Entrada
Autor: Trencaferro » dl. jul. 15, 2013 10:53 am
[quote user="Billy_Joe" post="238383"][quote user="Trencaferro" post="238361"]Molt xula estèticament i omple d'accesòris de sèrie quasibé totes les mancançes de la GS normal. Ara a veure quina és la diferència real d'alçada i €urillos respecte la normal.
Una altre alternativa a tenir molt en compte! :okcat
P.D. Lo què si us puc dir, que aquests pneumàtics de la foto, els anakee3, d'adventurer res de res, l'altre dia en una pista amb sorra, terra solta i fang (es veritat que dificileta), vaig suar la cansalada, el pernil i les mongetes amb ells!!! :foracat[/quote]
a quins accesoris et refereixes, a les proteccions i les llantes de radis o hi ha res més?[/quote]
Doncs si segueixen la tònica de la "vella" jo diria que a part del què tu has dit, portarà una pantalla més alta amb millor protecció aerodinàmica, un augment important dels litres de combustible pel seu diposit ampliat, cubre-punys de sèrie, un augment de la distància a terra respecta la GS normal (tot i que això és una p...ada pels petits com jo :666 , i llums de boira, entre d'altres coses que desconec i que potser els gurus d'aquesta moto et podran explicar millor que jo.
Tingues en compte que això son fotos espia, pel què en cap moment volen dir que són les definitives.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.