Aniversari
Moderador: Airald
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Re: Aniversari
Moltes felicitats, i el meu més sincer agraïment als que han fet, (i segueixen fent) que molta gent puguem gaudir de tot el que comporta aquest fantàstic grup.
Gràcies. :birracat :birracat :birracat
Gràcies. :birracat :birracat :birracat
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Moltes gràcies a tots els que feu possible que aquest projecte tiri endavant !!!
Salut !!! :birracat
Salut !!! :birracat
Gas a la burra!!!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Visca la mare que us va parir !!!!!!
Si no hagués conegut MTC no hauría disfrutat de la moto com ho estic fent, no hauria conegut un munt de gent collonuda que participa i aporta bon rotllo i fa que les sortides amb MTC siguin una festa.
Moltes gràcies a tots !!!
Si no hagués conegut MTC no hauría disfrutat de la moto com ho estic fent, no hauria conegut un munt de gent collonuda que participa i aporta bon rotllo i fa que les sortides amb MTC siguin una festa.
Moltes gràcies a tots !!!
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 04, 2013 10:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Donar les gracies a TOTS els que han fet, fan i faran que Mototurisme sigui possible!!! :birracat
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 04, 2013 3:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Fpardo
- Presentats
- Entrades: 385
- Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
- Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda
Moltes Felicitats als fundadors i creadors d'aquest grup que es Mototurisme, del qual tinc la sort de formar part des de fa poc temps però que espero sigui per molt anys !!!!
:birracat :birracat
Montse i Francesc.
:viscat
:birracat :birracat
Montse i Francesc.
:viscat
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Gracies Mototurisme! Per donar-me l'oportunitat de coneixer gent collonuda i a la vegada coneixer una mica mes el nostre petit gran país. :okcat
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
...i que PER MOLTS ANYS poguem anar celebrant aniversaris tots junts !!! :birracat
Gracies per la feina que feu i fer possible que haguem conegut gent collonuda i llocs on mai hauríem visitat. :okcat
Endavant nois !! :ksss
Gracies per la feina que feu i fer possible que haguem conegut gent collonuda i llocs on mai hauríem visitat. :okcat
Endavant nois !! :ksss