Sortideta (Oct.) 19/20 Baix/Alt Emporda?????

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Sortideta 19/20 Baix/alt Emporda?????

Entrada Autor: 650X » ds. oct. 19, 2013 8:23 am

[quote user="hook" post="244257"][quote user="xago" post="244253"]Cigalo??? Una pista??? Vols dir de pols i pedres?????[/quote]

Pols, pedres i potser fang.
Si vols anar al Castell ves des del poble de Montesquiu...

La tornada, per fer-la més ágil pots baixar per Sant Quirze i fins a l'eix... si t'hi vols entretenir-te més, la pots fer per Rupit, Sant Esteve d'en Bas i C-63 avall.[/quote]

Tal com et diuen des de la crta. de Vallfogona en surt un ramal emporlanat, però que es converteix en pista i per aquestes dates sol haver fang. Si hi vas fes fotos!! :b9 :b9 :b9 :birracat

La Ganga es per escalfar pneumàtics just sortir de casa :okcat el que m'estranya que un cop calents no facis Santa Pellaia.

Salut!

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » ds. oct. 19, 2013 11:28 pm

Hola Xago, veig que passes per Banyoles, si vols quedem a la benzinera del Poste de Mata, diguem l'hora aproximada que hi serás.
Disculpa no haber-ho dit abans però hi ha hagut uns canvis de plans a última hora pel diumenge al matí.
Si no ets a temps de llegir això, no passa res...un altre día serà. :birracat
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 20, 2013 9:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Entrada Autor: Xago » dv. oct. 25, 2013 12:26 pm

[quote user="Kinder" post="244284"]:holacat :holacat Xago,

La proposta que fas és molt i molt bona, però tal i com diu en Dodo..... em sembla que els que no treballem aquest finde estarem a Juneda (Lleida) :)

[quote user="Dodo" post="244147"]Hola Xago, no ens coneixem peró de ben segur que aviat ho farem. :holacat
T'has mirat aquest fil pel dia 20
Motocassolada a Juneda

La gent d'aquest foro els agrada fer moooooooooooooooooooolts :form estàn una mica :sonat i els que no, trevallen!
Ja t'hi aniràs acostumant. :okcat
De totes maneres, gràcies per l'oferiment :birracat[/quote]

Si vols un cap de setmana ple de kms. i companyia..... apunta't al proper cap de setmana a Andorra, KDD 2013, encara hi ets a temps per inscriure't

Salut !!![/quote]

Bufffff a Andorra. Ja m'agradaria anar estimada companya però la família mana i com a vegades em porto malament, em castiguen sense moto, jejejeje ....... però algun dia coincidirem molts de nosaltres i aquest dia serà fantàstic i feliç. Els meus majors desitjos perquè gaudiu molt i molt. Una abraçada a tots / tes
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

Xago
Presentats

Entrada Autor: Xago » dv. oct. 25, 2013 12:37 pm

[quote user="650X" post="244287"][quote user="hook" post="244257"][quote user="xago" post="244253"]Cigalo??? Una pista??? Vols dir de pols i pedres?????[/quote]

Pols, pedres i potser fang.
Si vols anar al Castell ves des del poble de Montesquiu...

La tornada, per fer-la més ágil pots baixar per Sant Quirze i fins a l'eix... si t'hi vols entretenir-te més, la pots fer per Rupit, Sant Esteve d'en Bas i C-63 avall.[/quote]

Tal com et diuen des de la crta. de Vallfogona en surt un ramal emporlanat, però que es converteix en pista i per aquestes dates sol haver fang. Si hi vas fes fotos!! :b9 :b9 :b9 :birracat

La Ganga es per escalfar pneumàtics just sortir de casa :okcat el que m'estranya que un cop calents no facis Santa Pellaia.Salut![/quote]

Al final si us sóc sincer ni tan sols vaig veure aquest ramal que baixava cap a Montesquiu, així que vaig fer tota la carretera fins a Ripoll i després fins al poble de Montesquiu. Un cop allà, doncs vaig anar a veure el Castell que era wapisim. La tornada la vaig fer pel mateix recorregut. El que em va impressionar va ser la quantitat de motos i motos que havien al mític Mister Bike havent-hi la crisi econòmica que hi ha, i un autobus que ocupaba els dos carrils de Vallfogona que em va costar avançar com uns 5 minuts jojojo .......

Per cert La ganga, Santa Pellaia i Romanyà de la selva són els meus circuits favorits. Quan vull tornar a casa aviat me'ls menjo :jajacat en 1 hora jejejeje

Imatge
Imatge
Xago l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 25, 2013 12:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Xago
Presentats

Entrada Autor: Xago » ds. oct. 26, 2013 6:14 am

[quote user="Jsk" post="244347"]Hola Xago, veig que passes per Banyoles, si vols quedem a la benzinera del Poste de Mata, diguem l'hora aproximada que hi serás.
Disculpa no haber-ho dit abans però hi ha hagut uns canvis de plans a última hora pel diumenge al matí.
Si no ets a temps de llegir això, no passa res...un altre día serà. :birracat[/quote]

Em sap greu no haver pogut respondre't molt abans però aquests dies he estat bastant ocupat. Com tu bé dius no vaig veure el teu missatge a temps. Llàstima perquè podriem haver anat junts cap al castell de Montesquiu. No obstant el finde vinent tenim 3 dies per sortiramb motiki, jejejeje .... vaig a posar el post peró yaaaaaaa!!!! :jajacat
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”