Us Demano Consell, Vosaltres Què Farieu?
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Us Demano Consell, Vosaltres Què Farieu?
Bones, us voldria demanar consell i que si fossiu tant amables em posessiu pros i contres d'aquests tres models que ara us posaré a continuació.
Es tracta d'un bon amic meu, que amb questió de dies, es vol firar una moto. Després de mirar i descartar diferents models, finalment ha optat per la Honda Crosrunner, la Tiguer 800, i la GS800. Té un pressupost d'uns 8000€, per lo què està mirant de segona mà i gerència-proves.
De moment ha trovat una Crosrunner a motos.net, amb blanc i negre, 15.000 kms i garantia oficial fins l'octubre del 2014. És d'un particular que diu que la va comprar per fer un viatge i com que té d'altres motos ara ja se la ven.diu que hi regala pantalla alta, cavallet central i els suports de les maletes Givi. Pvp d'aquesta 7.900€ i aqui s'hi ha d'afegir el canvi de nom.
També ha trobat una tiguer 800 de color blau de demostració amb 400 i pocs kilòmetres, aquesta evidentment tindria els dos anys de garantia oficial i el pvp són 8.300 ja cambiada de nom.
I per últim la GS 800, aquesta no l'ha mirada tant perquè potser és la menys potent, tot i que també li encaixaria.
Va, què hi dieu? També si en sabeu alguna que estigui bé o alguna de gerència, semi-nova, etc agrairia que m'ho diguessiu per aqui o per mp.
Merciiiiiiii! :birracat :birracat :birracat :birracat
Es tracta d'un bon amic meu, que amb questió de dies, es vol firar una moto. Després de mirar i descartar diferents models, finalment ha optat per la Honda Crosrunner, la Tiguer 800, i la GS800. Té un pressupost d'uns 8000€, per lo què està mirant de segona mà i gerència-proves.
De moment ha trovat una Crosrunner a motos.net, amb blanc i negre, 15.000 kms i garantia oficial fins l'octubre del 2014. És d'un particular que diu que la va comprar per fer un viatge i com que té d'altres motos ara ja se la ven.diu que hi regala pantalla alta, cavallet central i els suports de les maletes Givi. Pvp d'aquesta 7.900€ i aqui s'hi ha d'afegir el canvi de nom.
També ha trobat una tiguer 800 de color blau de demostració amb 400 i pocs kilòmetres, aquesta evidentment tindria els dos anys de garantia oficial i el pvp són 8.300 ja cambiada de nom.
I per últim la GS 800, aquesta no l'ha mirada tant perquè potser és la menys potent, tot i que també li encaixaria.
Va, què hi dieu? També si en sabeu alguna que estigui bé o alguna de gerència, semi-nova, etc agrairia que m'ho diguessiu per aqui o per mp.
Merciiiiiiii! :birracat :birracat :birracat :birracat
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 29, 2013 8:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Re: Us Demano Consell, Vosaltres Què Farieu?
M'ho poses facil....
CROSRUNNER: no l'he provada en marxa pero si que hi he pujat i em va semblar d'un incomode inadmisible en unaoto aixi... estriberes massa enrere i una posicio massa R... en definitiva... no vaig demanarne ni la prova... amb pujarne en vaig tenir prou per descartarla
BMW GS800: Donat que estas parlant amb el membre numero 1 del club anti-bmw no m'extendre massa o gens.... no deien que era un motor Kymco aquest Rotax que porta? Jejejeje....
TIGER 800: No hade falta desir nada mas.... es un makinon de 95cv que no se l'acabara. Nomes amb uns areeglos per millorar la proteccio aerodinamica i llestos. De fet les 3 que has posat tenen carencies notables en aquest aspecte. No t'he de dir res a tu de la suavitat dels triples de Triumph.... vaja...
