The Distinguished Gentleman's Ride

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

The Distinguished Gentleman's Ride

Entrada Autor: Kpeps » ds. set. 14, 2013 9:25 pm

poso aquest enllaç

d'un esdeveniment que es fara el dia 29 a Barcelona i pot ser divertit per passar un diumenge al mati,si algu li fa gracia venir ja ho dira :birracat

Senyores i senyors, els convidem a un esdeveniment mundial diumenge que ve 29 de setembre, a vosaltres i a les vostres lluents muntures!!.

Imatge

Aquest any amb fins benèfics per a l'ajuda del càncer de pròstata.
Tots i cada un de vosaltres poden col · laborar registrant a la web www.gentlemansride.com i aconseguir diners per a aquesta causa ....
Diverses ciutats del món celebren el mateix dia aquest esdeveniment.
Consisteix a donar un gran passeig per la nostra / seva ciutat i gaudir d'una distingida jornada de motociclisme i elegància.
Tindran cabuda, totes aquelles màquines clàssiques: neo-clàssiques, streettrackers, bobers, caferacers, customs, scooters, etc ...
Hi ha un codi de vestuari per a aquesta ocasió, tots els assistents han de vestir robes elegants, vegeu, pajarita, corbata, camisa, americana, i altres complements de distinció.
El bon humor i els correctes modals seran la premissa per provocar la nostra conjunta felicitat i la del respectable que ens observi des de qualsevol lloc.
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: The Distinguished Gentleman's Ride

Entrada Autor: Eva » ds. set. 14, 2013 10:06 pm

Molt bona :idea

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. set. 16, 2013 1:45 pm

Pensava que anaves a fer algun comentari sobre l'anacronisme que significa emprar el terme gentleman no perquè ja no en quedin de cavallers, sinó per no tenir en compte que les senyores també porten moto.
sergibuda

they called me an accident

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. set. 16, 2013 5:17 pm

[quote user="Sergibuda" post="242424"]Pensava que anaves a fer algun comentari sobre l'anacronisme que significa emprar el terme gentleman no perquè ja no en quedin de cavallers, sinó per no tenir en compte que les senyores també porten moto.[/quote]

tens rao Sergi,a cavall,em sembla que i aniran ben pocs :b9 :b9 per lo altre...que es queixi qui es tingui que queixar,com no soc ni l'organitzador ni el propietari de la ideia,m'en guardare prou de ficar-me en ''camisas de once varas'' :okcat :okcat
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dg. set. 29, 2013 7:23 pm

avui he anat a aquesta trobada,m'ho he passat de conya marinera,es el primer cop que vaig en moto amb traje i corbata,per oci,ja que jo vaig en moto cada dia, i aquestes prendes com aquell qui diu las porto sempre entre setmana,la curiositat era saber com vindria la gent vestida,m'he quedat parat,tothom ''arreglat'' a la seva manera,s'ha fet un grup del mes eterogeni,amb motos de tots els models i estils,aixi com gent de totes les edats !! Senyores i senyors,hi havia gent jove i quan dic jove em refereixo a nois que no arribaven al 20 anys amb Specials 250 preparades en un estil que es diu streetracer que es el que poden portar i maquines com Bultacos preparades per posar un exemple que m'han ilusionat per el seu comportamnet,en cap cas ni aixecades de roda ni accelerades ni res que dones la nota,ademes en aquesta sortida he anat acompanyat per el pare,cosa que ha acavat d'arrodonir una matinal perfecte,avui l'he portat jo,pero al veure pares amb els seus fills de copilot m'he enrecordat quan ell em portava i em sentia el nen mes feliç del mon !!! aixi es fa la ''cantera'' !!
p.d. i no cal dir que Senyores tambe ni havien unes quantas conduint i no precissamnet a sobre d'scooter's :birracat :birracat

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 29, 2013 7:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. set. 29, 2013 7:31 pm

Veig que ho has passat d´alló més bé, gracies per les fotos.
Imatge Imatge

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. set. 30, 2013 2:52 pm

Gracies per les fotos :okcat
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dl. set. 30, 2013 10:15 pm

Moltes gràcies per compartir-ho!

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dc. oct. 02, 2013 12:38 am

Sempre has estat un paio elegant tu Pep. L'any que ve, si he portat el "traje" a la tintoreria també vindré.

Merci per les fotos.

:okcat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 02, 2013 11:19 am

[quote user="Xavier" post="243243"]Sempre has estat un paio elegant tu Pep. L'any que ve, si he portat el "traje" a la tintoreria també vindré.

Merci per les fotos.

:okcat[/quote]

la veritat es que abans ho era molt mes d'elegant,la meva butxaca,em permetia fer tratjos a mida.....ara.....els tratjos a mida s'els emporten unes altres ,en fi...''el que tuvo retuvo'' ... pero alguna cosa queda que la ''planta es la planta''.....aixo si :b9 :b9 la veritat es que no coneixia a ningu,pero va ser un mati diferent i agradable que repetire de ben segur.
Imatge

Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Entrada Autor: Xago » dc. oct. 02, 2013 8:41 pm

Un gentleman mes d'aquest fòrum que li hauria agradat anar. La veritat és que m'agafa una mica lluny. Potser l'any que ve. M'agrada passejar en moto amb elegància i noblesa. Realment em considero un gentleman dels pocs que van quedant a dia d'avui .........

M'alegro molt que ho hagis gaudit company ....... :bow :bow :bow
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 03, 2013 10:37 am

[quote user="XAGO" post="243282"]Un gentleman mes d'aquest fòrum que li hauria agradat anar. La veritat és que m'agafa una mica lluny. Potser l'any que ve. M'agrada passejar en moto amb elegància i noblesa. Realment em considero un gentleman dels pocs que van quedant a dia d'avui .........

M'alegro molt que ho hagis gaudit company ....... :bow :bow :bow[/quote]

dons a veure si l'any que ve en som uns quants d'aqui :birracat :birracat
Imatge

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dc. oct. 09, 2013 7:09 pm

Bon dia!!!!

jo hi vaig ser l'any passat. Curiós si més no.

A més sembla que es fa a bastants llocs. Aquí unes fotos d'uns francesos:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

http://laboitauzebre.blogspot.com.es/20 ... alade.html

Pel que sembla a Londres es van reunir uns quants... No us perdeu la de min 2...

[youtube][/youtube]
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. oct. 11, 2013 9:39 am

[quote user="Sergibuda" post="242424"]Pensava que anaves a fer algun comentari sobre l'anacronisme que significa emprar el terme gentleman no perquè ja no en quedin de cavallers, sinó per no tenir en compte que les senyores també porten moto.[/quote]

els vaig dir...m'esteu emprenyant en Sergi.......i mira :birracat :birracat

Imatge
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”