Avaria I Reparació De La GSA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Avaria I Reparació De La GSA

Entrada Autor: PEPI600 » dj. oct. 03, 2013 10:02 pm

A l´última sortida de mototurisme es va encendre la llum d´alarma dels frens abans d´arribar a Pons, desprès de la prudència inicial, vaig comprovar que era l´avís de que l´ABS no funcionava. Al llarg de la resta del dia, a banda de vigilar amb fer cap frenada brusca amb el fré del darrera, per què per fer entrar en sec el de davant, jo diria que s´ha de fer un cavallet invertit :callo :callo , també vaig detectar que el control de tracció no entrava i que el comptaquilometres de tant en tant es quedava clavat, el que ja em va descol.locar una mica més es que els intermitents no s´apagaven sols.....

Finalment després de donar-li algunes voltes vaig descartar que fallés la centraleta, doncs tots els errors podien venir del mateix, el sensor de velocitat de la roda del darrera. O sigui que moto cap el taller, i després de parlar-ho amb el cap de taller, també ho va veure força clar. El tema era que la moto ja té més de tres anys, pel que el tema de garantia nanai, o sigui que el mateix taller es va oferir a demanar una " acció comercial", vist que havia fet totes les revisions a can BMW tenia moltes possibilitats que em fessin algun descompte. Ja posats, com que el nivell del diposit també fallava de tant en tant, he pensat que el no ja el tenia, pel que també s´ha demanat el canvi del mateix dintre de l´acció comercial.

Al cap de dos dies em van trucar dient que la marca es feia càrrec del cost de les dues peces i que jo només pagava la mà d´obra, pel que la reparació tindria dos anys de garantia. ( Total 130 € )

A mi m´ha semblat força correcte, no comptava pas de que em paguessin res, pel que des d´aquí vull agraïr el tracte dispensat per la marca i pel taller, igual que crítiquem algunes coses, també s´ha de dir les coses que es fan bé. També haig de dir, que el fet de portar els vehicles a tallers oficials, m´ha portat alguns beneficis, aquest potser no es massa gran económicament parlant, però amb la Nissan em van canviar un motor sencer d´un 4x4 amb 100.000 km, i els pinyons i eixos del canvi d´un altre amb 80.000 km, sense pagar ni un Euro.
Potser surt més car a curt termini, però a la llarga tinc els meus dubtes, tot i que al preu d´hora es una passada, rara es la vegada que et cobren una hora sencera, hi ha tallers que el preu es més barat, però sempre cauen un parell d´hores, per qualsevol cosa.

Per cert, el taller es Keldenich, el que està a la zona Franca, i el cap de taller es en Josep.

Apa vaja totxo m´ha sortit, que consti que no tinc accions a cap taller ehhhhhhhh :birracat :birracat
Imatge Imatge

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Avaria I Reparació De La GSA

Entrada Autor: Minina » dj. oct. 03, 2013 10:43 pm

Me'n alegro que s'hagi solucionat i més en aquestes condicions. S'han portat :okcat . Ara, a donar-li gas! :conducat

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. oct. 04, 2013 12:07 am

Quan has parlat dels simptomes ja tenia clar que era l'AVARIA... jo porto 3 sensors. El primer als 30.000 el segon als 60.000 i a Vigo, aquests 2 amb garantia, el tercer (80.000) el vaig haver de pagar ja que la garantia s'havia acabat, però només la peça (90€) i amb aquest vem trobar el fallo. La tòrica d'aquest sensor que impedeix que surti la valvulina del càrdan/entri aigua estava en mal estat. Va ser canviar aquesta tòrica i es va solucionar el problema... de moment (a part vem observar al taller que hi havia alguna resta d'aigua a l'oli del càrdan. Si algúna vegada t'has trobat la valvulina del càrdan emulsionada amb aigua, fes revisar aquesta tòrica ja que es possible que torni a passar.

Sembla mentida la quantitat de coses que fa anar aquest cullons de sensor... lo bó es que la moto no es para, simplement es torna una mica més "pura" sense cap control.

Salut

:birracat

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. oct. 04, 2013 9:22 am

Doncs li hauré de fotre una ullada a la meva i aprofitaré per canviar la tórica i canviar-li la valvolina.

Jordi "Prony"

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. oct. 04, 2013 9:49 am

perfecte :okcat aixo es un bon servei,m'en alegro que encara facin ajudes :birracat :birracat

[quote user="Prony" post="243338"]Doncs li hauré de fotre una ullada a la meva i aprofitaré per canviar la tórica i canviar-li la valvolina.

Jordi "Prony"[/quote]

per l'amor de Deu Jordi....no remenis res......que de moment tens un any de garantia ....... :b9 :b9
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. oct. 04, 2013 11:27 am

amb els simptomes descrits semblava que el Marquez hagues entrat darrera teu en un revolt......

es un gran detall per part teva ser agrait....
dir el dolent costa poquíssim, el bó no séxplica tant
Ex ...moltes coses

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. oct. 04, 2013 1:58 pm

Fa de bon sentir, aquest tracte professional. Tant de bo fos més habitual!!!

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dv. oct. 04, 2013 3:23 pm

[quote user="Storm" post="243359"]Fa de bon sentir, aquest tracte professional. Tant de bo fos més habitual!!![/quote]

En el mon dels cotxes passa el mateix: Si tens un cotxe, que tot i estar 1, o fins i tot 2 anys fora de garantía, quan l'averia no té res a veure amb el conductor, NOMES si s'han passat totes les revissions NOMES a un concessionari oficial de la marca (concessió, no un servei "autoritzat"), s'aplica el que es diuen "deferències".

Un 80% de les reparacions fora de garantía les paga, en un 80% també, la pròpia marca (no la concessió). Per això ara moltes marques de cotxes regalem les garanties de 4 anys, ja que igualment es fa.

Salut !!!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 04, 2013 3:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dv. oct. 04, 2013 3:46 pm

[quote user="Kpeps" post="243344"]perfecte :okcat aixo es un bon servei,m'en alegro que encara facin ajudes :birracat :birracat

[quote user="Prony" post="243338"]Doncs li hauré de fotre una ullada a la meva i aprofitaré per canviar la tórica i canviar-li la valvolina.

Jordi "Prony"[/quote]

per l'amor de Deu Jordi....no remenis res......que de moment tens un any de garantia ....... :b9 :b9[/quote]
I que vols que faci??? Aquesta nit fan "Salvame deluxe" i ni t'imagines el que es viure sol com un mussol. Si fa anys que nomes tinc converses amb una làmpada de peu.
Em fa vergonya anar sol a sopar i al cinema.

Jordi "Prony"

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dv. oct. 04, 2013 4:10 pm

A mi tb em van canviar l' aforador del dipósit de benzina a Marti i Conesa i es van portar molt be, no mes vaig pagar ma d' obra, amb una moto amb 4 anys i 60000 km...en Carles Sallés també sap cuidar la clientela. :okcat

Salut!! :birracat
Gas a la burra!!!

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. oct. 04, 2013 4:14 pm

Jo gairebé deixaria el sensor espatllat...
sergibuda

they called me an accident

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dv. oct. 04, 2013 10:27 pm

[quote user="Sergibuda" post="243369"]Jo gairebé deixaria el sensor espatllat...[/quote]

De fet vaig anar un temps amb el sensor espatllat i repostant cada 300 km. Vaig aprofitar una revisió per reparar- ho, ja que tinc el concesionari a uns 40 km de casa.

Salut!!!
Gas a la burra!!!

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. oct. 04, 2013 11:44 pm

Jordi "Prony"[/quote]

Jordi, si tens ganes de canviar la valvulina, tingues en compte (encara que ja ho deus saber...) que la quantitat que es posa a dins el càrdan s'ha anat reduint de 220 ml. (em sembla 180 ml.) per evitar la rotura del retens degut a la dilatació.

Ja que passava això:
Imatge

Salut :birracat

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » ds. oct. 05, 2013 8:34 am

No hi he fet res perquè si diu en Kpeps que està en garantia, millor no tocar-la......

Però quan la netejo no he vist cap rastre d'oli en aquell punt.

Gràcies per la info.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “General”