Total..... que pilli la Tiger que si a sobre nomes te 400kms esta com a nova
CROSRUNNER: no l'he provada en marxa pero si que hi he pujat i em va semblar d'un incomode inadmisible en unaoto aixi... estriberes massa enrere i una posicio massa R... en definitiva... no vaig demanarne ni la prova... amb pujarne en vaig tenir prou per descartarla
BMW GS800: Donat que estas parlant amb el membre numero 1 del club anti-bmw no m'extendre massa o gens.... no deien que era un motor Kymco aquest Rotax que porta? Jejejeje....
TIGER 800: No hade falta desir nada mas.... es un makinon de 95cv que no se l'acabara. Nomes amb uns areeglos per millorar la proteccio aerodinamica i llestos. De fet les 3 que has posat tenen carencies notables en aquest aspecte. No t'he de dir res a tu de la suavitat dels triples de Triumph.... vaja...
Total..... que pilli la Tiger que si a sobre nomes te 400kms esta com a nova
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 29, 2013 9:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Hola:
De la Crosrunner i de la GS no en puc dir res, ni bo ni dolent, ni les he probat ni en conec cap company que'n tingui.
De la Triumph, tinc un company de sortides i viatges que n'està encantat, però la dona, que va al darrere, no n'està tant de contenta, s'ha posat el seient de "gel" i ni així.
Si va casi sempre sol, la Triumph. :okcat
De la Crosrunner i de la GS no en puc dir res, ni bo ni dolent, ni les he probat ni en conec cap company que'n tingui.
De la Triumph, tinc un company de sortides i viatges que n'està encantat, però la dona, que va al darrere, no n'està tant de contenta, s'ha posat el seient de "gel" i ni així.
Si va casi sempre sol, la Triumph. :okcat
ErnesTDM l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 29, 2013 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cesc
- Presentats
- Entrades: 272
- Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
- Ubicació: Terrassa
avans de l'estiu hi havia una oferta de Tiger800 de 8350€ nova amb extras com pantalla-alta, punys-calafactables i Top-case.
jo em quedaria la Tiger pero apretaria en el preu o buscaria si queda alguna Tiger-oferta en algun concesionari.
jo em quedaria la Tiger pero apretaria en el preu o buscaria si queda alguna Tiger-oferta en algun concesionari.
Cesc l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 29, 2013 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Home, qualsevol de les tres és molt bona moto. Si no té gaire experiència en conduir moto segurament no trovarà cap diferència entre una o altre.
Ara, si està curtit i busca els limits si que en trovarà, clar.
Que pensi això també:
-Honda: finura
-BMW: bon preu de revenda
-Triumph: exclusivitat
Ara, si està curtit i busca els limits si que en trovarà, clar.
Que pensi això també:
-Honda: finura
-BMW: bon preu de revenda
-Triumph: exclusivitat

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
La Tiger i La BMW són similar amb alguns matíssos. Ull amb les llantes, tant per mida com per qualitat.
La Honda és una moto diferent que no té res a veure amb les altres dues. I certament té una posició assegut que no és tant còmoda com les altres dues El motor és diferent a les altres dues.
Jo crec que falten dades per valorar quina pot ser millor per a ell. Per exemple, alçada, possibilitats de fer off, fer viatges, ...
Salut
La Tiger i La BMW són similar amb alguns matíssos. Ull amb les llantes, tant per mida com per qualitat.
La Honda és una moto diferent que no té res a veure amb les altres dues. I certament té una posició assegut que no és tant còmoda com les altres dues El motor és diferent a les altres dues.
Jo crec que falten dades per valorar quina pot ser millor per a ell. Per exemple, alçada, possibilitats de fer off, fer viatges, ...
Salut
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="CMB" post="241459"]Hola
Salut[/quote]
Tens raó Carles havia d'haver posat més informació. :birracat
A veure, realment serà la seva primera moto, en principi no té previst fer pistes, tot i que no ho descarta fer alguna coseta algun dia puntual, de moment la compra pel què tinc entès seria per un ús diari uns 20' per anar a la feina i tornar i de moment fer alguna sortida els fins de setmana.
