Entrada
Autor: JoanCG » dj. set. 26, 2013 9:45 am
L'he provat i va de conya, ja que un amic en tenia una, però tens un problema grèu, Enric....i és que estàs acostumat a una KTM690 Enduro.
Es justament per això, Enric, que em vaig comprar de 2ª mà la una KTM 690 com la que tens, després de mirar per el mercat totes les altres opcions com aquesta, ja que em volia gastar màxim 1500€. Però al final vaig trobar a bon preu la que tinc d’un noi que per una hèrnia discal no podia agafar la moto...
La 690 és la única junt amb la BMW 650 Challenge que pesa aquests 150Kgs aprox, que té bones suspensions, bon bastidor, i components de qualitat. I com aquestes dues, però més econòmiques, vaig valorar també com a bones, la Yamaha TT600 com ara la del Tiramilles, i la Honda XR650, totes dues a preus semblants al que volia gastar-me, i un punt mig correcte entre una hard-enduro, i una trail mitja de carretera.
Va malament la moto que dius? I tant que no !!! justament l’altre dia vaig provar una XT com la del Albert (que és el mateix estil que dius), i van de conya, sembla mentida que aquest tipus de moto hagin variat tant poc en 20 anys. Per cert, Albert, que no t’ho havíem dit: gràcies per acompanyar-nos un tros de volta Catalunya, i passar aquell track.
Bé; a la meva tornada inesperada de la Volta Trail Catalunya, vaig fer uns 200Kms de carretera asfaltada. Portava el pinyó de sortida original (que té un “desarrollo” bastant llarg), el de 15 dents. Això em permetia anar a 120-130Kms/h, a només 5000rpm (ja saps que arriba a més de 8000rpm). I una estabilitat en les corbes ràpides perfecte.
Ja veig que t'estàs mirant motos d'aquest tipus. En bones mans (i tu les tens), com diem sovint, segur que podràs passar per els mateixos llocs per on passes ara amb la KTM 690. Però quina diferència de tacte tindries.... només el tacte del embragament és un altre mon. Salvant les diferències, vas provar la maneta de la Supertenere del Carxofa? Mare de Déu, si aquest bon amic nostre ens fotés una bufetada, “aniríem tot sols” una bona temporada de la força que té a la mà gràcies a maneta híper-dura...
Si t’estàs plantejant seriosament comprar-te un d’aquests bitxos del ’80 (que son una meravella i a mi em porten boig, m’agraden MOLT, compte), l’únic problema que crec que pots tenir és que estàs acostumat a la teva 690. Per tant el meu consell, seria que durant un dia llarg, en provessis una per veure el què.
Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 26, 2013 9:49 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.