Motocassolada A Juneda
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Motocassolada A Juneda
Gracies Sergi,al matí ho he probat de penjar-ho i no me n'he sortit :oops:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo confirmaré al últim moment, sinó toca treballar vinc segur :okcat
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Jesus, nosaltres en apuntem , per pasar un dia genial amb vosaltres ( els de la terra ferma) dos de xulla , ruta i dinar, i amb ganes de pasar-ho be, gracies fins diumenje
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 13, 2013 5:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Geroni
- Presentats
Molt bè Josep Mª. Així m'agrada.
Ja tenim la ruta alternativa amb el JoanF amb unes quantes :roll: :roll: curves perque ens ho pasem bè abans de dinar.
Ja tenim la ruta alternativa amb el JoanF amb unes quantes :roll: :roll: curves perque ens ho pasem bè abans de dinar.
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 13, 2013 7:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Cabirol
- Presentats
[quote user="Geroni" post="243943"]Molt bè Josep Mª. Així m'agrada.
Ja tenim la ruta alternativa amb el JoanF amb unes quantes :roll: :roll: curves perque ens ho pasem bè abans de dinar.[/quote]
no mesperava menys de vosaltres , el exit el teniu asegurat segur, merciiii
Ja tenim la ruta alternativa amb el JoanF amb unes quantes :roll: :roll: curves perque ens ho pasem bè abans de dinar.[/quote]
no mesperava menys de vosaltres , el exit el teniu asegurat segur, merciiii
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Es a dir, que com els altres anys, no cal apuntar-s'hi. A quina hora està prevista la hora de sortida de la ruta alternativa?
Es que faré mans i mànigues (es diu així?) per assistir. :castells
Jordi "Prony"
Es que faré mans i mànigues (es diu així?) per assistir. :castells
Jordi "Prony"
- Geroni
- Presentats
Hola Jordi, l'hora de la sortida de la ruta será sobre 10,45, just desprès de que acabin de sortir totes les altres.
- Prony
- Presentats
Gràcies. A veure si el dissabte acabo amb tot i puc assistir (que així ho espero).
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Ep Geroni, que ja em podeu passar a apuntar-me com a definitiu.
Segur que passarem una bona diada!!
M'apunto a tutti completi!!!
A mida que avancem els dies ja anirem quedant amb la gent que s'hi ha apuntat per fer ruta tots plegats cap a Juneda (Cabirol de moment t'ha tocat muntar punt de trobada a VIC!! :holacat )
A mida que avancem els dies ja anirem quedant amb la gent que s'hi ha apuntat per fer ruta tots plegats cap a Juneda (Cabirol de moment t'ha tocat muntar punt de trobada a VIC!! :holacat )
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Cabirol
- Presentats
[quote user="Bolero" post="244102"]Ep Geroni, que ja em podeu passar a apuntar-me com a definitiu.
A mida que avancem els dies ja anirem quedant amb la gent que s'hi ha apuntat per fer ruta tots plegats cap a Juneda (Cabirol de moment t'ha tocat muntar punt de trobada a VIC!! :holacat )[/quoteJ
Josep, nosaltres tenim inteciò de marxar cap a lleida el disabte tarda, amb sap greu pero segur que surtira mes d'un company , de osona, segur que podreu coincidir al pas per gurb, en veiem a juneda si no hi ha res de nou, per cert Josep , porta moltes ganes de pasartho be ehh, que els de la terra ferma segur que faran els posibles per que axi siguiiii
A mida que avancem els dies ja anirem quedant amb la gent que s'hi ha apuntat per fer ruta tots plegats cap a Juneda (Cabirol de moment t'ha tocat muntar punt de trobada a VIC!! :holacat )[/quoteJ
Josep, nosaltres tenim inteciò de marxar cap a lleida el disabte tarda, amb sap greu pero segur que surtira mes d'un company , de osona, segur que podreu coincidir al pas per gurb, en veiem a juneda si no hi ha res de nou, per cert Josep , porta moltes ganes de pasartho be ehh, que els de la terra ferma segur que faran els posibles per que axi siguiiii
- Geroni
- Presentats
Molt bè Bolero,ens veiem el diumenge a la plaça Jacint Rosinach on es fá l'esmorsar.
