Ha durat 10 dies :-(
Moderador: Airald
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Ha durat 10 dies :-(
El passat dijous 9 d'Agost, em van rebentar el top case de la vstrom.
Em var robar el casc (shoei), amb el midlan incorporat i la trencadissa del pany del topcase
Total que la destrossa ha estat de +- 900 €.
Mes que els diners, que fan molt mal, em sento ultratjat i m'ha quedat una sensació d'impotència, de mala llet i de gili...lles
Impotència perquè quan me'n vaig adonar, se'm va quedar cara d'estupit, bocabadat... i mala llet perquè va passar entre les 7 de la tarda i les 10 de la nit, a la Plaça Eivissa d'horta, plena de terrasses amb gent prenent la fresca i ningú va ésser capaç de dir res als qui m'estaven rebentant la moto.
De gili...lles per deixar el casc dins del top case.
Si algun dia torno a veure el casc, que em penso que així serà( es fàcil de reconèixer), espero tenir la sang freda per no trencar la cara a qui el dugui, tot i que en tinc ganes.
Disculpeu-me per el rotllo, però tenia ganes de desfogar-me una mica.
Ja vaig fer la corresponent denuncia als mossos, pero tinc clar que nos servirà de res.
Fins aviat a tots
Em var robar el casc (shoei), amb el midlan incorporat i la trencadissa del pany del topcase
Total que la destrossa ha estat de +- 900 €.
Mes que els diners, que fan molt mal, em sento ultratjat i m'ha quedat una sensació d'impotència, de mala llet i de gili...lles
Impotència perquè quan me'n vaig adonar, se'm va quedar cara d'estupit, bocabadat... i mala llet perquè va passar entre les 7 de la tarda i les 10 de la nit, a la Plaça Eivissa d'horta, plena de terrasses amb gent prenent la fresca i ningú va ésser capaç de dir res als qui m'estaven rebentant la moto.
De gili...lles per deixar el casc dins del top case.
Si algun dia torno a veure el casc, que em penso que així serà( es fàcil de reconèixer), espero tenir la sang freda per no trencar la cara a qui el dugui, tot i que en tinc ganes.
Disculpeu-me per el rotllo, però tenia ganes de desfogar-me una mica.
Ja vaig fer la corresponent denuncia als mossos, pero tinc clar que nos servirà de res.
Fins aviat a tots
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Quina putada company,
Jo també soc d'aquells que deixa el casc els midlan i el tomtom dintre de la maleta. Algún dia tindré un disgust, ja ho sé. Però no m'he'n recordo mai que passa això fins que algú ha tingut aquesta mala sort.
Ja se que no tendria que ser així, però.... desitjo que trobis el casc i li xafis els morros a l'energumen aquest.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jo també soc d'aquells que deixa el casc els midlan i el tomtom dintre de la maleta. Algún dia tindré un disgust, ja ho sé. Però no m'he'n recordo mai que passa això fins que algú ha tingut aquesta mala sort.
Ja se que no tendria que ser així, però.... desitjo que trobis el casc i li xafis els morros a l'energumen aquest.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Em sap molt molt de greu! Si descobreixes qui ha sigut, avisa'ns i venim tots a liar-la grosa a casa del fill de p***. Molts ànims!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Em sap greu, nano.. sobretot perque quan et fan això, et sents ultratjat.miquelpericas ha escrit:Em sap molt molt de greu! Si descobreixes qui ha sigut, avisa'ns i venim tots a liar-la grosa a casa del fill de p***. Molts ànims!!!
Miquelpericas dona una bona sol.luciò. Quan se sap d'algú que roba a les motos, hi podem anar una bona colla. Que s'en adonin que ens ajudem els uns als altres.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
-
- Presentats
- Entrades: 214
- Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
- Ubicació: Esparreguera
La veritat es que es una pu...., ho sento, però tambè es cert que res de
gil...olles per deixar el casc dintre, on l'has de deixar? per això tenim el top case, no per portar una caixeta a passejar.
Pren-t'ho amb calma tot i que es dificil i a animar-se en la propera sortida en moto.
Vssssssssss
gil...olles per deixar el casc dintre, on l'has de deixar? per això tenim el top case, no per portar una caixeta a passejar.
Pren-t'ho amb calma tot i que es dificil i a animar-se en la propera sortida en moto.
Vssssssssss
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
ostres no es gens mala idea,.... si se sap qui es i es pot descobrir on viu, es fa una concentracio davant de casa seva i ens lien alli a donar gas y a tocs de claxon fins que els veins fins als cullons de soroll l'obliguin a tornar el que ha robat.... :lol:miquelpericas ha escrit:Em sap molt molt de greu! Si descobreixes qui ha sigut, avisa'ns i venim tots a liar-la grosa a casa del fill de p***. Molts ànims!!!
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Company ,en sap molt greu. :evil:
Ara,lo mes normal es deixar les coses a dintre del top case :shock: es per aixó que el portem.
Jo quan vaig a Barna i deixo tot l´equip a dins,casco,guants i tratje (em poso uns vaqueros). :roll:
I només se me ocurreix una cosa per que no m`ho fotin: REZAR :bow .(I con que no en sé)
Ara,lo mes normal es deixar les coses a dintre del top case :shock: es per aixó que el portem.
