Armilla Reflectant?????
Moderador: Airald
- Xago
- Presentats
- Entrades: 112
- Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
- Ubicació: Calonge & L´H
Armilla Reflectant?????
És obligat l'armilla reflectant per circular pel sud de frança???? I si és així, si vas amb pell, no queda una mica ridícul per sobre del vestit ???????
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Armilla Reflectant?????
Ex ...moltes coses
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
Aquest darrer estiu vaig estar per França.
Certament, n'hi molts que la duen... altres no.
Suposo que la Gendarmerie també es fixa en la matricula de la moto. Ho dic perque no he sentit de ningú d'aquí que l'hagin multat o que tan sols l'hagin aturat per advertir-lo.
Ara que si no vols tenir problemes, te le poses i ja està!
A les botigues de motards franceses en venen...
Certament, n'hi molts que la duen... altres no.
Suposo que la Gendarmerie també es fixa en la matricula de la moto. Ho dic perque no he sentit de ningú d'aquí que l'hagin multat o que tan sols l'hagin aturat per advertir-lo.
Ara que si no vols tenir problemes, te le poses i ja està!
A les botigues de motards franceses en venen...
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
:b9 :b9 venint de cares suposo que no dec fer cara a gavatxo... perquè tampoc m'han parat mai. He passat per el nord i sud de França en vàries ocasions des de l'entrada en vigor de la normativa i mai ningú m'ha dit res, tampoc m'han demanat mai l'alcoholímetre, ni m'han buscat radars al GPS, ni preguntat perquè no porto les enganxines reflectants al casc...
potser perquè faig cara a no parlar gaire bé el francès :666
No acabo d'entendre el perquè de tanta normativa que va endavant, endarrerra i amb una aplicació tant laxa. Si es "norma" s'aplica i punt i si no que no toquin el que no sona, no?
potser perquè faig cara a no parlar gaire bé el francès :666
No acabo d'entendre el perquè de tanta normativa que va endavant, endarrerra i amb una aplicació tant laxa. Si es "norma" s'aplica i punt i si no que no toquin el que no sona, no?
- Xago
- Presentats
- Entrades: 112
- Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
- Ubicació: Calonge & L´H
Entenc que volien obligar a portar l'armilla, però, va deixar de ser d´obligat compliment per a ser simplement aconsellable. No és així????
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
jo hi vaig voltar 5 dies per França aquest estiu passat, i curiosament, els únics que vaig veure que duien l'armilla reflectant, varen ser 2 motos amb 2 parelle d'italians que no sabien que estava derogat, cap "gabatxo" ho duia :nonocat