ja ens hi veurem amb els que hi vagin. :birracat
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
[quote user="VMan" post="238225"]Nosaltres encara no sabem si hi anirem :cat_vergonya
Josep, seria mes o menys això la ruta que dius!!!
http://goo.gl/maps/ECe2R
:holacat :holacat[/quote]
Això és la setmana que ve, em sembla que no hi anem :nonocat
Que us ho passeu molt bé els que hi aneu, nosaltres l'any passat ens ho vam passar força bé :jajacat
Que us ho passeu molt bé els que hi aneu, nosaltres l'any passat ens ho vam passar força bé :jajacat
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
M'agradaria anar a les ponencies de l'Alicia Sornosa, Gustavo Cuervo i Miquel Silvestre del dissabte pero no pas a quedarme a dormir alla.
Estic valorant l'opció de fer un puja baixa,.... arribar abans de la ponencia de l?Alicia a les 11:20 i marxar despres de la del Miquel Silvetre a les 19:45
total,... de Valls a Formigal son 280kms de res :burrucat
Algun interessat en acompanyar-me al puja-baixa?
Per a les ponencies tambe cal inscriure's?
Estic valorant l'opció de fer un puja baixa,.... arribar abans de la ponencia de l?Alicia a les 11:20 i marxar despres de la del Miquel Silvetre a les 19:45
Per a les ponencies tambe cal inscriure's?
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 29, 2013 2:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 276
- Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Boolean" post="241404"]M'agradaria anar a les ponencies de l'Alicia Sornosa, Gustavo Cuervo i Miquel Silvestre del dissabte pero no pas a quedarme a dormir alla.
Per a les ponencies tambe cal inscriure's?[/quote]
Hola..!!
Jo tinc pensat pujar, el que no sé si ho faré amb més gent de Barna i rodalies, en podem parlar de pujar junts encara que sigui mig camí..!! :jajacat
Pep
Hola..!!
Jo tinc pensat pujar, el que no sé si ho faré amb més gent de Barna i rodalies, en podem parlar de pujar junts encara que sigui mig camí..!! :jajacat
Pep
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
[quote user="Pep1200GS" post="241405"][quote user="Boolean" post="241404"]M'agradaria anar a les ponencies de l'Alicia Sornosa, Gustavo Cuervo i Miquel Silvestre del dissabte pero no pas a quedarme a dormir alla.
Hola..!!
Pep[/quote]
pel cami d'anada i tornada no pateixo,... ho dic mes que res per no estar sol com un mussol per allí,... si algu tingues el mateix plan,... nomes ponencies i res de rutes planificades, pos que salpiga que la meva intencio es aquesta
Hola..!!
Pep[/quote]
pel cami d'anada i tornada no pateixo,... ho dic mes que res per no estar sol com un mussol per allí,... si algu tingues el mateix plan,... nomes ponencies i res de rutes planificades, pos que salpiga que la meva intencio es aquesta
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="MontseR" post="241402"][quote user="VMan" post="238225"]Nosaltres encara no sabem si hi anirem :cat_vergonya
Que us ho passeu molt bé els que hi aneu, nosaltres l'any passat ens ho vam passar força bé :jajacat[/quote]
Ja començem..... vinga que vosaltres ho teniu a "tiro de pedra"... un saltironet i ja hi sou....
Que us ho passeu molt bé els que hi aneu, nosaltres l'any passat ens ho vam passar força bé :jajacat[/quote]
Ja començem..... vinga que vosaltres ho teniu a "tiro de pedra"... un saltironet i ja hi sou....
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Aneu amb compte els que aneu a la Riders
S'espera força aigua a partir de demà al migdia i fins dilluns!!!
S'espera força aigua a partir de demà al migdia i fins dilluns!!!
Ex ...moltes coses
- Ricmel
- Presentats
[quote user="Steelman" post="241900"]Aneu amb compte els que aneu a la Riders
S'espera força aigua a partir de demà al migdia i fins dilluns!!![/quote]
Serà un inconvenient, però què hi farem!
A veure si la realitat és més propícia que les previsions.
S'espera força aigua a partir de demà al migdia i fins dilluns!!![/quote]
Serà un inconvenient, però què hi farem!
A veure si la realitat és més propícia que les previsions.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Eva
- Presentats
- Nacho
- Presentats
- Entrades: 373
- Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
- Ubicació: Vilassar de Dalt
[quote user="Eva" post="242087"]Com va anar ???[/quote]
Molta aigua i ... mes aigua i per cert .... mes aigua glu glu, la resta molt be i molt ambient llastima d´aguia pero la propera estaria be de pujar una bona colla, ho pasariam genial
Salutacions
Nacho
Molta aigua i ... mes aigua i per cert .... mes aigua glu glu, la resta molt be i molt ambient llastima d´aguia pero la propera estaria be de pujar una bona colla, ho pasariam genial
Salutacions
Nacho
- Ricmel
- Presentats
Doncs va anar bé... però hagués anat millor amb menys aigua! :Saltant
Es una zona fantàstica per fer rutes, com ja sabeu, però la pluja no donava treva i els núvols tapaven el paisatge i vam deixar les motos parades.
Vam aprofitar per escoltar i fer-nos una foto amb l'Alicia Sornosa (mira que és guapa i valenta, aquesta mossa!), saludar alguns coneguts i menjar com lladres (però pagant, eh!).
Com que anàvem just de temps, vam anar divendres a la tarda i vam tornar diumenge al matí per la via ràpida i el que havia se ser una sortida pirinenca es va convertir en un fart d'autovies.
Es una zona fantàstica per fer rutes, com ja sabeu, però la pluja no donava treva i els núvols tapaven el paisatge i vam deixar les motos parades.
Vam aprofitar per escoltar i fer-nos una foto amb l'Alicia Sornosa (mira que és guapa i valenta, aquesta mossa!), saludar alguns coneguts i menjar com lladres (però pagant, eh!).
Com que anàvem just de temps, vam anar divendres a la tarda i vam tornar diumenge al matí per la via ràpida i el que havia se ser una sortida pirinenca es va convertir en un fart d'autovies.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Eva
- Presentats
I ni une sola foto ????? :nonocat :nonocat
Ja sabeu:
No foto = No Riders
Segur que devant el mal temps os vàreu quedar en un spa....
Ja sabeu:
No foto = No Riders
Segur que devant el mal temps os vàreu quedar en un spa....