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
[quote user="Bolero" post="244102"]Ep Geroni, que ja em podeu passar a apuntar-me com a definitiu.
A mida que avancem els dies ja anirem quedant amb la gent que s'hi ha apuntat per fer ruta tots plegats cap a Juneda (Cabirol de moment t'ha tocat muntar punt de trobada a VIC!! :holacat )[/quote] it
A quina hora teniu previst pasar per l'area de Gurb? Podriem quedar alla per anar junts
A mida que avancem els dies ja anirem quedant amb la gent que s'hi ha apuntat per fer ruta tots plegats cap a Juneda (Cabirol de moment t'ha tocat muntar punt de trobada a VIC!! :holacat )[/quote] it
A quina hora teniu previst pasar per l'area de Gurb? Podriem quedar alla per anar junts
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ieeep, que jo també vull vindre, eh!!!
:form :form :gathering :birracat
:form :form :gathering :birracat
- Geroni
- Presentats
[quote user="JoanF" post="244150"]Ieeep, que jo també vull vindre, eh!!!
:form :form :gathering :birracat[/quote]
Váaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,venga,tambè pots vindre. :gathering ;)
:form :form :gathering :birracat[/quote]
Váaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,venga,tambè pots vindre. :gathering ;)
- Prony
- Presentats
Hola,
Finalment no vindré. Voldria fer un un viatget a finals de novembre i vull estalviar una miqueta.
Gràcies.
Jordi "Prony"
Finalment no vindré. Voldria fer un un viatget a finals de novembre i vull estalviar una miqueta.
Gràcies.
Jordi "Prony"
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Hola Jaumesart,
Com el Cabirol em fa el salt, no se, penso que sortir de Torroella de montgri a les 7 aprox, farà que passi per la benzinera de Girb al voltant de 1/4 de 9 i podríem arribar mes o menys a les 2/4 de 10 a Juneda.
Geroni anirà be arribar a 2/4 de 10 h o millor esser-hi puntuals a les 9 ?? (no em vull quedar sense xuies!!!!)
Com el Cabirol em fa el salt, no se, penso que sortir de Torroella de montgri a les 7 aprox, farà que passi per la benzinera de Girb al voltant de 1/4 de 9 i podríem arribar mes o menys a les 2/4 de 10 a Juneda.
Geroni anirà be arribar a 2/4 de 10 h o millor esser-hi puntuals a les 9 ?? (no em vull quedar sense xuies!!!!)
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Prony" post="244159"]Hola,
Gràcies.
Jordi "Prony"[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Gràcies.
Jordi "Prony"[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Geroni
- Presentats
[quote user="Bolero" post="244193"]Hola Jaumesart,
Geroni anirà be arribar a 2/4 de 10 h o millor esser-hi puntuals a les 9 ?? (no em vull quedar sense xuies!!!!)[/quote]
A 2/4 de 10 va bè Boleo,i tranquil,que encara hi quedará xulla. :okcat
Geroni anirà be arribar a 2/4 de 10 h o millor esser-hi puntuals a les 9 ?? (no em vull quedar sense xuies!!!!)[/quote]
A 2/4 de 10 va bè Boleo,i tranquil,que encara hi quedará xulla. :okcat
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Bolero, de moment no se si al final podre venir, feu la vostre, si puc venir sortire avans
- Prony
- Presentats
[quote user="Eva" post="244197"][quote user="Prony" post="244159"]Hola,
Gràcies.
Jordi "Prony"[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote] Es cert!!!!! Vull anar quatre dies a Oporto!!!!
Gràcies.
Jordi "Prony"[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote] Es cert!!!!! Vull anar quatre dies a Oporto!!!!