Rodibook 2013
Moderador: Airald
- Mussol
- Presentats
- Entrades: 98
- Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
- Ubicació: Cardedeu
Rodibook 2013
[albumimg align=left]ID/Users/brjordi/Desktop/Rodibook 2013/P9210201.JPG[/albumimg]
Hola companys.
Fins ara no he tingut mai motiu suficient per escriure dues ratlles, ja que sempre llegeixo i n'aprenc un munt de tots/es vosaltres.
Però al cap i a la fi sempre hi ha un moment que decideixes 'passar a l'acció'
Be el tema no es ni mes ni menys que la sortida que va programar aquest any la coneguda cadena de pneumàtics RODRI.
M'ho varen comentar aquí al poble un parell de 'moteros' i la veritat que em va cridar l'atenció el fer 636 kms per carreteres desconegudes del Pirineu amb 19 ports de muntanya.
Va ser el 21 de setembre passat i la veritat que estaré al aguait per la propera, doncs en guardo grans imatges al meu cervell.
La sortida era desde Vielha a les 7 del matí, per lo que varem tindre que anar a dormir la nit abans. L'organitzaciò molt i molt bé va recomanar un parell d'hotels on varen aconseguir un preu excel.lent per tothom que hi va anar: 50€ per dues nits amb els esmorzars de 'barra lliure' inclosos.
El recorregut va ser realment fantàstic amb carreteres, camins i sorpreses que diuen molt del personal que ho va escollir. Al no tenir on posar el roadbook, varem haver de pasar·lo a un mapa per veure mes o menys el que ens esperava. Per que tingueu una idea varem sortir a les 7:30h ja esmorzats, diposits plens i moltes ganes de ruta, ja que amb tanta gent (120 aprox) els controls de sortida es varen allargar una mica fins que ens va tocar sortir direcciò N.O. cap a França per on varem fer un munt de kms i pas de controls fins arribar a Puigcerdá per dinar (varem arribar a les 15:30h) sense parar mes que per estirar les cames, passar controls i possar benzina. El dinar inclós al preu d'inscripciò de 65€ era de buffet lliure i varem estar una horeta mes que res per descansar una miqueta. Tornats a les nostres motos, varem sortir direcciò Vielha, passant per un tros de la collada, Castellar de N'hug, La Pobla de Lillet, peu del Pedraforca -Salses- i per aquestes carreteres varem acabar pel port de la Bonaigua ja de nit doncs l'arribada va ser a les 21h...
L'organització ens va comentar que tot i que el motiu era acabar, sense temps, el primer ho va fer a les 5 de la tarda!!! es a dir que ens va treure més de 3 horetes de res... es veu que no parava per res i per dinar va estar·s'hi sols 20'
Intentaré posar algunes fotos per que tingueu alguna imatge d'aquesta sortida i us animeu per la del any que bé que per poc que sigui com aquesta, será per recordar.
Si algú vol informació més detallada, estic a la vostre dispossició.
Vssssss Mussol
Hola companys.
Fins ara no he tingut mai motiu suficient per escriure dues ratlles, ja que sempre llegeixo i n'aprenc un munt de tots/es vosaltres.
Però al cap i a la fi sempre hi ha un moment que decideixes 'passar a l'acció'
Be el tema no es ni mes ni menys que la sortida que va programar aquest any la coneguda cadena de pneumàtics RODRI.
M'ho varen comentar aquí al poble un parell de 'moteros' i la veritat que em va cridar l'atenció el fer 636 kms per carreteres desconegudes del Pirineu amb 19 ports de muntanya.
Va ser el 21 de setembre passat i la veritat que estaré al aguait per la propera, doncs en guardo grans imatges al meu cervell.
La sortida era desde Vielha a les 7 del matí, per lo que varem tindre que anar a dormir la nit abans. L'organitzaciò molt i molt bé va recomanar un parell d'hotels on varen aconseguir un preu excel.lent per tothom que hi va anar: 50€ per dues nits amb els esmorzars de 'barra lliure' inclosos.
El recorregut va ser realment fantàstic amb carreteres, camins i sorpreses que diuen molt del personal que ho va escollir. Al no tenir on posar el roadbook, varem haver de pasar·lo a un mapa per veure mes o menys el que ens esperava. Per que tingueu una idea varem sortir a les 7:30h ja esmorzats, diposits plens i moltes ganes de ruta, ja que amb tanta gent (120 aprox) els controls de sortida es varen allargar una mica fins que ens va tocar sortir direcciò N.O. cap a França per on varem fer un munt de kms i pas de controls fins arribar a Puigcerdá per dinar (varem arribar a les 15:30h) sense parar mes que per estirar les cames, passar controls i possar benzina. El dinar inclós al preu d'inscripciò de 65€ era de buffet lliure i varem estar una horeta mes que res per descansar una miqueta. Tornats a les nostres motos, varem sortir direcciò Vielha, passant per un tros de la collada, Castellar de N'hug, La Pobla de Lillet, peu del Pedraforca -Salses- i per aquestes carreteres varem acabar pel port de la Bonaigua ja de nit doncs l'arribada va ser a les 21h...
L'organització ens va comentar que tot i que el motiu era acabar, sense temps, el primer ho va fer a les 5 de la tarda!!! es a dir que ens va treure més de 3 horetes de res... es veu que no parava per res i per dinar va estar·s'hi sols 20'
Intentaré posar algunes fotos per que tingueu alguna imatge d'aquesta sortida i us animeu per la del any que bé que per poc que sigui com aquesta, será per recordar.
Si algú vol informació més detallada, estic a la vostre dispossició.
Vssssss Mussol
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09