Jo quan vaig a Barna i deixo tot l´equip a dins,casco,guants i tratje (em poso uns vaqueros). :roll:
I només se me ocurreix una cosa per que no m`ho fotin: REZAR :bow .(I con que no en sé)
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Caram sumbadillo, quina putada! :(
Jo sempre ho havia sentit a dir però a ningú proper li havia passat. És per això que si duc coses de valor mai no les deixo a la maleta. El casc bó, com que no m'hi cap ja no li puc deixar (és que tinc el cap gros...).
En aquests cas suposo que devien estar esperant una bona víctima dels seus propòsits. Potser sigui un cas habitual en aquell indret, seria bó informar-nos-en, i fins i tot fer-ne un seguiment. No hi han pas càmeres de vigilància allà?? El que sí que seria interessant, seria fer un registre de llocs potencialment perillosos actualitzat per moters d'arreu.
Més que anar a casa del caco a liar-la com dieu, seria bó fer alguna mani a l'AJ que és qui s'ha d'ocupar de la seguretat dels carrers -sigui amb guàrdies o amb mossos- i sembla que sols saben recaptar amb multes i altres.
I si un dia trobes alguna persona que el dugui pot ser que li hagin venut. És clar que comprar material robat també és delicte.
Salut i força al canut!!
Jo sempre ho havia sentit a dir però a ningú proper li havia passat. És per això que si duc coses de valor mai no les deixo a la maleta. El casc bó, com que no m'hi cap ja no li puc deixar (és que tinc el cap gros...).
En aquests cas suposo que devien estar esperant una bona víctima dels seus propòsits. Potser sigui un cas habitual en aquell indret, seria bó informar-nos-en, i fins i tot fer-ne un seguiment. No hi han pas càmeres de vigilància allà?? El que sí que seria interessant, seria fer un registre de llocs potencialment perillosos actualitzat per moters d'arreu.
Més que anar a casa del caco a liar-la com dieu, seria bó fer alguna mani a l'AJ que és qui s'ha d'ocupar de la seguretat dels carrers -sigui amb guàrdies o amb mossos- i sembla que sols saben recaptar amb multes i altres.
I si un dia trobes alguna persona que el dugui pot ser que li hagin venut. És clar que comprar material robat també és delicte.
Salut i força al canut!!
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Ospes t'entec perfectament, a mi no m`han rebentat el topcase pero el que si em varen fotre és la palanca del canvi de marxes.
Jeje la cara a gil* crec que li posem tots, doncs inmagina't jo engegant la moto i intentant posar primera... al final racc grua i cap a caseta amb un humor de mil dimonis :enfaduu
en fi desfogar-se val la pena.
Jeje la cara a gil* crec que li posem tots, doncs inmagina't jo engegant la moto i intentant posar primera... al final racc grua i cap a caseta amb un humor de mil dimonis :enfaduu
en fi desfogar-se val la pena.
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Acabo d'arribar a casa, doncs s'han acabat les vacances.
Agraeixo de tot cor els ànims de tots.
Avui ja estic mes tranquilet...
El que fare un dia d'aquesta setmana es passejar-me per el barri d'Horta i del Carmel... crec que es fàcil veure el casc.
Si tingues aquesta sort... foto amb el mòbil trukadeta als mossos amb la denuncia a la ma..
Possiblement estic somiant truites, pero he tingut 15 dies per pensar el que faria.
Si no trobo mai mes el casc, dons "mala suerte" i "a por otro perrito piloto", vull dir que s'ha de tirar endavant que ben mirat tot son coses materials i les coses materials es poden substituir.
Repeteixo l'agraïment a tots.
Fins aviat amics.
Agraeixo de tot cor els ànims de tots.
Avui ja estic mes tranquilet...
El que fare un dia d'aquesta setmana es passejar-me per el barri d'Horta i del Carmel... crec que es fàcil veure el casc.
Si tingues aquesta sort... foto amb el mòbil trukadeta als mossos amb la denuncia a la ma..
Possiblement estic somiant truites, pero he tingut 15 dies per pensar el que faria.
Si no trobo mai mes el casc, dons "mala suerte" i "a por otro perrito piloto", vull dir que s'ha de tirar endavant que ben mirat tot son coses materials i les coses materials es poden substituir.
Repeteixo l'agraïment a tots.
Fins aviat amics.
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Sumbanillo, val més pensar-hi.
A mi m varen robar la moto al centre de Girona i ...... (procuro no pensa-hi)
A mi m varen robar la moto al centre de Girona i ...... (procuro no pensa-hi)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Randy-650 ha escrit:Una cosa és un casc i una altre totalment diferent un moto.stromkel ha escrit:
A mi m varen robar la moto al centre de Girona i ......
¿Va aparèixer al final? :shock:
Jo tinc la solució: a les tendes d´animals venen unes Trampes per les rates d´aquelles que s´hi possa un troç de formatge, n´hi han tamany King Size.
avans de marxar l´activeu a dins del Top Case, al tio que foti la má a dins, t´asseguro que s´emportará una bona senyal a la má. :sado

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Si posessim un taco de goma al caballet de la moto (per aillar-la de terra), no podriem instal·lar un pica-pica (pastor elèctric) a les motos perquè, qual algú la toqués, s'endugués una bona enrampada? ;)
Album de fotos
Album de fotos
- Manel
- Presentats
- Entrades: 260
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
- Ubicació: Barçalona
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Jo no hi deixo mai el casc a la moto. Ja n'he sentides masses de males experiències...

Album de fotos
Album de fotos