Motos Més Venudes Setembre 2013
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Motos Més Venudes Setembre 2013
BMW R 1200 GS --------115
Kawasaki Z 800 ---------75
Yamaha YBR 125 E------65
Honda CB 500 F --------58
Keeway SUPERLIGHT 125----57
Honda CBF 125---------53
Harley Davidson XL 883 N IRON ---48
Honda NC 700 S ------46
Keeway RKV 125------45
BMW F 800 GS---------38
BMW F 700 GS---------38
Ducati 696 Monster----37
BMW F 800 R-----------36
KTM EXC 350 F---------34
KTM EXC 250-----------34
Honda CB 500 X -------34
Gas Gas EC 300 ---------33
Suzuki RV 125 VAN VAN--33
Honda NC 700 X ---------33
Ducati MONSTER 796 ---32
No deixa de ser curiós: -la nova GS LC continua sent la reina, com també es venen més GasGas EXC300 que Suzuki 650.
Ens ho creurem, vinga. :boig :boig
Font: CANALETES
Kawasaki Z 800 ---------75
Yamaha YBR 125 E------65
Honda CB 500 F --------58
Keeway SUPERLIGHT 125----57
Honda CBF 125---------53
Harley Davidson XL 883 N IRON ---48
Honda NC 700 S ------46
Keeway RKV 125------45
BMW F 800 GS---------38
BMW F 700 GS---------38
Ducati 696 Monster----37
BMW F 800 R-----------36
KTM EXC 350 F---------34
KTM EXC 250-----------34
Honda CB 500 X -------34
Gas Gas EC 300 ---------33
Suzuki RV 125 VAN VAN--33
Honda NC 700 X ---------33
Ducati MONSTER 796 ---32
No deixa de ser curiós: -la nova GS LC continua sent la reina, com també es venen més GasGas EXC300 que Suzuki 650.
Ens ho creurem, vinga. :boig :boig
Font: CANALETES

- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
Re: Motos Més Venudes Setembre 2013
[quote user="Randy-650" post="243624"]
Crisi? Qui ha dit crisi?
Crisi? Qui ha dit crisi?
Hook l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 10, 2013 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
I no hi ha la DL-650 V-Sstrom??
Que estrany.
Que estrany.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I les NC700 no estan mal posicionades.......... :picant
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
la Z 800 tiva com la 750,el que no entenc es que una moto d'iniciacio com la CB 500 no estigui molt mes amunt ja que no s'ha de limitar,ara em quedo sorpres de las ''rivals'' de la GS 1200 que ni apareixen....
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
Certament em sorprèn que unes motos tan "sosses" com les Honda 700 hi surtin...
Quant a la GS1200, ara amb els radiadors, segurament s'acabarà de menjar (més) la competència. Vaja, si més no jo sóc un que va jurar que mai més compraria una moto sense radiador...
Ja veuré que faig quan se'm mori la Varadero. La dona em diu que potser ja és hora que la canvïi, però a mi em fa il.lusió aguantar-la fins al 2015, i arribar als 200000 km.
Salut,
Josep M.
Quant a la GS1200, ara amb els radiadors, segurament s'acabarà de menjar (més) la competència. Vaja, si més no jo sóc un que va jurar que mai més compraria una moto sense radiador...
Ja veuré que faig quan se'm mori la Varadero. La dona em diu que potser ja és hora que la canvïi, però a mi em fa il.lusió aguantar-la fins al 2015, i arribar als 200000 km.
Salut,
Josep M.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="JosepM" post="243800"]Certament em sorprèn que unes motos tan "sosses" com les Honda 700 hi surtin...
Josep M.[/quote]
Potser si que li manca una mica de "xixa" al motor, però es una moto amb le que t'hi pots divertir i molt. I això que segons un que conec es l'enesim fracas de Honda!!
:please :holacat
[quote user="JosepM" post="243800"]Certament em sorprèn que unes motos tan "sosses" com les Honda 700 hi surtin...
Josep M.[/quote]
Potser si que li manca una mica de "xixa" al motor, però es una moto amb le que t'hi pots divertir i molt. I això que segons un que conec es l'enesim fracas de Honda!!
