Heu Vist Aixó??
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Heu Vist Aixó??
Salut i kilómetres
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Re: Heu Vist Aixó??
Ho he vist.
Veure per creure. Crec que ni l'actitud del del Range és correcta ni la dels motards.
Veure per creure. Crec que ni l'actitud del del Range és correcta ni la dels motards.
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
Estic fart de veure com la gent es transforma quan condueix (ja sigui moto o cotxe) :sonat
Es digne d'estudi... surt el pitjor de cadascú.
Es digne d'estudi... surt el pitjor de cadascú.
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
L'home es posa nervios quan l'increpen, despres un motero se li posa davant i provoca l'encalç, tothom es posa nervios. ke farieu si teniu 50 moetros emprenyats ? doncs l'home veu que li poden fer una cara nova i accelera.
dir que anava amb la seva dona i un nen de 5 mesos i va manifestar que es pensava que el pelarien
i es que amb manada tothom es creix
dir que anava amb la seva dona i un nen de 5 mesos i va manifestar que es pensava que el pelarien
i es que amb manada tothom es creix
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
No te cap justificació però em penso que el del Rover va fugir procurant per la seva integritat. No se que li devien dir en aquells instants immediats a l'atropellament però crec que per el que li devien cridar, temia per la seva vida i es devia veure obligat a fugir com fos.
Heu vist la postura i la posició del pilot just abans de ser atropellat?
Jo m'hi fixo en les nostres sortides i quan anem un munt de motos juntes, molts conductors de cotxes (penseu que es diumenge) se solen posar nerviosos. Imagina't a Nova York on al del Rover l'estan avançant per tots costats sense respectar cap Norma.
En definitiva, no m'agradaria estar en la pell del conductor del Range Rover alhora que penso que el tipus de motoristes tampoc son com nosaltres, ja m'enteneu.
Jordi "Prony"
Heu vist la postura i la posició del pilot just abans de ser atropellat?
Jo m'hi fixo en les nostres sortides i quan anem un munt de motos juntes, molts conductors de cotxes (penseu que es diumenge) se solen posar nerviosos. Imagina't a Nova York on al del Rover l'estan avançant per tots costats sense respectar cap Norma.
En definitiva, no m'agradaria estar en la pell del conductor del Range Rover alhora que penso que el tipus de motoristes tampoc son com nosaltres, ja m'enteneu.
Jordi "Prony"
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Alex" post="243305"]ke farieu si teniu 50 moetros emprenyats ? [/quote]
Això no són moterus, són una colla d'imbècils sobre dues rodes, que a sobre que provoquen un accident, després es fan "els machitos" per sentir-se realitzats.
Anant amb un Range Rover dels nous amb una autopista de 3 carrils com és el cas, i envoltat de motos que et volen donar una pallissa (bé de fet ho varen fer ja que el varen deixar inconcient de la pallissa i ja hi ha 2 detinguts) ho tinc molt clar el què faria, no en deixaria ni un de dret que pogués continuar. Encara va ser massa venebolent aquest pobre home...
Això no són moterus, són una colla d'imbècils sobre dues rodes, que a sobre que provoquen un accident, després es fan "els machitos" per sentir-se realitzats.
Anant amb un Range Rover dels nous amb una autopista de 3 carrils com és el cas, i envoltat de motos que et volen donar una pallissa (bé de fet ho varen fer ja que el varen deixar inconcient de la pallissa i ja hi ha 2 detinguts) ho tinc molt clar el què faria, no en deixaria ni un de dret que pogués continuar. Encara va ser massa venebolent aquest pobre home...
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Jl61
- Presentats
- Entrades: 934
- Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Trencaferro" post="243311"][quote user="Alex" post="243305"]ke farieu si teniu 50 moetros emprenyats ? [/quote]
Anant amb un Range Rover dels nous amb una autopista de 3 carrils com és el cas, i envoltat de motos que et volen donar una pallissa (bé de fet ho varen fer ja que el varen deixar inconcient de la pallissa i ja hi ha 2 detinguts) ho tinc molt clar el què faria, no en deixaria ni un de dret que pogués continuar. Encara va ser massa venebolent aquest pobre home...[/quote]
Totalment d'acord
Anant amb un Range Rover dels nous amb una autopista de 3 carrils com és el cas, i envoltat de motos que et volen donar una pallissa (bé de fet ho varen fer ja que el varen deixar inconcient de la pallissa i ja hi ha 2 detinguts) ho tinc molt clar el què faria, no en deixaria ni un de dret que pogués continuar. Encara va ser massa venebolent aquest pobre home...[/quote]
Totalment d'acord
ljl
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Ufff, quin espectacle més desagradable!
Evidentment falten dades, però molts motoristes per molts carrils veig jo.
A la sortida de MT als Alps, va passar una cosa semblant amb un cotxe! Sense arribar a atropellar a ningú, però es va posar pel mig de manera molt impertinent!
No s'ha de conduir amb una sola filera amb posició de ziga-zaga?
Salut
A la sortida de MT als Alps, va passar una cosa semblant amb un cotxe! Sense arribar a atropellar a ningú, però es va posar pel mig de manera molt impertinent!
Salut
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="CMB" post="243331"]Ufff, quin espectacle més desagradable!
Salut[/quote]
A EUA, no hi ha normativa que obligui a condui per la dreta, es pot adelantar i circular per allà on es vulgui. Lo d'anar un grup de motos junts no sé si allà hi ha cap normativa que ho reguli.
Ostres CMB jo no em vaig adonar d'aquest incident als alps, a on va ser?
Salut[/quote]
A EUA, no hi ha normativa que obligui a condui per la dreta, es pot adelantar i circular per allà on es vulgui. Lo d'anar un grup de motos junts no sé si allà hi ha cap normativa que ho reguli.
Ostres CMB jo no em vaig adonar d'aquest incident als alps, a on va ser?
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es clar que per poder parlar s'ha de veure tot,i aqui el tot no hi es,per lo que nomes queda dir que tots plegats son una colla d'energumens,el del tot terrenys i els de les motos, aquest tipus de fets son els que a vegades passan amb els ciclistes en carreteras estretes i que van en pilot,molt lleig tot plegat :foracat
-
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
- Ubicació: Girona
Tractan-se d'un pais com EEUU i amb el personal que corre per aquelles terres (Ho dic tant pel del cotxe com pels de les motos que tenen pinta de ser de la frontera per avall ) podia haver acabat molt malament. Totes les conductes del vídeo son reprovables. Per posar-se molt nerviós.