La mort de Lluis Mª Xirinacs

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. ago. 15, 2007 7:56 pm

A veure:

-Sí, això és un fòrum de motos ( :wink: ), en el qual es pot parlar de tot, però en aquest Tema -o Post com diem col·loquialment- s'homenatja a en L. M. Xirinacs, i no crec que sigui el lloc adient (aquest tema) per què ens alliçoni del que fa a les llibertats de Catalunya, qui té per "dita" en la signatura, un text internacional en la seva versió en espanyol, eh Jon Lince?

-Moters=anarquistes ??? NO, d'anarquismes, repúbliques i altres bestièses, o sigui marxar del tema com diu un company, s'en pot parlar en un altre tema o post.

Una altra cosa és:
pilax ha escrit:Pdta: Disculpad que no os escriba en catalan, pero no quisiera ofenderos con mis faltas.
Pots escriure com més t'agradi, i no pateixis per les faltes que tots en fem i no ens ofén . :)

Salut!! i Visca Catalunya!
Josey Wales l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 16, 2007 12:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeUnforgiven

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dc. ago. 15, 2007 10:38 pm

Josey Wales ha escrit:A veure:

-Sí, això és un fòrum de motos ( :wink: ), en el qual es pot parlar de tot, però en aquest Tema -o Post com diem col·loquialment- s'homenatja a en L. M. Xirinacs, i no crec que sigui el lloc adient (aquest tema) per què ens alliçoni del que fa a les llibertats de Catalunya qui té per "dita" en la signatura un text internacional en la seva versió en espanyol, eh Jon Lince?

-Moters=anarquistes ??? NO, d'anarquismes, repúbliques i altres bestièses, o sigui marxar del tema com diu un company, s'en pot parlar en un altre tema.

Una altra cosa és:
pilax ha escrit:Pdta: Disculpad que no os escriba en catalan, pero no quisiera ofenderos con mis faltas.
Pots escriure com més t'agradi, i no pateixis per les faltes que tots en fem i no ens ofén . :)

Salut!! i Visca Catalunya!
No t'he entès. Ho sento.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. ago. 16, 2007 12:37 am

Una dita és un "dicho", o també es pot dir un slogan, segons com. :)
ImatgeUnforgiven

pilax
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dj. juny 14, 2007 7:02 am
Ubicació: sp sp Tarragona

Entrada Autor: pilax » dv. ago. 17, 2007 11:18 am

J@N LINCE ha escrit:
pilax ha escrit:He leido con mucho interes vuestra conversación y si me lo permitís desde mi gran ignorancia que me me hace ser atrevido hay algo que quisiera decir.
Soy ferroviario en Tarragona y tambien soy anarcosindicalista y delgado de personal por CGT (excisionada de CNT),
:shock: :shock: :shock: Bones company.
:shock: :shock: :shock: ¿ La CGT escisionada de la CNT?
Si no m´equivoco la CGT ,no existia a la epoca de la Republica.
En canvi si que existia la CNT i la UGT.
Es podria dir, que la CGT va neixer a posteriori ,agafant el relleu de la CNT ( o aixó diuen) ,doncs encara existeix la CNT ,encara que sigui testimonialment.
De tota manera agrairia als Historiadors :bow :bow :bow , que il.luminesin a aquests dos treballadors. :wink:

Tot aixó amb una cervessa a la ma. :cerv

" CGT, una organización de muchos años pero con un nombre todavía muy reciente. Pleitos de familia y decisiones judiciales nos privaron un día, allá por abril de 1989, de nuestras originales siglas, las de la CNT, aunque las sigamos llevando en el corazón y sigamos tratando de merecerlas con nuestra actuación y de colocarlas en el lugar que exigen los tiempos que vivimos." extraido de la web de CGT.

Decirte que en parte llevas razón evidentemente es de reciente creación, pero esta surge tras la celebración deñ I congreso extraordianario de la CNT-CGT en el que tras esa sentencia adversa , se decide un cambio de siglas. De el tema de diferencias entre CNT yCGT hay mucho que hablar,, y el mejor sitio sería sentados en un sitio tranquilo con unas cervezas .
Salud
VVV Ni Dios, ni amo, no obedeciendo cada uno más que su propia voluntad VVV

pilax
Presentats

Entrada Autor: pilax » dv. ago. 17, 2007 12:09 pm

P.S. Pilax, em sembla molt interessant això que dius de que el "motero" té molt d'anarquista. Això també queda pendent d'aclarir.[/quote]

La verdad es que pienso que dentro del espíritu motero tienen cabida aspectos que tambien creo que se encuentran de la forma de ser ser y de vivir el anarquismo... como solidaridad, asociación, reivindicación, sensibilidad social, en fín todo esto dentro de mi modesta ignorancia.
esas cervecitas serán para mi un un placer.
salud

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dv. ago. 17, 2007 9:50 pm

pilax ha escrit:P.S. Pilax, em sembla molt interessant això que dius de que el "motero" té molt d'anarquista. Això també queda pendent d'aclarir.

