Curs De Conducció
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: ds. feb. 16, 2013 1:20 am
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Curs De Conducció
Bones a tots/es,
Fa un temps vaig veure un post on es va intentar organitzar un curs de conducció però la falta de quòrum no ho va fer possible.
La veritat es que no faig mes que donar-hi voltes al tema. Crec que seria molt bo per a tenir una bona base i després amb km i mes km anar guanyant seguretat.
La qüestió es que m'agradaria fer un però desconec quins cursos hi ha a prop de casa i quins son els mes recomanables per a un conductor novell. Si algú em pot aconsellar i si els ha fet explicar resultats li estaria molt agraït.
Salut,
Albert
Fa un temps vaig veure un post on es va intentar organitzar un curs de conducció però la falta de quòrum no ho va fer possible.
La veritat es que no faig mes que donar-hi voltes al tema. Crec que seria molt bo per a tenir una bona base i després amb km i mes km anar guanyant seguretat.
La qüestió es que m'agradaria fer un però desconec quins cursos hi ha a prop de casa i quins son els mes recomanables per a un conductor novell. Si algú em pot aconsellar i si els ha fet explicar resultats li estaria molt agraït.
Salut,
Albert
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Curs De Conducció
Holaaa,
Ho sento però jo si que no et puc pas aconsellar sobre aquest tema.
A veure si algú que ho hagi mirat et diu alguna cosa, però pensa que desprès del últim intent de fer un curset, que tot sigui dit estava força bé, em sembla que no han quedat gaires ganes de parlar del tema.
:cat_vergonya :cat_vergonya
Ho sento però jo si que no et puc pas aconsellar sobre aquest tema.
A veure si algú que ho hagi mirat et diu alguna cosa, però pensa que desprès del últim intent de fer un curset, que tot sigui dit estava força bé, em sembla que no han quedat gaires ganes de parlar del tema.
:cat_vergonya :cat_vergonya
Sort,
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Xavier_vf" post="237576"]Aquesta gent crec que tenen bona fama:
http://www.fastparcmotor.com/[/quote]
a Fast Parcmotor hi ha en Dani Ribalta, un tio molt ben parit i que en sap un cullo
ha corregut molts anys el CEV i les 24H
us ho aconsello plenament
:okcat
http://www.fastparcmotor.com/[/quote]
a Fast Parcmotor hi ha en Dani Ribalta, un tio molt ben parit i que en sap un cullo
ha corregut molts anys el CEV i les 24H
us ho aconsello plenament
:okcat
-
- Presentats
Gracies a tots. He estat remenant la web fastparcmotor i el curs de conducció segura de 8 hores sembla força interessant:
S'aborden temes com postura de conducció, eslàlom, frenada de emergència, tècniques de gir i contra-manillar, ordre en la conducció i traçat de corbes i trajectòries. 125€ amb dinar i assegurança inclosos. Els grups són de 12 persones i la propera data es el dissabte que ve.
Vaig a veure si m'ho puc organitzar i estic a temps.
Gracies novament.
Salut
S'aborden temes com postura de conducció, eslàlom, frenada de emergència, tècniques de gir i contra-manillar, ordre en la conducció i traçat de corbes i trajectòries. 125€ amb dinar i assegurança inclosos. Els grups són de 12 persones i la propera data es el dissabte que ve.
Vaig a veure si m'ho puc organitzar i estic a temps.
Gracies novament.
Salut
- Rad
- Presentats
- Contacta:
Ja ens explicaras com ha anat.
Salut!!
Salut!!
-
- Presentats
No se encara si podré anar fins dema (he de lligar un parell de temes). Si finalment i vaig i tant que penjaré l'experiència!!
Hos deixo un enllaç que he trobat:
http://m.youtube.com/index?gl=ES&hl=es& ... %26hl%3Des
Salut
Hos deixo un enllaç que he trobat:
http://m.youtube.com/index?gl=ES&hl=es& ... %26hl%3Des
Salut
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
A veure si hi pots anar i ens ho expliques amb tot detall
:okcat :okcat
A veure si hi pots anar i ens ho expliques amb tot detall
:okcat :okcat
Sort,
-
- Presentats
Companys!!
