"apanyu" Al Seient

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

"apanyu" Al Seient

Entrada Autor: GRUM » dt. set. 03, 2013 3:19 pm

Després de mooolt de temps donant-li voltes i fent una mica de raconet i aplaçant el tema per qüestions d'horaris laborals, finalment, ahir dilluns dia 2 de setembre, aprofitant que a Manresa era festa major, vaig "sacrificar" la festa nocturna per poder-me escapar a BCN ciutat per mirar de solucionar un problema que arrossego de fa temps.
Quan vaig comprar la Versys, el mecànic em va aconseguir un seient d'un altre client seu que estava rebaixat, ja que la Greta era un pel alta pel meu gust. D'entrada tot bé, ja que m'estalviava anar a un tapicer i pagar-ho jo. Resulta, però, que aquest seient, si bé em dona més confiança ja que toco amb dos mitjos peus, em resultava mooolt incomode, bé, de fet dolorós a partir de la primera hora d'anar en moto.
Vaig estar buscant per internet i finalment, em vaig posar amb contacte amb aquesta gent x-sits i em va semblar força bé el tracte que em van oferir. Així que, després de gairebé dos mesos intentant quadrar agendes, ahir hi vaig poder anar.
Primer es van estat mirant la moto i com seia jo a sobre , la posició i els possibles causants de les molesties. Després es can quedar la moto i en un matí em van tenir el seient fet de nou.
De moment, només la vaig poder provar tot tornant de BCN a Manresa i una petita volteta que vaig fer a la tarda, però de moment puc dir que és molt més comode i sembla que menys dolorós, tot i que això no ho podré confirmar fins que tingui temps de fer una sortida llarga, però sembla prometedor.
El tracte molt correcte i el preu més que recomanable: 85€ posar gel i escuma viscoelastica. A més a més, tot i que tenia un petit estrip en el tapissat original, el van poder reaprofitar i estalviar-me així, uns altres 70 o 80€ d'un tapissat nou.
Ho faig public per si pot servir a algú altre del foro, crec que, sobretot el preu, és molt raonable en els temps que corren :okcat
Ja aniré informant del resultat del meu seient en particular, ja que era un tema que no em permetia disfrutar de la moto en els darrers temps i em condicionava moooolt a l'hora de plantejar-me vacances o sortides llargues amb la moto.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: "apanyu" Al Seient

Entrada Autor: Hook » dt. set. 03, 2013 7:12 pm

Celebro que hagis trobat una sol·lució!
No hi ha res més incòmode que arribar amb el cul de pedra.

Jo, a la meva Varadero, també li vaig fer rebaixar el seient. Em dóna molta més seguretat per maniobrar en parat.
En el meu cas, va ser destapissar, tallar escuma, tapissar (mantenint el tapissat original)Total de la operació: 1 hora de tapisser (20,00€)

Al principi vaig pensar que "amb menys escuma sota el cul" la comoditat se'n resintiria... però de moment, no ha estat així.
Quan comenci a notar que "l'escuma no aguanta" prendre la teva sol·lució... m'apunto el teu comentari.

Salut

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 03, 2013 7:28 pm

Doncs a veure si realment et funciona millor ara, per que anar amb un seient incomode és una "putada".
Jo aquesta empresa no la coneixia, en coneixia un altre que pels preus es mouen el mateix segment.

Jo vull tapiçar el meu seient pq no m´agrada del color actual, i per aixó el tenia "mirat".
Ara mirare també aquests que comentes..
Ex ...moltes coses

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dt. set. 03, 2013 8:25 pm

Merçi Grum per d’informació. Jo ja n’havia sentit a parlar be d’aquesta gent,de fet jo també tindre dintre de no gaire temps tapiçar el seient de la XT ja els laterals el color s’ha descolorit i de pas aprofitaré per posar-hi gel i tenia pensat fer-ho amb ells.Buscant per internet he vist que son 2 socis i també tenen una altre pag web
Tapicero.org

(el nº de telefon es el mateix) i a la Vanguardia també els va dedicar una entrevista

Entrevista

Algu pot corroborar que aixo que dic es veritat?
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 03, 2013 8:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Napoleon
Presentats
Entrades: 1844
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dc. set. 04, 2013 12:31 pm

[quote user="Jordivili" post="241763"]Merçi Grum per d’informació. Jo ja n’havia sentit a parlar be d’aquesta gent,de fet jo també tindre dintre de no gaire temps tapiçar el seient de la XT ja els laterals el color s’ha descolorit i de pas aprofitaré per posar-hi gel i tenia pensat fer-ho amb ells.Buscant per internet he vist que son 2 socis i també tenen una altre pag web
Tapicero.org

(el nº de telefon es el mateix) i a la Vanguardia també els va dedicar una entrevista

Entrevista

Algu pot corroborar que aixo que dic es veritat?[/quote]

Es correcte. Son els mateixos.
Jo em vaig fer rebaixar el seient i tapissar de nou, amb viscogel i tapissería antilliscant.
El resultat es perfecte, tant en comoditat, com en acabat i preu.
Jo us els recomano. :viscat
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “General”