Per lo què es deia més amunt segurament la major part de vegades anirà sol, i lo de fer viatges... No ho sé, de moment crec que no, però ja sabeu que en aquest món, la majoria de vegades al principi no ho tens previst i mica en mica.... :jajacat
Salut[/quote]
Tens raó Carles havia d'haver posat més informació. :birracat
A veure, realment serà la seva primera moto, en principi no té previst fer pistes, tot i que no ho descarta fer alguna coseta algun dia puntual, de moment la compra pel què tinc entès seria per un ús diari uns 20' per anar a la feina i tornar i de moment fer alguna sortida els fins de setmana.
Per lo què es deia més amunt segurament la major part de vegades anirà sol, i lo de fer viatges... No ho sé, de moment crec que no, però ja sabeu que en aquest món, la majoria de vegades al principi no ho tens previst i mica en mica.... :jajacat
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
L'Honda per preu i km la descarto directament (a sigut només per portar els nens al colegui) amb canvi de nom surt mes cara que la Trihump.
Segur que totes són bones però per la diferència de preus, per que no la mira nova .
La diferència que estem parlant és de 1000 € amb què l'hagis de posar una mica al dia és això: mira en MOTOS. NET el model que busca i veuràs que hi ha moltes ofertes de noves.
JO em decidiria per l'Anglesa :callo i no és per les engonals :b9
Segur que totes són bones però per la diferència de preus, per que no la mira nova .
La diferència que estem parlant és de 1000 € amb què l'hagis de posar una mica al dia és això: mira en MOTOS. NET el model que busca i veuràs que hi ha moltes ofertes de noves.
JO em decidiria per l'Anglesa :callo i no és per les engonals :b9
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
de crossruner en veuras poquisimes per no dir cap, de tiger algunes i de gs moltes mes.
jo tinc un company que es ven una tiger i un altre la gs, per tant ja saps
per cert boolean, el nº 1 del club antibmw ets tu, pero el president soc jo :birracat
en fem un d'oficial? :burrucat
jo tinc un company que es ven una tiger i un altre la gs, per tant ja saps
per cert boolean, el nº 1 del club antibmw ets tu, pero el president soc jo :birracat
en fem un d'oficial? :burrucat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Alex" post="241477"]
en fem un d'oficial? :burrucat[/quote]
Ehh, ehhhhhhhh!!! Altóóó!!!!!
Que no heu llegit la meva signatura o què???? :orquestra
PD: Fundem un club doncs o què? :b9
PD: Fundem un club doncs o què? :b9

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
No he provat cap de les tres màquines per tant el què jo digui té molt poca importància però hi fotré cullerada igualment.
Particularment, pels comentaris que he sentit sobre la Tiger 800 i la BMW GS 800, i tenint en compte que és la primera moto, em quedaria amb la Tiger 800.
De la Honda no en puc dir res, només conec l'Ernest (Crossrunner) que la té i sembla que n'està content però trobo que la Triumph 800 és molt bonica i veig veure com la feia anar en Cesc a la sortida als Alps. Sembla que va que se les pela.
De la BMW GS800, bona moto (és BMW i a mi m'agraden), he sentit dir que és una moto que no ho posa fàcil i s'han de tenir manetes per portar-la. Jo la descartaría si és la primera moto que té.
Apa, ja he dit la meva sensa haver provat cap de les motos i sensa entendre-hi res. Són les sensacions que tinc.
Particularment, pels comentaris que he sentit sobre la Tiger 800 i la BMW GS 800, i tenint en compte que és la primera moto, em quedaria amb la Tiger 800.
De la Honda no en puc dir res, només conec l'Ernest (Crossrunner) que la té i sembla que n'està content però trobo que la Triumph 800 és molt bonica i veig veure com la feia anar en Cesc a la sortida als Alps. Sembla que va que se les pela.
De la BMW GS800, bona moto (és BMW i a mi m'agraden), he sentit dir que és una moto que no ho posa fàcil i s'han de tenir manetes per portar-la. Jo la descartaría si és la primera moto que té.
Apa, ja he dit la meva sensa haver provat cap de les motos i sensa entendre-hi res. Són les sensacions que tinc.
