MotoGP "Flag To Flag"?!
Moderador: Airald
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
MotoGP "Flag To Flag"?!
Veure per creure...
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-2763409
Quin "caxondeo".
Ja fa temps que anem dient que MotoGP no es mereix els responsables que té.
Els pilots donen espectacle i s'hi jugen la vida, mentre els executius fa temps que pensen més en altres coses ($$$) que en l'esport.
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-2763409
Quin "caxondeo".
Ja fa temps que anem dient que MotoGP no es mereix els responsables que té.
Els pilots donen espectacle i s'hi jugen la vida, mentre els executius fa temps que pensen més en altres coses ($$$) que en l'esport.
-
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
- Ubicació: Girona
Re: MotoGP "Flag To Flag"?!
A mi no m'extranya res del que passa. Pel que respecta a mi, crec que Moto GP es un producte de marketing i prou. Com pot ser que un campionat mundial de motociclisme es redueixi a que tres pilots i dues marques s'ho juguin tot. Ni els segons pilots de les marques tenen opcions de competir seriosament amb els liders dels equips (Excepte en Marquez que els hi ha sortit "rana"). El pitjor es que si no hi posen solució tenim monòleg de Moto GP per temps, graelles de 20 motos i de tant en tant i de manera excepcional alguna carrera de 4 pilots. No ha de ser fàcil d'arreglar pero l'espectacle que donen a moto 3, moto2 o a superbikes no el veurem a moto GP.
Pel que respecta al tema dels pneumatics ja em perdonaran, tants cales que s'hi gasten i no poden preveure el que esta passant?:okcat :okcat
Pel que respecta al tema dels pneumatics ja em perdonaran, tants cales que s'hi gasten i no poden preveure el que esta passant?:okcat :okcat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
D'aquesta manera els tres nostres tindran temps d'anar a fer una pixadeta al canviar de moto. Al menys en Dani tindrà una nova excusa "la segona moto no anava tan bé com la primera".
I em pregunto jo (sense tenir-ne ni idea): No es pot afegir llast a les motos en funció de la posició obtinguda en les curses prèvies?? Em sembla que hi ha diferents campionats els quals això s'aplica.
Jordi "Prony"
Això passa perquè aquests Bridgestone no estan fets a la Xina com els d'en Randy :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I em pregunto jo (sense tenir-ne ni idea): No es pot afegir llast a les motos en funció de la posició obtinguda en les curses prèvies?? Em sembla que hi ha diferents campionats els quals això s'aplica.
Jordi "Prony"
Això passa perquè aquests Bridgestone no estan fets a la Xina com els d'en Randy :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
Home, si és cert que els desmaneguen els pneumàtics... alguna cosa han de fer....
Els podrien posar TrailWings en comptes de slicks... :jajacat
El problema de motoGP és que els que en saben en saben. I per això els hi donen les dues motos bones que hi ha, cosa que només fa augmentar la diferència amb els altres (que ja hi hauria amb motos iguals).
Ho veig de mal arreglar. A motoGP hi ha d'haver competència entre les marques; i si Ducati va per a avall, i ni Suzuki ni Kawasaki ni Aprilia no són capaços de fer una moto guanyadora...
Recordo que el gran K. Schwantz només va guanyar un campionat del món, l'any que en W. Rayney va patir el seu greu accident... A en Doohan només el va apretar una mica, al final, el Crivillé. I les glorioses èpoques de Lawson, Gardner, etc., sempre es jugaven el campionat entre dos, màxim tres (com ara).
Salut,
Josep M.
Els podrien posar TrailWings en comptes de slicks... :jajacat
El problema de motoGP és que els que en saben en saben. I per això els hi donen les dues motos bones que hi ha, cosa que només fa augmentar la diferència amb els altres (que ja hi hauria amb motos iguals).
Ho veig de mal arreglar. A motoGP hi ha d'haver competència entre les marques; i si Ducati va per a avall, i ni Suzuki ni Kawasaki ni Aprilia no són capaços de fer una moto guanyadora...
Recordo que el gran K. Schwantz només va guanyar un campionat del món, l'any que en W. Rayney va patir el seu greu accident... A en Doohan només el va apretar una mica, al final, el Crivillé. I les glorioses èpoques de Lawson, Gardner, etc., sempre es jugaven el campionat entre dos, màxim tres (com ara).
Salut,
Josep M.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Prony" post="244340"]
Això passa perquè aquests Bridgestone no estan fets a la Xina com els d'en Randy :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Això passa perquè aquests Bridgestone no estan fets a la Xina com els d'en Randy :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Ets un visionari!!!D'aquesta manera els tres nostres tindran temps d'anar a fer una pixadeta al canviar de moto. Al menys en Dani tindrà una nova excusa "la segona moto no anava tan bé com la primera".
Jordi "Prony"
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9La Vanguardia...
07:36 Pedrosa: "no me ha ido bien con la 2ª moto"
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 20, 2013 7:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Prony, a vegades fas por... :shock:Ets un visionari!!!D'aquesta manera els tres nostres tindran temps d'anar a fer una pixadeta al canviar de moto. Al menys en Dani tindrà una nova excusa "la segona moto no anava tan bé com la primera".
Jordi "Prony"
Gas a la burra!!!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Als homes ja m'està bé això de fer-los por. El que de veritat m'interessa es fer-lis "tilin" a les dones.Prony, a vegades fas por... :shock:Ets un visionari!!!D'aquesta manera els tres nostres tindran temps d'anar a fer una pixadeta al canviar de moto. Al menys en Dani tindrà una nova excusa "la segona moto no anava tan bé com la primera".
Jordi "Prony"
Apart d'aquesta brometa, era bastant obvi, no?? No tinc res contra un bon pilot com en Dani, però crec que al llarg d'aquests anys han passat pel paddock uns quants pilots mes capaços i HRC els ha ignorat (i ho continua fent) i, la veritat, es que no ho entenc.
Jordi "Prony"
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Res de nou.
Ja fa anys que dic que DORNA és el cancer del motociclisme... que les curses ja no són el que eren i bla bla bla bla.... però com que així molta gent fa "sèntims"....
Jo ho dic clar: QUE SE'N VAGIN A LA MERDA.
Ja fa anys que dic que DORNA és el cancer del motociclisme... que les curses ja no són el que eren i bla bla bla bla.... però com que així molta gent fa "sèntims"....
Jo ho dic clar: QUE SE'N VAGIN A LA MERDA.