Hola,
Em sembla que quasi tot motero ho té al cap.
Nosaltres, quan acabi una filla la uni, ho tenim previst.
L'opció del tren és la que més ens agrada.
Salut !
:okcat
Proposta Vacançes 2014
Moderador: Airald
- Andorrans
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dv. oct. 28, 2011 11:03 pm
- Ubicació: Andorra
Re: Proposta Vacançes 2014
Jordi & Carme
(ANDORRANS)
(ANDORRANS)
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Un destí mític que s'ha de fer alguna vegada a la vida!
Em sembla que l'opció del tren és molt bona. Algú que ha fet números m'ha dit que surt a compte i, a més a més, és molt més còmode.
Tota una temptació Eva. :666
Em sembla que l'opció del tren és molt bona. Algú que ha fet números m'ha dit que surt a compte i, a més a més, és molt més còmode.
Tota una temptació Eva. :666
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
[quote user="Mamut" post="241425"]Pel que he sentit dir, fer la tornada cap a Tromso i anar baixant pels fiords noruegs, es una pasada[/quote]
Efectivament aquesta zona d'Alta es impressionant. Es el viatge que he passat més fred i ens hem mullat més, érem novells en el tema equipament i ens vam comprar la jaqueta i el pantaló que ens van dir que era impermeable i si impermeables amb un xirli-mirli, però amb pluges abundants calats fins a les calces i els calçotets, però ens ho vam passar de conya, son uns paisatges tan diferents.....Es dels llocs que de ben segur hi tornarem a anar. No se quan però hi tornarem.

Portat molts gigas per la càmera que et faran falta.
Efectivament aquesta zona d'Alta es impressionant. Es el viatge que he passat més fred i ens hem mullat més, érem novells en el tema equipament i ens vam comprar la jaqueta i el pantaló que ens van dir que era impermeable i si impermeables amb un xirli-mirli, però amb pluges abundants calats fins a les calces i els calçotets, però ens ho vam passar de conya, son uns paisatges tan diferents.....Es dels llocs que de ben segur hi tornarem a anar. No se quan però hi tornarem.

Portat molts gigas per la càmera que et faran falta.
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 30, 2013 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.