KTM 950 Super Enduro R
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
KTM 950 Super Enduro R
bones a tothom,algu que conegui aquest model podria dir-me que tal van ?? la pregunta no es amb segones ,ni si es millor que o pitjor que....sino com va i el resultat que ha donat ,gracies :birracat :birracat .

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 20, 2013 9:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cesc
- Presentats
- Entrades: 272
- Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
- Ubicació: Terrassa
Re: KTM 950 Super Enduro R
tenin en el mercat la trail-enduro KTM690 que es molt mes lleugera i consumeix menys benzina etc etc... aquest model ha quedat obsolet. percert la 950 super-enduro com a maxitrail tambe penalitza en carretera. A favor seu dire que esteticament a mi m'agrada molt
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Jo en vaig provar una una estona i diré que em va espantar força, l'LC8 es una bèstia que tot i no tenir el directe tant inmediat d'un monocilindric, si el deixes pujar de voltes et dona més parell i cavalls dels que ets capaç de controlar. Una part xassís excelent (marca de la casa) i un motor de lo millor que s'ha fabricat mai a can KTM.
Si poguès tenir unicament 2 motos una no seria aquesta. Si en poqués tenir 12, segurament si.
Salut!
Si poguès tenir unicament 2 motos una no seria aquesta. Si en poqués tenir 12, segurament si.
Salut!
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
L'altre dia en parlavem, eh Cesc...
Tot te el seu mercat i segurament es el mateix segment que la HP2 Enduro.
Tot te el seu mercat i segurament es el mateix segment que la HP2 Enduro.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo l´hi provada pels camins de Castelltallat i es com si vulguesis anar amb un TGV per les vies del carrilet.... :holacat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 20, 2013 10:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[youtube]_V6ye8WcI-U[/youtube]
- Kpeps
- Presentats
al minut i mitg ja estic marejat nomes de veure-ho.....
[quote user="650X" post="242693"][youtube]_V6ye8WcI-U[/youtube][/quote]
per altre banda ,es aclaridor el comentari que fas que esta dins el segment HP2 (el problema es que aquella es troba per el doble del preu d'aquesta....)
gracies per las aclaracions :birracat
[quote user="650X" post="242693"][youtube]_V6ye8WcI-U[/youtube][/quote]
per altre banda ,es aclaridor el comentari que fas que esta dins el segment HP2 (el problema es que aquella es troba per el doble del preu d'aquesta....)
gracies per las aclaracions :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 20, 2013 10:55 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
[quote user="650X" post="242690"]Jo en vaig provar una una estona i diré que em va espantar força, l'LC8 es una bèstia que tot i no tenir el directe tant inmediat d'un monocilindric, si el deixes pujar de voltes et dona més parell i cavalls dels que ets capaç de controlar. Una part xassís excelent (marca de la casa) i un motor de lo millor que s'ha fabricat mai a can KTM.
Salut![/quote]
Jo també vaig provar la mateixa que va provar l'Enric(es la del company Snorkel) i vaig quedar fascinat de la potencia del motor,clar que comparant amb la XT no costa gaire. A favor unes suspensions,xassís i frens molt bons,penalitza en el pes e inèrcies la per conducció OFF,ja que sense voler surts derrapant de cada corba :jajacat :jajacat :jajacat i el cansament es fa evident al poc de portar la moto. En carretera li veig l'inconvenient de la protecció aerodinàmica i l'autonomia del dipòsit,però desprès de provar-la vaig estar uns dies pensant si canviava la XT per aquesta,com a moto única per poder fer pistes i sortides per carreteres de corbes potser una alternativa.
Salut![/quote]
Jo també vaig provar la mateixa que va provar l'Enric(es la del company Snorkel) i vaig quedar fascinat de la potencia del motor,clar que comparant amb la XT no costa gaire. A favor unes suspensions,xassís i frens molt bons,penalitza en el pes e inèrcies la per conducció OFF,ja que sense voler surts derrapant de cada corba :jajacat :jajacat :jajacat i el cansament es fa evident al poc de portar la moto. En carretera li veig l'inconvenient de la protecció aerodinàmica i l'autonomia del dipòsit,però desprès de provar-la vaig estar uns dies pensant si canviava la XT per aquesta,com a moto única per poder fer pistes i sortides per carreteres de corbes potser una alternativa.
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 20, 2013 2:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Llagasta" post="242692"]jo l´hi provada pels camins de Castelltallat i es com si vulguesis anar amb un TGV per les vies del carrilet.... :holacat[/quote]
ostres quina comparacio mes divertida,imagino per la via del carrilet de Gelida pujant un TGV,JAJAJJAA,queda clar el que vols dir.
ara la pregunta del mil.lio,per anar com a molt a 120 per hora,es valida ?? contan que lo que fara mes son com diu en Jordi Vili carreteras de corbas i la proteccio aerodinamica al futur propietari li es una mica igual..
ostres quina comparacio mes divertida,imagino per la via del carrilet de Gelida pujant un TGV,JAJAJJAA,queda clar el que vols dir.
ara la pregunta del mil.lio,per anar com a molt a 120 per hora,es valida ?? contan que lo que fara mes son com diu en Jordi Vili carreteras de corbas i la proteccio aerodinamica al futur propietari li es una mica igual..