-
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
- Ubicació: Girona
Re: Rodibook 2013
Salutacions des de Girona. Un meu amic i jo també i varem anar i ens va agradar moltíssim. Suposo que ja has rebut la enquesta que fan els de Rodi. Jo els he deixat molt be i espero que l'any proper ho tornin a montar per que per poc que pugui hi torno.
Salut :okcat :okcat
Salut :okcat :okcat
- Unboncatala
- Presentats
- Entrades: 162
- Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Volem fotos!
Vaig estar a punt d'apuntar-m'hi, però feia poc que havia fet pràcticament tota la ruta amb la meva transpirenaica, i, tot i que em tirava molt l'idea de fer-ho seguint les indicacions del llibre de ruta i tal, finalment vaig decidir muntar-me jo una sortideta pel meu compte.
M'alegro que disfrutessiu! :jajacat
Vaig estar a punt d'apuntar-m'hi, però feia poc que havia fet pràcticament tota la ruta amb la meva transpirenaica, i, tot i que em tirava molt l'idea de fer-ho seguint les indicacions del llibre de ruta i tal, finalment vaig decidir muntar-me jo una sortideta pel meu compte.
M'alegro que disfrutessiu! :jajacat
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
[quote user="Mussol" post="244106"]... fins que ens va tocar sortir direcciò N.O. cap a França per on varem fer un munt de kms i pas de controls fins arribar a Puigcerdá ...[/quote]
Hola Mussol,
Que podries posar aquest tram de la ruta una mica més detallat?
Gràcies
Hola Mussol,
Gràcies
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
[quote user="Mamut" post="244206"][quote user="Mussol" post="244106"]... fins que ens va tocar sortir direcciò N.O. cap a França per on varem fer un munt de kms i pas de controls fins arribar a Puigcerdá ...[/quote]
Hola Mussol,
Gràcies[/quote]
Si, els detalls seran benvinguts!
Hola Mussol,
Gràcies[/quote]
Si, els detalls seran benvinguts!
-
- Presentats
La primera part de la ruta era mes o menys aixó.
https://maps.google.es/maps?saddr=Av.+G ... 7&t=m&z=15
El Portilon/Col de Bales(França)/Col de Mente/Col de Portet D'Aspen/ Col de La Core/ Col d'Agnes/ Port de Lers/ Col de Marmare/Col de Chioula/Col de Paiheres/Font Romeu/ Bourg Madamme/Puigcerda.
:okcat
https://maps.google.es/maps?saddr=Av.+G ... 7&t=m&z=15
El Portilon/Col de Bales(França)/Col de Mente/Col de Portet D'Aspen/ Col de La Core/ Col d'Agnes/ Port de Lers/ Col de Marmare/Col de Chioula/Col de Paiheres/Font Romeu/ Bourg Madamme/Puigcerda.
-
- Presentats
Segona part.
https://maps.google.es/maps?saddr=Av.+P ... 4&t=m&z=13
Una mica pesada pel mal estat d'una part de la carretera de Tuixent fins a La Seu compensat per l'excelent dia que varem tenir.
https://maps.google.es/maps?saddr=Av.+P ... 4&t=m&z=13
Una mica pesada pel mal estat d'una part de la carretera de Tuixent fins a La Seu compensat per l'excelent dia que varem tenir.
- Mamut
- Presentats
Moltes gràcies Albertfabregassola.
La segona part la conec bé. Em faltava Vielha-Puigcerdà per França. Queda arxivada per quan faci bo.
:birracat
La segona part la conec bé. Em faltava Vielha-Puigcerdà per França. Queda arxivada per quan faci bo.
:birracat
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Unboncatala
- Presentats
- Contacta:
Jo també me la guardo, tot i que, si l'any vinent tornen a fer la Rodibook, quasi segur que m'apuntaré :okcat
-
- Presentats
Us la recomano per que, excepte el Portillon que crec que mes o menys tots l'hem unes quantes vegades, no pares de passar per colades i ports tipics francesos. Carreteres estretes, asfalt abrasiu i per tant s'aguanta molt i el mes important, unes vistes fantàstiques i si el temps t'acompanya "no hase falta desir nada mas". :okcat
- Mussol
- Presentats
Hola a tothom,
A veure si soc capaç de pujar alguna foto. Mentrestant aquí teniu la sortida pel 2014:
Sábado, 13 de septiembre de 2014
Descubre la nueva edición de RodiBook 2014 ¡Muy pronto!
Ànim Mamut!
Els qui ens apuntem de Mototurisme, fore bò que hi anessim plegats. Aixì farem mes 'club'
Estem en contacte i agrairía que la posessin al calendari, doncs paga la pena fer.la.
Espero poguer pujar les fotos aviat.
vsss
A veure si soc capaç de pujar alguna foto. Mentrestant aquí teniu la sortida pel 2014:
Ànim Mamut!
Els qui ens apuntem de Mototurisme, fore bò que hi anessim plegats. Aixì farem mes 'club'
Estem en contacte i agrairía que la posessin al calendari, doncs paga la pena fer.la.
vsss
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09

