M´hi Firat: Tinc GS LC !
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: M´hi Firat: Tinc GS LC !
[quote user="Randy-650" post="241818"]Es veu molt guapa! Ja me l'ensenyaràs! :okcat
Ah! Aquesta no aixeca roda, oi? :666[/quote]
Mari**nàs !!! :666 si la vàrem anar a buscar junts !!!!.... :okcat
Ah! Aquesta no aixeca roda, oi? :666[/quote]
Mari**nàs !!! :666 si la vàrem anar a buscar junts !!!!.... :okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 04, 2013 7:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Enhorabona!
Que la gaudeixis molt!
Explica una mica l'equipament 'hi' que porta, no?
Així podem ganyir una mica més!
:okcat
Que la gaudeixis molt!
Explica una mica l'equipament 'hi' que porta, no?
Així podem ganyir una mica més!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Enhorabona, espero que la gaudexis molts km's !!!
És veritat que ara porten amortidor de direcció?
Salut !!! :birracat
PD: a mi ja no me queden ungles ... a verue si me la porten aviat !!!
Salut !!! :birracat
Gas a la burra!!!
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
La meva enhorabona. :okcat :okcat
Uisss... em sembla que ja se'm comessen a posar les dents llargues :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen:
Uisss... em sembla que ja se'm comessen a posar les dents llargues :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions moteres.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Moltes felicitats! com ha de ser el primer dia i ja empolsegada...
Espero que l'hi posin, perquè a partir de 150 no vegis com es movia la senyoreta... com a mínim la que vaig provar.Enhorabona, espero que la gaudexis molts km's !!!
Salut !!!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Felicitats!!! i a Gaudir-la!!
:birracat
:birracat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Enhorabona. :okcat
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Per cert, a l'hora de fer el canvi anterior recordo que vas tenir un petit dilema amb la KTM. Aquesta vegada no t'hi has pensat gaire, eh?
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a gaudir-la molts anys :birracat :birracat i felicitats per l'estrena .... ja ens l'ensenyaras :castells :castells
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Felicitats, la moto és el millor "vici". Que la gaudeixis molt. :okcat
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
ENHORABONA!!!
Es veu molt guapa, sí senyor....
Es veu molt guapa, sí senyor....
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Felicitats per l'adquisició! Amb blau encara no l'he vist mai en directe.
P.D. Com ho vares fer per fer entrar al Randy en un concessionari BMW???? :b9 :b9 :b9
P.D. Com ho vares fer per fer entrar al Randy en un concessionari BMW???? :b9 :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Moltes felicitats, a mes el color es maquissim
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Després de uns quilometres amb aquesta moto , ja puc treure unes conclusions :
S´ha escrit tant ja de la anterior GS, que només podria dir que sembla com si tot el que es pogués millorar, s´ha millorat...
El motor es nota la puja de potencia i la té SEMPRE independent del regim motor, ja no té baixos, ni sotàns ni mitjos ni alts ( no puc passar de 4000 voltes i entre 4 i 5000 voltes es el règim habitual a aquests motors... entre nosaltres : a aquest règim ja es va mooolt depressa ).... ara hi ha cavalls... sempre.... !!
Finet i sense vibracions, encara que una mica sorollós al ralentí i a baixos règims (clic-clic)
Aquest motor té ara poques inèrcies i puja de voltes de manera sorprenent per tractar-se de un Boxer
La moto es nota ara més comoda de seient, encara que la posició de conducció no ha canviat massa.
També sembla més lleugera que el model anterior, ja es nota desseguida només en moure-la en parat, tot i que diuen que pesa uns 6 Quilos més -----> misteris de la tècnica....
L´Embragatge es fa estrany al començament , acostumat al embrague en sec , molt més suau i directe.
La meva porta el sistema de modos de conducció ( Dynamic, Road, Rain i Enduro ) diria que a tots hi ha una potència semblant, però canvia una miqueta en la manera d´entregar-la.
El que em sobta una miqueta es la part de davant, no hi descifrat encara que cony passa, però es nota una mica rara.... sembla talment com si la roda de devant en plena inclinació i amb carrega de pès ( anant depressa per carreteretes revirades ) rebotés , una cosa una mica rara, potser son el pneumatics Michelin Anakee III que porta ( jo home acostumat als Metzeler Tourance SEMPRE a les altres gs´s )
No m´agraden gens aquests pneumatics ANAKEE, sorollosos i raros.
També porta el sistema de "ordenador de a bordo PRO " que necessites un missal per apendre les seves funcions amb dobles parcials , varis consultes de consums. varis promitjos, temperatura, etc. etc. i ESA Inteligent .amb ABS ( de serie a totes les BMW i control de tracció )
(no porta encara amortidor de direcció, ho porten les motos fabricades a mitjans d´agost....)
aixó es tot ,.... podriem dir que "de moment" es la millor GS de la Història !!!!