:please :holacat
Sort,
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
[quote user="Albert" post="245114"]Holaaaa,
Josep M.[/quote]
:please :holacat[/quote]
Tens tota la raó! :okcat
De fet, hauria d'haver escrit 'unes motos que molts tenen per tan "sosses"' . Justament jo sóc un motorista dels que no treuen plaer de la radicalitat.
Salut, :holacat
Josep
Josep M.[/quote]
Tens tota la raó! :okcat
De fet, hauria d'haver escrit 'unes motos que molts tenen per tan "sosses"' . Justament jo sóc un motorista dels que no treuen plaer de la radicalitat.
Salut, :holacat
Josep
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Albert" post="245114"]Holaaaa,
Josep M.[/quote]
Epppp, jove, no confonem ara! L'enèsim fracàs d'Honda és la Integra, no la nova gamma 700. Ojú!
:nonocat
viewtopic.php?f=1&t=12481&highlight=
Josep M.[/quote]
Epppp, jove, no confonem ara! L'enèsim fracàs d'Honda és la Integra, no la nova gamma 700. Ojú!
viewtopic.php?f=1&t=12481&highlight=

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
tinc ganas de veure el resultat de la nova MT 09 que la veig maca i acava de sortir.
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Kpeps" post="245124"]tinc ganas de veure el resultat de la nova MT 09 que la veig maca i acava de sortir.[/quote]
Jo la vaig veure ahir al concessionari per casualitat. Em va agradar força la estética, però he de reconèixer que no en res sobre ella.
:callo :cat_vergonya
[quote user="Kpeps" post="245124"]tinc ganas de veure el resultat de la nova MT 09 que la veig maca i acava de sortir.[/quote]
Jo la vaig veure ahir al concessionari per casualitat. Em va agradar força la estética, però he de reconèixer que no en res sobre ella.
:callo :cat_vergonya
Sort,
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Randy-650" post="245121"]
viewtopic.php?f=1&t=12481&highlight=[/quote]
Juraria també ho vas escriure sobre les NC. De fet ho dius sobre tots els models de honda que han sortit en els últims anys, però es que en el cas del Integra: segur que està sent un fracàs ? Jo n'he vist mes que no pas dels Maxi de BMW, per exemple.
:???: :???:
Juraria també ho vas escriure sobre les NC. De fet ho dius sobre tots els models de honda que han sortit en els últims anys, però es que en el cas del Integra: segur que està sent un fracàs ? Jo n'he vist mes que no pas dels Maxi de BMW, per exemple.
:???: :???:
Sort,
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Albert" post="245140"]Holaaaa,
:???: :???:[/quote]
No, vaig escriure sobre les DN-01. Les noves 700 les veig molt útils, fins i tot a mi m'agraden:
viewtopic.php?f=1&t=4973&highlight=
I parlant de les escúters BMW, n'he vist més que no pas Integra. Aquesta última el meu ex-veí en tenia una, la qual me la va deixar una estona. I no anava pas malament, eh?? Com a moto pel dia a dia la veig perfecte. :okcat
:???: :???:[/quote]
No, vaig escriure sobre les DN-01. Les noves 700 les veig molt útils, fins i tot a mi m'agraden:
viewtopic.php?f=1&t=4973&highlight=
I parlant de les escúters BMW, n'he vist més que no pas Integra. Aquesta última el meu ex-veí en tenia una, la qual me la va deixar una estona. I no anava pas malament, eh?? Com a moto pel dia a dia la veig perfecte. :okcat

- Esparver
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
- Ubicació: Taradell
- Contacta:
Caram, em sorpren llegir aquests comentaris sobre la Integra.
Jo la reflexió que em faig es la següent. Perque vols una moto potent, si vas acollonit per les arretratacions dels radars? Actualment amb la VFR em sobra motor per tot arreu......i si la tinc, es perque volia una moto grossa amb mes de 20 anys, per pagar poc de seguro, i d'aqui 3 anys, cuasi res d'impost de circulació! Però realment, en carreteres generals, vaig acollonit.........per tant, perque vull tant de motor, si tampoc l'aprofito?