- Cesc
- Presentats
- Entrades: 272
- Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
- Ubicació: Terrassa
si la vol per fer carreteretas de revolts doncs fantastic, pero per camins pesa i es alta, veig que el tema consum no impota.
-
- Presentats
- Entrades: 75
- Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
- Ubicació: Barcelona - Sants
Jo tinc una transalp del 98 i la veritat es que va genial i fiabilitat la que vulguis, però ara la voldria jubilar ja i m'estava mirant la ktm 950 adventure.
Vist aquest post que parla de la 950 super enduro, ara m’entren dubtes entre la adventure o la super enduro...
Quines diferencies tenen les dos (apart de estèticament que les dos m'encanten) ??
- Tanc mes petit?
- Seient mes dur?
- Equipar-la en tema maletes, alforjas etc..?
L'us que faig a les motos es: ciutat ja que soc de Barcelona i treballo aqui, algo de enduro (que fins ara ho faig com puc amb la transalp), rutes de diumenges amb el colegues )per Catalunya) i cada estiu un viatge llarg fora d'espanya
Quina m’aconsellaríeu, tenint en compte que les adv son un pel mes cares ??
Graciesss
Vist aquest post que parla de la 950 super enduro, ara m’entren dubtes entre la adventure o la super enduro...
Quines diferencies tenen les dos (apart de estèticament que les dos m'encanten) ??
- Tanc mes petit?
- Seient mes dur?
L'us que faig a les motos es: ciutat ja que soc de Barcelona i treballo aqui, algo de enduro (que fins ara ho faig com puc amb la transalp), rutes de diumenges amb el colegues )per Catalunya) i cada estiu un viatge llarg fora d'espanya
Graciesss
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Com alguns perqui han comentat tenim un amic que en te una i jo no la he pobrat sencillament perque em falten dos pams per arribar a terra realment es molt alta
Si vols una pega es l´autonomia es molt justa sobre 150km salta la reserva aprox.
Deixan apart el problema de l´alçada que aixo no te solucio (jejejje) jo no me la compraria.
Si vols una pega es l´autonomia es molt justa sobre 150km salta la reserva aprox.
Deixan apart el problema de l´alçada que aixo no te solucio (jejejje) jo no me la compraria.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Kartykeyan" post="242866"]Jo tinc una transalp del 98 i la veritat es que va genial i fiabilitat la que vulguis, però ara la voldria jubilar ja i m'estava mirant la ktm 950 adventure.
- Tanc mes petit?
- Seient mes dur?
Graciesss[/quote]
Bones Kartykeyan a la fí i el cap la 950Adv i 950 S.E. no deixen de ser motos semblants, ja que les 2 son trail, les 2 porten el mateix motor LC8 de carburació, el que les diferencia es com bé has dit el dipòsit, el seient (encara que no gaire) i la protecció aerodinàmica, a més d'això hi ha també diferències significatives en quan a pès i geometries, que fan més apta juganera la Super E i més rutera la Adv.
En quan a capacitat de càrrega les 2 poden incorporar maletes d'alumini, boses vàries i top case.
Particularment per ciutat no triaria cap de les 2. Son motors que gasten molt, ja sé que n'hi ha que diuen que quan portes una ktm no es mira el consum... :b9 (per no posar-se malalt) i les 950 amb carburadors gasten més que les 990 :cat_vergonya
Si dius que fàs enduro amb una Transalp, segur que amb una 950 Super Enduro també. Amb una 950 Adv una mica menys...
No son les motos que compraria jo per anar per ciutat. :sorry
Espero haver ajudat
Salut
- Tanc mes petit?
- Seient mes dur?
Graciesss[/quote]
Bones Kartykeyan a la fí i el cap la 950Adv i 950 S.E. no deixen de ser motos semblants, ja que les 2 son trail, les 2 porten el mateix motor LC8 de carburació, el que les diferencia es com bé has dit el dipòsit, el seient (encara que no gaire) i la protecció aerodinàmica, a més d'això hi ha també diferències significatives en quan a pès i geometries, que fan més apta juganera la Super E i més rutera la Adv.
En quan a capacitat de càrrega les 2 poden incorporar maletes d'alumini, boses vàries i top case.
Particularment per ciutat no triaria cap de les 2. Son motors que gasten molt, ja sé que n'hi ha que diuen que quan portes una ktm no es mira el consum... :b9 (per no posar-se malalt) i les 950 amb carburadors gasten més que les 990 :cat_vergonya
Si dius que fàs enduro amb una Transalp, segur que amb una 950 Super Enduro també. Amb una 950 Adv una mica menys...
No son les motos que compraria jo per anar per ciutat. :sorry
Espero haver ajudat
Salut