- Unboncatala
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mussol" post="244320"]Hola a tothom,
Ànim Mamut!
vsss[/quote]
M'apunto a lo d'anar-hi junts :okcat
Ànim Mamut!
vsss[/quote]
M'apunto a lo d'anar-hi junts :okcat
- Mussol
- Presentats
Hola unboncatala!
Molt bé, será un plaer coneixe't. Encara que tens aventatja al sortir desde Lleida...
No se com pujar les imatges... :sonat :picant :SOS
Algú em pot ajudar?
Gràcies!
Molt bé, será un plaer coneixe't. Encara que tens aventatja al sortir desde Lleida...
Algú em pot ajudar?
Gràcies!

- Unboncatala
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mussol" post="244324"]Hola unboncatala!
Algú em pot ajudar?
Gràcies![/quote]
Jo el que faig, és:
-pujo les imatges a EnllaçAQUEST servidor
-i després, dins del fòrum, li dones a l'icona d'inserció d'imatge (si no saps quina és, ves-te posant amb el ratolí a sobre de totes les icones i veuràs que en una, t'hi posa "Imatge".
-et demanarà un enllaç. Has de posar-hi el que a imageshack s'anomena "Enlace directo". Copies allò i ho pegues, i au!
Si ni així te'n surts, demana'm per privat el correu electrònic i te les adjunto jo :okcat
Algú em pot ajudar?
Gràcies![/quote]
Jo el que faig, és:
-pujo les imatges a EnllaçAQUEST servidor
-i després, dins del fòrum, li dones a l'icona d'inserció d'imatge (si no saps quina és, ves-te posant amb el ratolí a sobre de totes les icones i veuràs que en una, t'hi posa "Imatge".
-et demanarà un enllaç. Has de posar-hi el que a imageshack s'anomena "Enlace directo". Copies allò i ho pegues, i au!
Si ni així te'n surts, demana'm per privat el correu electrònic i te les adjunto jo :okcat
- Mussol
- Presentats
Mussol l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 21, 2013 12:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Unboncatala
- Presentats
- Contacta:

IMATGE

Diria que el que t'ha passat és que has triat el "enlace" normal, i has de posar el "enlace directo". I no l'has de copiar directament dins del missatge, sinó que l'has de copiar al requadre que et surt quan cliques a la icona d'inserció d'imatge :okcat
Pd. Bones fotos!!
Pd2. La que poso solament l'enllaç, es perquè és massa gran.
Unboncatala l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 19, 2013 6:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Mussol
- Presentats
Moltes gràcies unboncatala!
Ja m'ha extrnyat quan he vist que sols sortien lletres i nums...
Al menys hi ha una petita idea de la sortida. A veure si a la propera m'en surto.
Vsss
Al menys hi ha una petita idea de la sortida. A veure si a la propera m'en surto.
Vsss

- Unboncatala
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mussol" post="244335"]Moltes gràcies unboncatala!
Vsss[/quote]
De res :birracat
Per cert, la teva moto es la R1200GS vermella de les fotos? La tens pintada? Perquè es veu com si als plàstics laterals fossin mig vermells i mig blancs.
Vsss[/quote]
De res :birracat
Per cert, la teva moto es la R1200GS vermella de les fotos? La tens pintada? Perquè es veu com si als plàstics laterals fossin mig vermells i mig blancs.
- Mussol
- Presentats
Hola Unboncatalà,
Si es la meva, está pintada a dos colors, blanc/vermell i vaig trobar un casc de Nolan amb els mateixos colors.
Salut! :birracat
Si es la meva, está pintada a dos colors, blanc/vermell i vaig trobar un casc de Nolan amb els mateixos colors.
Salut! :birracat

- Mamut
- Presentats
[quote user="Mussol" post="244320"] Els qui ens apuntem de Mototurisme, fore bò que hi anessim plegats. Aixì farem mes 'club'[/quote] Molt bona idea.
.
Estem en guerra
Estem en guerra