Quan he fet sortides amb la Scoopy SH300i, m'ho he passat cuasi millor que amb la VFR......sobretot quan hi ha molts revolts.......per tant, una Scoopy amb mes xassís i motor, sería la moto ideal......osti, si la fan! Es diu Integra de Honda........resulta que té el motor adecuat per no tenir que ser arretratat arreu, un consum cuasi mes baix que la scoopy( que la meva sempre va a mes de dos terços del gas ) i mes comoda per fer carretera? Collonut........em frena el preu i que no tingui canvi normal ( ara que m'he reacostumat al canvi de peu de tota la vida )......però segueixo dient, que si ara mateix tingués 9000€, ja la tindría a casa i no em faría gota de por fer tirades llargues...........
Ara em plantejo si amb dues CB500X no fariem la mateixa feina, aniriem mes comodes, i amb unes pantalles pel vent, a fer carreteres sense problemes..........( i amb canvi al peu com li agrada a la Dolo ).
Abans es podia correr a cor que vols i en carreteres generals es corría molt.........però jo em vaig vendre la Ducati 750SS, perque corría massa i veia en perill el carnet.......reacostumat a la trista i nova realitat, cal tanta cilindrada i tanta potencia?
Salutacions
Sam
Jo la reflexió que em faig es la següent. Perque vols una moto potent, si vas acollonit per les arretratacions dels radars? Actualment amb la VFR em sobra motor per tot arreu......i si la tinc, es perque volia una moto grossa amb mes de 20 anys, per pagar poc de seguro, i d'aqui 3 anys, cuasi res d'impost de circulació! Però realment, en carreteres generals, vaig acollonit.........per tant, perque vull tant de motor, si tampoc l'aprofito?
Quan he fet sortides amb la Scoopy SH300i, m'ho he passat cuasi millor que amb la VFR......sobretot quan hi ha molts revolts.......per tant, una Scoopy amb mes xassís i motor, sería la moto ideal......osti, si la fan! Es diu Integra de Honda........resulta que té el motor adecuat per no tenir que ser arretratat arreu, un consum cuasi mes baix que la scoopy( que la meva sempre va a mes de dos terços del gas ) i mes comoda per fer carretera? Collonut........em frena el preu i que no tingui canvi normal ( ara que m'he reacostumat al canvi de peu de tota la vida )......però segueixo dient, que si ara mateix tingués 9000€, ja la tindría a casa i no em faría gota de por fer tirades llargues...........
Ara em plantejo si amb dues CB500X no fariem la mateixa feina, aniriem mes comodes, i amb unes pantalles pel vent, a fer carreteres sense problemes..........( i amb canvi al peu com li agrada a la Dolo ).
Abans es podia correr a cor que vols i en carreteres generals es corría molt.........però jo em vaig vendre la Ducati 750SS, perque corría massa i veia en perill el carnet.......reacostumat a la trista i nova realitat, cal tanta cilindrada i tanta potencia?
Salutacions
Sam
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Contacta:
[quote user="Prony" post="243797"]I no hi ha la DL-650 V-Sstrom??
Que estrany.[/quote]
estava pensant el mateix,.... aqui hi ha tongo... :foracat
Que estrany.[/quote]
estava pensant el mateix,.... aqui hi ha tongo... :foracat
- Albert
- Presentats
Holaaa,
[quote user="Esparver" post="245390"]
...... i amb canvi al peu com li agrada a la Dolo.
[/quote]
La comparació de una Scoopy amb una Vfr la veritat es que potser es una mica massa agosarada, no?
I per que fa al canvi al peu, primer prova aquests canvis DCT que està instal•lant Honda a les seves motos, son una meravella a la que només cal acostumar-s’hi una mica i prou. A més si no tinc mal entès, en alguns models es pot combinar amb una palanca de canvi i sense l’embragatge.
:burrucat :burrucat
[quote user="Esparver" post="245390"]
...... i amb canvi al peu com li agrada a la Dolo.
[/quote]
La comparació de una Scoopy amb una Vfr la veritat es que potser es una mica massa agosarada, no?
I per que fa al canvi al peu, primer prova aquests canvis DCT que està instal•lant Honda a les seves motos, son una meravella a la que només cal acostumar-s’hi una mica i prou. A més si no tinc mal entès, en alguns models es pot combinar amb una palanca de canvi i sense l’embragatge.
:burrucat :burrucat
Sort,