Un any més se celebra desde VIC aquesta sortida popular.
Personalment hi vaig anar fa un parell d´any i em va encantar.
És una bona manera de celebrar l'11 de setembre i gaudir de la nostra afició: la moto.
evidentment , se que ja teniu molts de compromisos per aquesta diada, només volia deixar la informació que m´ha enviat una amiga meva i dir que jo també hi assistiré.
Si algú més vol venir.... ja teniu el punt de trobada, hora de sortida....
Transcric i llestos :
La manifestació sortirà a les 9 del matí de la plaça Major de Vic, abans a les 8:45 farem els parlament i la foto de grup, un cop sortim anirem fins a l'àrea de servei del Bruc, on tenim previst arribar a les 10:00, aquest any la parada serà ràpida estarem a l'àrea de servei fins a les 10:30 i sortirem en direcció a BCN, aquest any hem canviat l'entrada a BCN, i el recorregut dins de BCN serà aquest, Meridiana,Mallorca, Balmes, Pelai, Plaça Catalunya, Fontanella, Urquinaona, Arc de triomf. Pensem que així al passar per llocs tan emblemàtics com la Sagrada Família i Plaça Catalunya l'impacte visual que sempre fem, arribarà a molta més gent.
En acabar la manifestació esteu convidats a passar per la parada que tenim a la fira d'entitats que organitza la gent de la Terra a l'arc de triomf on donarem per acabada la IV manifestació independentista en moto.
SORTIDA I PUNTS DE TROBADA:
09:00 - VIC - Plaça Major
10:00 - ÀREA SERVEI DEL BRUC ( direcció Barcelona)
11:10 - Avd. Meridiana ( entre el Carrer Fabra i Puig i Carrer Escòcia) A sobre la vorera.
+ info al facebook: