A 100 Dels 100.000.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

A 100 Dels 100.000.

Entrada Autor: Vicenç » dc. ago. 28, 2013 1:33 pm

Bon dia!!!!

Com dic al títol, el cas que que dintre d'encara no 100Km li hauré fet els 100,000 kilòmetres a la bemeta. Bé, ella aquesta xifra fa temps que els va superar. Em refereixo als 100,000 nosaltres dos junts. O per ser més exactes ja els em fet, tot i que el contaquilòmetres no ho reflecteixi del tot ja que va estar un temps espatllat i no avançava. (Sembla l'inici de “Wilt” de'n Tom Sharpe...)

Però bé, que des que la vaig agafar per primer cop un dia de Sant Jordi del 2008 fins avui em estat junts gairebé cada dia.
I volia agrair-li a ella, be i a la resta de motos que he tingut, no em vull oblidar ni de la hondita ni de la Guzzi, però ara la que hi és es la bemeta. Com dic, li vull agrair tots els moments que m'ha fet viure i els llocs que m'ha fet veure. Els nervis que m'ha fet passar, i les alegries que m'ha proporcionat i també els cabrejos quan s'ha aturat. Els amics que he conegut i que em compartit kilòmetres o taula, o només un café i alguns somriures. Coneguts amb qui he estat dies, i desconeguts que pel sol fet d'anar en moto hi ha hagut una mirada còmplice, una sal.lutació afable. Com la cervesa que em va convidar un pàio a Gales, o el te al Ace Cafe amb un altre, o el conductor de l'Audi a Bratislava que al assabentar-se que venia de Cap Nord va fer que tota la familia baixes del seu cotxe per coneixe`m (Tot i que això va passar quan anava amb la Guzzi)

Llocs que segurament si no haguès estat per una moto jo ni hauria pensat a anar-hi, a veure'ls, a viure'ls. Agafar aquella carretereta que algú t'ha recomanat, fer aquella ruta que tothom diu, perdre't una estona per algun racó o simplement anar a fer un vol... Coses que la moto m'ha donat, i que segurament, millor dit amb tota probabilitat, amb un cotxe no ho hauria fet mai. He vist el Pedraforca, que mai no l'havia vist, he anat a Santa Maria de Queralt, he visitat els fars on s'acaba el món, Sant Vicent, Fisterra, el Cap de Creus, Land's End, John o'Groats, Nordkap..., he patit sota la pluja, l'horrorós vent, carreteres glaçades, carreteres en mal estat, carreteres fantàstiques. He patit la calor i he ensumat tots els olors i he escoltat tots els sons com només una moto t'ho pot proporcionar. He estat a hotels maravellosos i a cutxitrils infectes gràcies a la moto. He dormit en el terra d'una benzinera, o en el sofà de casa d'algun amic que quasi ni ens conexiem. He menjat plats exquisits, de vegades en companyia, de vegades sol. I també m'he quedat sense menjar, o un entrepà o un tros de pa només...

I si, es veritat que en algunes ocasions he estat temptat de deixar-la de banda. Però llavors recordo que el darrer viatge de la meva mare quan portava les seves cendres a reposar al seu lloc preferit i passant per on ella havia estat feliç va ser amb la bemeta, o quan em vaig assabentar que va “neixer” el dia de Reis, que a més era l'aniversari del meu avi. Que m'ha durat més que la meva parella a qui un dia li vaig dir que no em fes escollir entre ella i la moto per què potser ho faria. I que com he dit, ens vam coneixer i vam recorrer junts els primer kilòmetres un dia de Sant Jordi... i llavors penso que no. Que aquesta ÉS LA MEVA MOTO.

No se quan de temps més estarem junts. Si arribaré un dia a escriuré un post que es digui “A 100 dels 200”... Quants llocs més em farà veure, a quanta gent em farà coneixer, quantes olors, quants sons... quants kilòmetres. Tots ells viscuts metre a metre.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Perdoneu si m'he passat amb el número de fotos...
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 28, 2013 1:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: A 100 Dels 100.000.

Entrada Autor: Leclerk » dc. ago. 28, 2013 1:37 pm

M'ha encantat aquest "resum" de fotos dels casi-100.000 km. !

Bona mitja de km./any portes, a seguir gaudint-la !!

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Pep1200GS » dc. ago. 28, 2013 1:51 pm

Ùna gran màquina, jo vaig gaudir-ne una durant 6 anys i tot van ser grans moments...

Si parlem de la 850-R sols una pega: una mica més de motor per anar-hi 2 i càrrega, tot i així vaig fer Andalusía sencera al seu pas durant una setmana..!!

Pep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 28, 2013 1:58 pm

Ostres Vicenç , la teva prosa gairebé ha estat poesia!!!

Quants sentiments ens transmeten un grapat de ferros,cables i plàstics veritat?

Enhorabona per aquests 100.000 que no són 100 que si que ho son però que.......
I esperem que ens vagis explicant els pròxims 100.000 com són i com els vius!

:birracat :birracat :birracat
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. ago. 28, 2013 2:01 pm

Emocionant i emotiu :birracat
Una gran màquina la R-850-R, estaria bé que a can BMW en facin una nova versió ara que sembla que tenen tan afinats aquests motors de 800cc nous...
Gràcies per compartir-ho Vicenç :okcat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 28, 2013 2:20 pm

Vicenç, m'has fet caure una llagrimeta i tot!!!

Segueix-la gaudint, però sobretot sentint, durant milers de km més. Recorda que portes el motor més dur que ha fet mai BMW.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dc. ago. 28, 2013 4:15 pm

Felicitats per les vivències i gràcies per com ens les has explicat.

:birracat

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dc. ago. 28, 2013 4:34 pm

Bon dia!!!!

Gràcies a tots per compartir-ho també amb mi.

Leclerk, t'asseguro que m'agradaria fer-ne molts més. Però poquet a poquet i amb bona lletra...

Pep, si, és la 850. A mi no se'm queda curta, això ja et dona idea de a quin pas vaig..., però si que mooooltes vegades li poso la "sisena"... que no hi és, hehehehe.

Jordi: És veritat, la gent no s'imagina els sentiments que et proporciona aquest tros de ferro. Quan he estat fent la recopilació de les fotos m'he adonat que moltes vegades li he fet més fotos a la moto que no pas a mi... (sobretot quan viatges molt sol...)

Gràcies a tu també Grum per llegir-ho. I si, una boxer mitjana ja triga... però em sembla que no estan per aquesta tasca a can BMW...

Una abraçada Randy. Estic convençut que tu també vius els kilòmetres un a un. No deixe'm mai de gaudir-los així.

Gràcies a tu també Xavier per haver-ho llegit.

De nou. Gràcies a tots.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. ago. 28, 2013 6:54 pm

Enhorabona per les vostres vivències plegats i que en puguis gaudir molts i molts kilòmetres més! :kiss

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. ago. 28, 2013 8:25 pm

Moltes felicitats a tots dos!!!

M'ha encantat com ens ho has explicat.
sergibuda

they called me an accident

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dc. ago. 28, 2013 9:42 pm

i per molts anys mes que la puguis gaudir,molt bona l'explicacio,l'has fet viure :birracat :birracat
Imatge

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. ago. 29, 2013 9:40 am

ai Vicenç, que te'm poses sentimental!!! Que no marxes en moto un dia d'aquests?

Com passa el temps, i els kms...segueix fent-los i explicant-ho així, amic. :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dj. ago. 29, 2013 7:14 pm

Un homenatge molt guapo a la teva moto , i segur que faras no 200 ni 300 , sino 400 , i estareu ben feliços tots dos de continuar junts, temps al temps
una abraçada :okcat
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dv. oct. 04, 2013 7:07 pm

Bon dia!!!!

Unes quantes d'ara fa tres setmanes... Aissss

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Salut!!!

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dv. oct. 04, 2013 10:26 pm

Quines fotos mes maques. Felicitats.

Explica una mica el manteniment que as fet.

I quina a estat la satisfaccio :jajacat mes grossa i l´ emprenyada :666 ????

Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Antonio » ds. oct. 05, 2013 3:02 pm

Gràcies Vicenç per obrir a tota la gent d'aquest fòrum, els teus sentiments del que representa per a tu, la teva manera de viure la moto, (la teva moto) i les vivències que s'arriben a sentir pujat en ella.
Gràcies també per les fotos, ja pels següents 100.000 Kms
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Pirata
Presentats
Entrades: 271
Membre des de: dv. des. 14, 2012 5:47 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Contacta:

Entrada Autor: Pirata » ds. oct. 05, 2013 5:39 pm

:Skull :Skull

Vicens la teva introducció no pot ser més encertada.

No es gaire cumu parlá d'un mitja de transport amb tanta complicitat , i donar-li quasi els tributs d'un esser viu.

Es un bon relat , del que de ben segur alguns motoristes estem identificats . Tans sols per aixo agrair-to.

Salut i Km.

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » ds. oct. 05, 2013 11:15 pm

Bon dia!!!!

De nou moltes gràcies a tots per les vostres paraules.

Pere: el manteniment que li faig és el bàsic cada 10.000Km. Olis, filtres, reglatge de vàlvules, valvulina del càrdan etc etc.

En aquests cinc anys els dos únics problemes que he tingut han sigut elèctrics (jo estic abonat als problemes elèctrics), i tots dos lluny de casa... Té collons!!!!

El primer va ser el relé de la bomba de la benzina al ben mig de França. Un problema que es podria haver resolt en cinc minuts i 10 euros i que per culpa de l'assegurança va ser un petit calvari. (Per cert, AXA... ja no en sóc client).
I la segona va ser aquesta Setmana Santa tornant de Portugal, a Sanabria concretament. Aquest cop va ser el sensor Hall qe amb el pas del temps tenia cables pelats i que suposo que amb la pluja forta que quèia a fer mal contacte i va petar.

Ara sembla que sua una mica el càrdan per la goma que uneix l'eix amb la roda i que segurament hauré de cambiar algun retén o rodament del mateix... Ja veurem.

Consums... a ritme constant no sol passar del cinc litres a una velocitat de 100Km/h. Mixt uns 5,5-6.
Duc uns Metzelder Z6, tot i que a mi em sembla que m'agradaven més els Z4, però ja no es fan. Em solen durar una mica més de 20.000Km, tot i que a uns els vaig arribar als 25.000. Un canvi de bateria (En aquest model es nota quan ja no està al nivell òptim ja que l'ABS ja no es conecta quan la bateria no està al 100%). I vaig haver de forrar el seient del pilot ja que començava a obrir-se la pell.

Res més.

Ah!!! I la netejo molt poc, pobreta...
Salut!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dg. oct. 06, 2013 10:40 am

t'entenc perfectament !!! son maquines que pots anar fent i els agafes carinyo,a mes km's els fas millor ti trobes,a la meva li falta poc per un altre volteta....i en van dues,ademes arriva el moment que si si ha de fer qualsevol cosa es tan comprensible,que no es ni una reparacio,sino una posada al dia mes encara que la veritat es que ben poca cosa demanen :birracat .

Imatge
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dl. oct. 07, 2013 2:16 pm

Una màquina preciosa i ben cuidada.
Una bona filosofia la teva, a l'hora d'anar en moto...
...i un autèntic plaer haver-te pogut conèixer en persona i compartir taula i una estona agradable de conversa.
Gràcies per tot Vicenç :okcat
Ja saps que quan vinguis per la Catalunya central :birracat :birracat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “General”