La verdad es que pienso que dentro del espíritu motero tienen cabida aspectos que tambien creo que se encuentran de la forma de ser ser y de vivir el anarquismo... como solidaridad, asociación, reivindicación, sensibilidad social, en fín todo esto dentro de mi modesta ignorancia.
esas cervecitas serán para mi un un placer.
salud[/quote]

Un dia haurem de conversar llarga estona, junt amb Terra del que és el moviment sindicalista i en què ha esdevingut. Jo sòc també delegat sindical, però, per circumstàncies, de CCOOl-laboracionistes i estic pendent d'expulsió per demanar més democràcia interna i més control de les despeses.

En parlarem de tot això i de la resta amb unes cervessetes. Jo pago la primera ronda.
NI DIOS NI AMO

pilax
Presentats

Entrada Autor: pilax » ds. ago. 18, 2007 11:07 am

Bravo ha escrit:Un dia haurem de conversar llarga estona, junt amb Terra del que és el moviment sindicalista i en què ha esdevingut. Jo sòc també delegat sindical, però, per circumstàncies, de CCOOl-laboracionistes i estic pendent d'expulsió per demanar més democràcia interna i més control de les despeses.

En parlarem de tot això i de la resta amb unes cervessetes. Jo pago la primera ronda.

Solo una cosa, los sindicatos mayoritarios, cada vez se parecen mas al antiguo sindicato vertical de la epoca de Franco.

Creo que con todo el tema por hablar igual has de pagar mas de una ronda,,,jejeje

Salut

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dg. ago. 19, 2007 9:30 pm

pilax ha escrit:
Bravo ha escrit:Un dia haurem de conversar llarga estona, junt amb Terra del que és el moviment sindicalista i en què ha esdevingut. Jo sòc també delegat sindical, però, per circumstàncies, de CCOOl-laboracionistes i estic pendent d'expulsió per demanar més democràcia interna i més control de les despeses.

Solo una cosa, los sindicatos mayoritarios, cada vez se parecen mas al antiguo sindicato vertical de la epoca de Franco.

Creo que con todo el tema por hablar igual has de pagar mas de una ronda,,,jejeje

Salut
Cuánta razón tienes, compañero. Ya te explicaré el porqué de entrar como delegado en CCOObardes, máxime un anarco como yo. Y por las cervezas no te procupes. En bona companyia, que corri la cervessa. :wink: :wink:
NI DIOS NI AMO

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dg. ago. 19, 2007 11:13 pm

Permeteu-me que faci un incís en aquest fil, sense cap anim de crear polèmica (encara que tingui el meu "san benito" en fer-ho)

Esteu derivant el fil cap a discussions i referències a corporacions polítiques a les quals en Xirinacs estic segur que....com o diria???... dit d'una manera popular.... li portaven fluixa.

La veritat es que ni el vaig conèixer ni tan sols vaig seguir contínuament la seva trajectòria, però el que si estic segur que ell estava molt per sobre de CGT's, UGT's, CNT's...etc, etc.

El que si us puc dir es que he seguit les noticies de la seva mort estan jo fora de Catalunya i mitjançant premsa....diguem-ne "no afin". I nois !!!!...això si que toca fibra.

Les animalades que s'arriben a dir d'un senyor!!!! que - independentment de les idees d'uns o altres - sols va lluitar per una convivència i un país millor per a tothom.

En fi... no se si me explicat be o es el deliri d'alçar-me a les 5:00 per fer 600 kms. d'alt d'una moto, però el que si tinc clar es que els polítics en actiu ...quant miren la trajectòria de Xirinacs segur que baixen el cap. Això si...en la intimitat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

V'sssssssssssssssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. ago. 20, 2007 8:08 am

QSC ha escrit:Permeteu-me que faci un incís en aquest fil, sense cap anim de crear polèmica (encara que tingui el meu "san benito" en fer-ho)
Si... clar... segur... ;) jajajajaja :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. ago. 20, 2007 8:21 am

QSC ha escrit: però el que si tinc clar es que els polítics en actiu ...quant miren la trajectòria de Xirinacs segur que baixen el cap. Això si...en la intimitat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tens tota la raó!!
Ex ...moltes coses

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dj. juny 26, 2008 8:30 pm

Aprofito aquet post que ja esta obert per ferors sabé, qual dia 24 de juny Sant Juan, Diada dels Països Catalans se li va retrà un homenatge a Lluís Maria Xirinacs, el monobloc treballat per l’escultor Jaume Rodri, en el pla de Can Pegot (Ogassa) a d’indret on En Xininacs es va deixa mori. Ah que be a jo pensareu dons ve de Ogassa a Ripoll, es una pista part cimentada i el altre no em unes vistes espectaculars i gaire ve 25 km. malgrat que no e pogut fe cap foto del recorregut us en poso algunes de que meravellós dia que varem pesa entre las muntanyes de Ogassa si algun dia i a neu no us oblideu de visita el monobloc en Xirinacs.!!!!!!!!!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. juny 26, 2008 9:14 pm

Holaaaaa,

Moltes gracies per l'informacio Ciscu.

:P :P :P
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 26, 2008 10:48 pm

Gracies Cisco per la info, no ho sabia pas.
Com que algun dia o altre he de començar a fer pistes aquest pot ser un bon lloc ;)
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 26, 2008 11:30 pm

Merci ciscu, ja tenim un altre destí pendent. :wink:

Respon

Torna a “Cerveseta”