PORRA MOTO GGPP 2013
Moderador: Airald
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: PORRA MOTO GGPP 2013
Desde Motorland
1 Dani
2 Marc
3 Llorenç
1 Dani
2 Marc
3 Llorenç
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Vinga som-hi!!!! :idea
1-Marc
2-Llorenç
3-Daniel
1-Marc
2-Llorenç
3-Daniel
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Motorland
1Lorenzo
2Marc
3Dani
1Lorenzo
2Marc
3Dani
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
GP de l'Aragò
1-Marc
2-Llorenç
3-Dani
:okcat
1-Marc
2-Llorenç
3-Dani
:okcat
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Gp Aragó
Lorenzo
Màrquez
Pedrosa
Salut!!! :birracat
Pd1: Joan , ara no em copiis!!! :b9
Pd2: m' en vaig a fer l' ocell ferit a Tossa!!! :burrucat
Pd3: aprofitaré per fer sessió fotogràfica!!! :jajacat
Lorenzo
Màrquez
Pedrosa
Salut!!! :birracat
Pd1: Joan , ara no em copiis!!! :b9
Pd3: aprofitaré per fer sessió fotogràfica!!! :jajacat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 29, 2013 11:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
1.-Dani
2.-Marc
3.-Lorenzo
2.-Marc
3.-Lorenzo