S´ha escrit tant ja de la anterior GS, que només podria dir que sembla com si tot el que es pogués millorar, s´ha millorat...
El motor es nota la puja de potencia i la té SEMPRE independent del regim motor, ja no té baixos, ni sotàns ni mitjos ni alts ( no puc passar de 4000 voltes i entre 4 i 5000 voltes es el règim habitual a aquests motors... entre nosaltres : a aquest règim ja es va mooolt depressa ).... ara hi ha cavalls... sempre.... !!
Finet i sense vibracions, encara que una mica sorollós al ralentí i a baixos règims (clic-clic)
Aquest motor té ara poques inèrcies i puja de voltes de manera sorprenent per tractar-se de un Boxer
La moto es nota ara més comoda de seient, encara que la posició de conducció no ha canviat massa.
També sembla més lleugera que el model anterior, ja es nota desseguida només en moure-la en parat, tot i que diuen que pesa uns 6 Quilos més -----> misteris de la tècnica....
L´Embragatge es fa estrany al començament , acostumat al embrague en sec , molt més suau i directe.
La meva porta el sistema de modos de conducció ( Dynamic, Road, Rain i Enduro ) diria que a tots hi ha una potència semblant, però canvia una miqueta en la manera d´entregar-la.
El que em sobta una miqueta es la part de davant, no hi descifrat encara que cony passa, però es nota una mica rara.... sembla talment com si la roda de devant en plena inclinació i amb carrega de pès ( anant depressa per carreteretes revirades ) rebotés , una cosa una mica rara, potser son el pneumatics Michelin Anakee III que porta ( jo home acostumat als Metzeler Tourance SEMPRE a les altres gs´s )
No m´agraden gens aquests pneumatics ANAKEE, sorollosos i raros.
També porta el sistema de "ordenador de a bordo PRO " que necessites un missal per apendre les seves funcions amb dobles parcials , varis consultes de consums. varis promitjos, temperatura, etc. etc. i ESA Inteligent .amb ABS ( de serie a totes les BMW i control de tracció )
(no porta encara amortidor de direcció, ho porten les motos fabricades a mitjans d´agost....)
aixó es tot ,.... podriem dir que "de moment" es la millor GS de la Història !!!!

Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 07, 2013 8:04 am, en total s’ha editat 19 vegades.

- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Enhorabona!
A gaudir-la!
A gaudir-la!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Les mateixes conclussions vaig treure jo quant me la van deixar tot un matí ... QUE HAN MILLORAT UNA MÀQUINA QUE JA ERA MOLT BON ... tot i que aquella portava el Akra obert ... però m'han dit que amb l'escapament de sèrie també tira una barbaritat.
Pel que fa als pneumàticS jo la vaig portar amb uns Continental Atack ... i vaig quedar acollonit de lo que podies plegar ... ja que amb les inclinacions que portava hagués anat al límit de perfil dels Tourance i amb aquests encara quedava perfil sense fer servir ... serà questió d'anar agafant confiança !!! :mrgreen: ... tot i que jo preferiria una carcassa amb un perfil menys agressiu.
Salut !!! :okcat
PD: a la foto que has penjat no em lliga la informació del gps ( revol a dretes ) amb el que realment es veu a la carretera ( revol a esquerres ) :shock:
Pel que fa als pneumàticS jo la vaig portar amb uns Continental Atack ... i vaig quedar acollonit de lo que podies plegar ... ja que amb les inclinacions que portava hagués anat al límit de perfil dels Tourance i amb aquests encara quedava perfil sense fer servir ... serà questió d'anar agafant confiança !!! :mrgreen: ... tot i que jo preferiria una carcassa amb un perfil menys agressiu.
Salut !!! :okcat
PD: a la foto que has penjat no em lliga la informació del gps ( revol a dretes ) amb el que realment es veu a la carretera ( revol a esquerres ) :shock:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 08, 2013 1:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!