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Alex" post="241477"]
començo a redactar els estauts :b9
començo a redactar els estauts :b9
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="241478"][quote user="Alex" post="241477"]
PD: Fundem un club doncs o què? :b9[/quote]
Randy,... no es el mateix NO anar en BMW i sentir-se'n orgullós que ser un ANTI-BMW activista radical com jo :b9
PD: Fundem un club doncs o què? :b9[/quote]
Randy,... no es el mateix NO anar en BMW i sentir-se'n orgullós que ser un ANTI-BMW activista radical com jo :b9
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
la Tiger i la Crossruner estan fora de preu....la primera perque per quatre duros mes l'estrena encara que amb 400 km'sss,tampoc es pot dir que no l'estreni,l'altre perque amb aquests km'sss i las ofertes que hi han de noves en aquest model que casi no es ven.....la 800 GS amb el pressupost que te no trovara res amb menys de 2 anys de segona ma,no se,que compri la que mes se li ajusti que totes van be,pero si te pensat canviar en breu si s'aficiona o la parella i vol anar ja que las tres son força incomodes,que no agafi ni la anglessa ni la Japonesa que li costaran molt de vendre.....per n o dir que son casi invendibles.....si no las ficas a preu de parrac :nonocat :nonocat
- Fredeluc
- Presentats
- Entrades: 146
- Membre des de: dl. oct. 19, 2009 1:46 pm
- Ubicació: Osona
Jo. Vais tenir la bmw 800
Es una bona moto m ho vaig passar molt be
Si vols fer tirades llargues es molt incomode de seient i l escalfor del radiador a l estiu es un verdader problema.
Per anar dos i carregat es una mica justa de potencia
Per pistes força de si ets cama llarg, es molt alta
M han parlat molt be de la Triumph
Es una bona moto m ho vaig passar molt be
Si vols fer tirades llargues es molt incomode de seient i l escalfor del radiador a l estiu es un verdader problema.
Per anar dos i carregat es una mica justa de potencia
Per pistes força de si ets cama llarg, es molt alta
M han parlat molt be de la Triumph
- Alex
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Boolean" post="241481"][quote user="Alex" post="241477"]
començo a redactar els estauts :b9[/quote]
per mi ja pots començar, i fer-ho en serio. En el meu grup som uns 4 que anem amb una samarreta que hi posa "antes sin moto que tener una BMW" :nonocat
per mi ja pots començar, i fer-ho en serio. En el meu grup som uns 4 que anem amb una samarreta que hi posa "antes sin moto que tener una BMW" :nonocat
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Alex" post="241526"][quote user="Boolean" post="241481"][quote user="Alex" post="241477"]
per mi ja pots començar, i fer-ho en serio. En el meu grup som uns 4 que anem amb una samarreta que hi posa "antes sin moto que tener una BMW" :nonocat[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes Jo en vull unaaaa!!! :b9
per mi ja pots començar, i fer-ho en serio. En el meu grup som uns 4 que anem amb una samarreta que hi posa "antes sin moto que tener una BMW" :nonocat[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes Jo en vull unaaaa!!! :b9
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
TRIUMPH...sense cap mena de dubte!!!
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Alex
- Presentats
- Contacta:
tinc un company que es ven una tiger per 7500, un altre per 7300, i un altre company es va comprar la gs800 full equip, que li va costar 12000 i ara un any i mig despres i 4mil km la ven per 8000.
i si vols jo tinc una crosstourer per 11500 :burrucat
i si vols jo tinc una crosstourer per 11500 :burrucat
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Alex" post="241668"]tinc un company que es ven una tiger per 7500, un altre per 7300, i un altre company es va comprar la gs800 full equip, que li va costar 12000 i ara un any i mig despres i 4mil km la ven per 8000.
i si vols jo tinc una crosstourer per 11500 :burrucat[/quote]
Ostres, em demana si pots posar kilometres, color, any, i si tenen abs i quines opcions aquests que es venen les tiguer. Merci! :birracat
i si vols jo tinc una crosstourer per 11500 :burrucat[/quote]
Ostres, em demana si pots posar kilometres, color, any, i si tenen abs i quines opcions aquests que es venen les tiguer. Merci! :birracat