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Avui no ho fare Jesus... :cat_vergonya
1- Marc
2- Lorenzo
3- Dani
1- Marc
2- Lorenzo
3- Dani
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
GP D'Aragó
1-Màrquez
2-Lorenzo
3-Pedrosa
1-Màrquez
2-Lorenzo
3-Pedrosa
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
MARC CAMPIÓ DEL MÓN 2013
Acabo d'escoltar les polèmiques declaracions del Pedrosinnnn,continua sense saber perdre,quina pena noi, tant de bo no guanyis mai un mundial de motogp, no t'ho mereixes, potser hauria de parlar amb els enginyes d'honda perque el control de tracció no estes posat en un lloc tant exposat i no fer les declaracions que ha fet ,per cert crec que a les curses tothom va al limit :foracat :foracat
Acabo d'escoltar les polèmiques declaracions del Pedrosinnnn,continua sense saber perdre,quina pena noi, tant de bo no guanyis mai un mundial de motogp, no t'ho mereixes, potser hauria de parlar amb els enginyes d'honda perque el control de tracció no estes posat en un lloc tant exposat i no fer les declaracions que ha fet ,per cert crec que a les curses tothom va al limit :foracat :foracat
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Amb tots els respectes, fes-t'ho mirar, xato. Mai no has tingut la determinació i l'esperit que calen. No n'hi ha prou amb ser un gran pilot per guanyar un Mundial. Has de ser més bo que els altres i/o tenir més pebrots que ells i tu ni una cosa ni l'altra. D'altra banda, estàs fent mal a un equip, Honda Repsol, que ha tingut una paciència infinita i t'ha donat moltíssim més del que has demostrat que et mereixes. Qui t'enyorarà quan pleguis, si no has fet trempar mai ningú?
Pedrosa:
"Marc siempre pilota muy al límite cuando tiene pilotos delante y esta vez casi me da por detrás y se ve que cuando me ha tocado me ha roto el control de tracción, por lo que en cuanto he tocado el gas se ha acabado mi carrera".
"Es evidente que da igual lo que diga ahora ya, pues me he caído por culpa de eso, pero el caso es que estos días así, como casi siempre, sólo se escucha al que gana pero me gustaría decir que por parte de la dirección de carrera llevan ya pasando algunos años muchas cosas y algunos pilotos hemos intentado calmar a los que tienen menos experiencia, pero en este caso han hecho la vista gorda, como casi siempre".
"Jorge y yo también sabemos correr pasados de vueltas, pero no todo vale".
Pedrosa:
"Marc siempre pilota muy al límite cuando tiene pilotos delante y esta vez casi me da por detrás y se ve que cuando me ha tocado me ha roto el control de tracción, por lo que en cuanto he tocado el gas se ha acabado mi carrera".
"Es evidente que da igual lo que diga ahora ya, pues me he caído por culpa de eso, pero el caso es que estos días así, como casi siempre, sólo se escucha al que gana pero me gustaría decir que por parte de la dirección de carrera llevan ya pasando algunos años muchas cosas y algunos pilotos hemos intentado calmar a los que tienen menos experiencia, pero en este caso han hecho la vista gorda, como casi siempre".
"Jorge y yo también sabemos correr pasados de vueltas, pero no todo vale".
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 29, 2013 5:53 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Jesus
- Presentats
Aquestes declaracions de Pedrosa en calent no l'afavoreixen gens ... un pilot tant bó com ell el que ha de fer és demostrar el que val a pista... ara ha quedat com a un ploramiques ... i em sap greu ... que hi farem.
Salut :okcat
Salut :okcat
Gas a la burra!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Per cert:
Del Twitter
Hoy los "no nacionalistas" y los "ciudadanos del mundo" no paran de poner a parir a Marc Márquez por no llevar la bandera española...
http://www.ara.cat/esports/motor/Polemi ... 00062.html
Del Twitter
Hoy los "no nacionalistas" y los "ciudadanos del mundo" no paran de poner a parir a Marc Márquez por no llevar la bandera española...
http://www.ara.cat/esports/motor/Polemi ... 00062.html
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 29, 2013 5:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
:birracat dema penjare les classicacions,pero felicitar a la Minina i a en Vini per els eu pleno :birracat
no negare que jo soc Pedrosista,per ilusio que guanyi el Mundial,tant de temps esperant....no per res mes, ni el conec ni mes ni menys que a cap dels altres,pero el que tinc clar,es que en Marquez es el nou Rossi i no deixara que ningu li tossi a la pista,no es el nou Simonceli,com ja he llegit,perque la mala fortuna de tocar un sensor del control de traccio en una topada sense en un principi mes importancia,es aixo...una casualitat i prou,el que demostra es que sense aquestes ajudes las motos actuals no es podrien dur no en linia recta,QUIN FLIPE !!!!
no negare que jo soc Pedrosista,per ilusio que guanyi el Mundial,tant de temps esperant....no per res mes, ni el conec ni mes ni menys que a cap dels altres,pero el que tinc clar,es que en Marquez es el nou Rossi i no deixara que ningu li tossi a la pista,no es el nou Simonceli,com ja he llegit,perque la mala fortuna de tocar un sensor del control de traccio en una topada sense en un principi mes importancia,es aixo...una casualitat i prou,el que demostra es que sense aquestes ajudes las motos actuals no es podrien dur no en linia recta,QUIN FLIPE !!!!
- Jl61
- Presentats
- Entrades: 934
- Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
- Ubicació: Barcelona
com sempre bla, bla, bla i excuses, excuses i més excuses.
no el guanyarà mai el mundial i que mesuri les seves declaracions
no sigui que es quedi sense moto per al proper any.
no el guanyarà mai el mundial i que mesuri les seves declaracions
no sigui que es quedi sense moto per al proper any.
ljl
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
:jajacat :jajacat :jajacat El meu primer pleno, quina ilu. :jajacat :jajacat :jajacat (i segur que el últim)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
ja he penjat las classificacions,com sempre :birracat :birracat queixes i reclamacions al comissari de pista :okcat :okcat
[quote user="Minina" post="243167"]:jajacat :jajacat :jajacat El meu primer pleno, quina ilu. :jajacat :jajacat :jajacat (i segur que el últim)[/quote]
vigila que en Minino a partir d'ara es voldra copiar,ja fare de ''profe'' vigilador :b9 :b9
[quote user="Jesus" post="243125"]Gp Aragó
[/quote]
hem pot explicar sa senyoria que es fer l'ocell ferit :picant :picant
[quote user="Minina" post="243167"]:jajacat :jajacat :jajacat El meu primer pleno, quina ilu. :jajacat :jajacat :jajacat (i segur que el últim)[/quote]
vigila que en Minino a partir d'ara es voldra copiar,ja fare de ''profe'' vigilador :b9 :b9
[/quote]
hem pot explicar sa senyoria que es fer l'ocell ferit :picant :picant
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 30, 2013 10:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="243191"]
(...)
[/quote]
hem pot explicar sa senyoria que es fer l'ocell ferit :picant :picant[/quote]
Aquesta és un expressió que em va ensenyar el meu amic Gabi ... quant m'explicava que anava a Tapís amb l'Adventure a treura-li els colors a alguna RR ... :b9 :b9 :b9
Salut !!! :okcat
(...)
[/quote]
hem pot explicar sa senyoria que es fer l'ocell ferit :picant :picant[/quote]
Aquesta és un expressió que em va ensenyar el meu amic Gabi ... quant m'explicava que anava a Tapís amb l'Adventure a treura-li els colors a alguna RR ... :b9 :b9 :b9
Salut !!! :okcat
Gas a la burra!!!
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
No us hi vau fixar prou....

:b9 :b9

:b9 :b9
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Per el GP. Malasia(Sepang).
1º-Marc Marquez.
2º- Jorge Lorenzo.
3º-Valentino Rossi.