Holaaaa,
[quote user="Xavmar" post="245806"][quote user="650X" post="245785"]Per mi, l'empenta definitiva d'aquest model seria al treure-li 25-30kg per que com a mínim tingués una lleugeressa semblant al model que tots van a buscar quan es tracta de fer comparacions.
Per mi el tema pès es important, en una moto amb aspiracions a fer alguna pista es importantíssim. La part motor i components de la antiga ST estava sense cap dubte al nivell desitjat, però tothom sap que el que mirem quan ens comprem una moto, apart del preu es la capacitat de la moto de fer-nos sentir comodes durant la conducció, la ST es molt comode i t'hi sents força bé ràpidament, però als primers km, mentres encara estàs tantejant inercies i mirar de com agafar les corves amb la ST, en canvi des del km 0 la gs es una moto fàcil i crec que aquí està el secret (amb una gs pots venir, engegar i fer curves sense gaires problemes.) :birracat[/quote]
Completament d'acord, la GS es molt fàcil de conduir, paralever, telelever, ..... fins els mes negat's com jo la porten
:b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs si les coses van per aquí on dieu, més els hi val refer totalment el model o seguiran amb les engrunes de la quota de mercat !!
Es curiós per això, per que estic segur de que el 75% de les GS’s que hi ha en circulació no crec que els sues propietaris s’hagin plantejat mai de sortir del asfalt. Parlant de Catalunya només.
:roll: :roll:
