Video Técnica Supertenere
Moderador: Airald
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Video Técnica Supertenere
Aquí us deixo un video que he trobat al youtube de com funciona la Supertenere. Ja em perdonaran els bemeuvistes... :burrucat
[youtube]kHeXS6XVTyk[/youtube]
[youtube]kHeXS6XVTyk[/youtube]
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Video Técnica Supertenere
gracies x compartir-ho.
t'ho he posat al general que es mes adient q la cervesseta......
t'ho he posat al general que es mes adient q la cervesseta......
Ex ...moltes coses
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Gracies pel video, està molt ben parit, tot i no ser de la BMW :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:birracat :birracat
:birracat :birracat

-
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
- Ubicació: Girona
Cada vegada em va agradant mes aquesta moto.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Ernest, merci pel vídeo ... d'aquesta bóxer en paral·lel i càrdan !!! :callo ... :b9 ... :okcat
Salut !!! :birracat
Salut !!! :birracat
Gas a la burra!!!
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
[quote user="Jesus" post="243172"]Ernest, merci pel vídeo ... d'aquesta bóxer en paral·lel i càrdan !!! :callo ... :b9 ... :okcat
Salut !!! :birracat[/quote]
Jesús, ja saps el que diuen dels japos, que sempre milloren l'original. :b9 :jajacat :b9 :jajacat
Jesús, ja saps el que diuen dels japos, que sempre milloren l'original. :b9 :jajacat :b9 :jajacat
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="ErnesTDM" post="243216"][quote user="Jesus" post="243172"]Ernest, merci pel vídeo ... d'aquesta bóxer en paral·lel i càrdan !!! :callo ... :b9 ... :okcat
Jesús, ja saps el que diuen dels japos, que sempre milloren l'original. :b9 :jajacat :b9 :jajacat[/quote]
Touche mon ami!!! :b9 :b9 :b9
Jesús, ja saps el que diuen dels japos, que sempre milloren l'original. :b9 :jajacat :b9 :jajacat[/quote]
Touche mon ami!!! :b9 :b9 :b9
Gas a la burra!!!
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
Aquells són d'aquest videos que et fa agafar ganes d'anar corrent al concesionari...
Després et mires la cartera i t'ho repenses. :callo
De totes formes, no tinc cor per fer-li el salt a la meva XL1000V... em dóna tanes satisfaccions.
(i ara que diuen que Honda està a punt de llençar una nova Africa Twin!) :picant
De totes formes, no tinc cor per fer-li el salt a la meva XL1000V... em dóna tanes satisfaccions.
(i ara que diuen que Honda està a punt de llençar una nova Africa Twin!) :picant
-
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
- Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme
Gràcies per compartir-ho. Consideracions: Bona marca, Bona moto, No preten imitar les GS, Personalitat pròpia, Bon preu,.. el que no comprenc es perquè s'en veuen tant poques. Es un misteri...
Salut!
Salut!
"La moto és un vehicle fantàstic i apassionant, la funció principal del qual es tornar-te a casa."
Santiago Esteban (Pare motero, papà).
Santiago Esteban (Pare motero, papà).
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kike Esteban" post="243240"]Gràcies per compartir-ho. Consideracions: Bona marca, Bona moto, No preten imitar les GS, Personalitat pròpia, Bon preu,.. el que no comprenc es perquè s'en veuen tant poques. Es un misteri...
Salut![/quote].
Misteri? Cap ni un. La SuperTénéré l' has de portar tu. La GS va sola, poses tercera i au. Apart és mokt baixa del càrter, fent trail toques si fas massa el burro.
A mi m'encanta la SP, la veritat.
Salut![/quote].
Misteri? Cap ni un. La SuperTénéré l' has de portar tu. La GS va sola, poses tercera i au. Apart és mokt baixa del càrter, fent trail toques si fas massa el burro.
A mi m'encanta la SP, la veritat.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
per mi es una moto fantastica,es veritat que es un misteri que no s'em vegin mes,el preu per un producte mes que excelent tindria que omplir els carrers de ST .....com de tantes altres que tampoc es veuen gaire la veritat,a part d'aixo no ni ha cap que vagi sola,no l'he probat pero no crec que sigui una moto gaire feixuga de portar.
p.d. aquests videos de funcionament dels gadgets electronics m'agraden :birracat
p.d. aquests videos de funcionament dels gadgets electronics m'agraden :birracat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
El vídeo es fantàstic. El que arriba a fer la edició informàtica ens deixa esparverats.
Estic plenament convençut de que la S.Teneré es una moto que supera les necessitats de qualsevol. I a sobre li posen un preu "de derribo" , molta tecnologia i una estètica que agrada a quasi be tothom. Molta feina tindran els de Suzuki amb la "nova" VStrom 1000.
Estic segur que cada dia anirà creixent el nº de S.Teneré entre el companys.
Però amics!!! BMW te un telelever que, ara per ara, la fa inabastable. Tot i que haig de reconèixer que en altres qüestions, el "troncomóvil" dels Picapiedra es mes avançat inclús que la nova H2O. Per que negar l'evident??
Jordi "Prony"
Estic plenament convençut de que la S.Teneré es una moto que supera les necessitats de qualsevol. I a sobre li posen un preu "de derribo" , molta tecnologia i una estètica que agrada a quasi be tothom. Molta feina tindran els de Suzuki amb la "nova" VStrom 1000.
Estic segur que cada dia anirà creixent el nº de S.Teneré entre el companys.
Però amics!!! BMW te un telelever que, ara per ara, la fa inabastable. Tot i que haig de reconèixer que en altres qüestions, el "troncomóvil" dels Picapiedra es mes avançat inclús que la nova H2O. Per que negar l'evident??
Jordi "Prony"
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
[quote user="hook" post="243235"]Aquells són d'aquest videos que et fa agafar ganes d'anar corrent al concesionari...
(i ara que diuen que Honda està a punt de llençar una nova Africa Twin!) :picant[/quote]
Magnifica la Supertenere, però personalment estic amb el company hook, enamorat de la meva Varadero... grans satisfaccions, grans viatges,manteniment econòmic,tinc moto per a molt temps.
salutacions,
(i ara que diuen que Honda està a punt de llençar una nova Africa Twin!) :picant[/quote]
Magnifica la Supertenere, però personalment estic amb el company hook, enamorat de la meva Varadero... grans satisfaccions, grans viatges,manteniment econòmic,tinc moto per a molt temps.
salutacions,