Al final no vaig ser-hi a temps per poder fer el curs així que ja m'he apuntat pel següent que es el dia 14 de setembre.
Així que trigaré una mica més a fer la "crònica"
Salut
Al final no vaig ser-hi a temps per poder fer el curs així que ja m'he apuntat pel següent que es el dia 14 de setembre.
Així que trigaré una mica més a fer la "crònica"
Salut
- Rad
- Presentats
- Contacta:
Estarem pendents. :okcat
-
- Presentats
Bones Companys,
El passat dia 14 de setembre vaig fer el curs del que em vareu aconsellar i la veritat que he de dir:
.....
FANTASTIC I 100% RECOMANABLE
Varem fer exercicis de contramanillar, moviment del cos a sobre la moto, frenada d'emergencia amb i sense ABS .
Unes pincellades de com reduir sense superar el limit d'adherencia del neumàtic, traçat de corves amb diferents radis, frenades d'emergencia, slalom, maniobravilitat sobre la moto i segur que em deixo alguna coseta mes.
I a part, una horeta al circuit "gran" amb unes voltes amb el monitor. Primer ell davant per anar marcant ritme i despres darrera de cada un per anar observant els defectes de cada un.
Erem dos grups que anavem alternant els diferents exercicis de 6 i 7 persones amb lo que les clases eren molt properes. Els monitors uns tios fantastics i amb molt bona capacitat comunicativa.
En definitiva, agraeixo els que m'el van recomenar.
Salut
El passat dia 14 de setembre vaig fer el curs del que em vareu aconsellar i la veritat que he de dir:
.....
FANTASTIC I 100% RECOMANABLE
Varem fer exercicis de contramanillar, moviment del cos a sobre la moto, frenada d'emergencia amb i sense ABS .
Unes pincellades de com reduir sense superar el limit d'adherencia del neumàtic, traçat de corves amb diferents radis, frenades d'emergencia, slalom, maniobravilitat sobre la moto i segur que em deixo alguna coseta mes.
I a part, una horeta al circuit "gran" amb unes voltes amb el monitor. Primer ell davant per anar marcant ritme i despres darrera de cada un per anar observant els defectes de cada un.
Erem dos grups que anavem alternant els diferents exercicis de 6 i 7 persones amb lo que les clases eren molt properes. Els monitors uns tios fantastics i amb molt bona capacitat comunicativa.
En definitiva, agraeixo els que m'el van recomenar.
Salut
- Rad
- Presentats
- Contacta:
Me'n alegro que t'agradès i que sobretot en treguis profit.
Quin curs vas fer exactament?
Quin curs vas fer exactament?
-
- Presentats
[quote user="Xavier_vf" post="243098"]Me'n alegro que t'agradès i que sobretot en treguis profit.
Quin curs vas fer exactament?[/quote]
Vaig fer el de conduccio segura de 8 hores.
Tot i que tinc que practicar tot lo apres, la meva copilot ja a notat el canvi i jo em sento molt mes segur a l hora d afrontar les curves. En definitiva, una molt bona inversió.
Quin curs vas fer exactament?[/quote]
Vaig fer el de conduccio segura de 8 hores.
Tot i que tinc que practicar tot lo apres, la meva copilot ja a notat el canvi i jo em sento molt mes segur a l hora d afrontar les curves. En definitiva, una molt bona inversió.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs una colla vam fer el curs "Avançat" de seguretat a les instal·lacions d'Honda i, no es per criticat-ho to sempre, però pel que vam pagar, em va semblar bastant poca cosa :foracat .
Mai el recomanaria (El que vaig fer jo) :nonocat
Jordi "Prony"
Mai el recomanaria (El que vaig fer jo) :nonocat
Jordi "Prony"
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Hola Albert, entenc que el curs el vas fer a Castellolí finalment?
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
[quote user="GRUM" post="243108"]Hola Albert, entenc que el curs el vas fer a Castellolí finalment?[/quote]
Si finalment va ser a Castellolí. Tenen un circuit escola i un altre on es fan tandes.
Si finalment va ser a Castellolí. Tenen un circuit escola i un altre on es fan tandes.