MV Augusta Turismo Veloce 800
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
MV Augusta Turismo Veloce 800
http://motos.coches.net/noticias/mv_agu ... eloce/800/
Mireu, és una de les novetats que s'ha presentat al saló de Milà.
Quina delicia, quin quadre, quin xassís, quina electrònica i quin disseny!!!! :okcat
Crec que continuaré fent el Tour per Europa, vaig començar a alemania, continuant pel Regne unit, però cada vegada tinc més clar que de ben segur acabaré a Itàlia si o si!!!
Com em toqui la grossa... :jajacat :jajacat :jajacat :b9 :b9 :b9
EDITO: Ah, és la primera vegada que veig una moto i més amb caire esport-tourer amb les maletes 100% integrades en el disseny. Aix.....
Mireu, és una de les novetats que s'ha presentat al saló de Milà.
Quina delicia, quin quadre, quin xassís, quina electrònica i quin disseny!!!! :okcat
Crec que continuaré fent el Tour per Europa, vaig començar a alemania, continuant pel Regne unit, però cada vegada tinc més clar que de ben segur acabaré a Itàlia si o si!!!
Com em toqui la grossa... :jajacat :jajacat :jajacat :b9 :b9 :b9
EDITO: Ah, és la primera vegada que veig una moto i més amb caire esport-tourer amb les maletes 100% integrades en el disseny. Aix.....
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 05, 2013 2:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: MV Augusta Turismo Veloce 800
un disseny molt agressiu,maca de debo,per fer turisme rapid ha d'anar de coll....s :birracat :birracat el frontal sembla una mica copia de la Ducati.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Kpeps" post="245537"]un disseny molt agressiu,maca de debo,per fer turisme rapid ha d'anar de coll....s :birracat :birracat el frontal sembla una mica copia de la Ducati.[/quote]
Doncs tal com la vist he dit, MV Agusta, el frontal es igual que les deportives de la casa.
Doncs tal com la vist he dit, MV Agusta, el frontal es igual que les deportives de la casa.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Albert
- Presentats
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers

Impressionant !
La trobo molt maca i si el tricilíndric que munta va tant bé com diuen pot ser una sport/turisme fantàstica.
Aquests italians, dissenyant són uns mestres.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
M'agrada molt!
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Molt, però molt maca, gairabé m'agrada tant com una BMW !!!, je, je...
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
No entenc algunes coses...
els pneumàtics scorpion trail per a què son?
Soc jo, o de davant em recorda la antiga multiestrada?
L'embrague per cable no comença a ser un atràs?
Però si la moto es molt maca. :okcat
Però si la moto es molt maca. :okcat
- Albert
- Presentats
Holaaaaa,
[quote user="650X" post="245739"]No entenc algunes coses...
. . . . . . . . . .
Però si la moto es molt maca. :okcat[/quote]
Tremendo!!!
:mrgreen: :mrgreen: ;)
. . . . . . . . . .
Tremendo!!!
:mrgreen: :mrgreen: ;)
Sort,
- Leclerk
- Presentats
Crec que els Scorpion Trail de trail només tenen el nom (si són com els de la foto). Són pneumàtics sport-turisme.
A mi també em recorda força l'antiga Multi. I el concepte m'encanta: Sport turisme amb una mica de protecció aerodinàmica, bona autonomia, caràcter esportiu i unes maletes ben integrades.
El tema de l'embrague per cable crec que donaria per un debat. Jo no crec que sigui cap atràs, si és ben dissenyat i funciona bé no li veig cap problema.
Al contrari, és més senzill que l'hidraulic i potser per això més fiable, no? I també requereix de menys manteniment.
Salut.
Crec que els Scorpion Trail de trail només tenen el nom (si són com els de la foto). Són pneumàtics sport-turisme.
A mi també em recorda força l'antiga Multi. I el concepte m'encanta: Sport turisme amb una mica de protecció aerodinàmica, bona autonomia, caràcter esportiu i unes maletes ben integrades.
El tema de l'embrague per cable crec que donaria per un debat. Jo no crec que sigui cap atràs, si és ben dissenyat i funciona bé no li veig cap problema.
Al contrari, és més senzill que l'hidraulic i potser per això més fiable, no? I també requereix de menys manteniment.
Salut.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Senyor Trencaferro, és MV Agusta. La Augusta és la via romana que va de Narbone a Càdis. :okcat
Parlant de la moto en si: -Aquesta marca és el Ferrari de les motos. Peeeeerò.......com està el tema de recanvis i servei post-venda? Tinc entès que bastant malament, i això fa tirar a molts futurs compradors enrera. :callo
Parlant de la moto en si: -Aquesta marca és el Ferrari de les motos. Peeeeerò.......com està el tema de recanvis i servei post-venda? Tinc entès que bastant malament, i això fa tirar a molts futurs compradors enrera. :callo

-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Doncs jo discrepo...
M'agraden les italianes (de motos estem parlant!), no se si em compraria mai una F4 de la mateixa MV...però la línia com a esportiva és espectacular, igual que 916, 900 SS per seguir parlant d'esportives...per no parlar de les clàssiques MV 750 Magni, Laverda SF...o les meves estimades Guzzis (que també té motos molt lletges) ...però aquesta MV la trobo un autèntic CAGARRO!!!! estèticament parlant, encara que suposo que la culpa és d'aquestes maletetes ridícules i deformes, buff un horror...sobretot en la foto de perfil.
De motor i dinàmica suposo que deu ser un avió, però vaja com la majoria de motos actuals...
Apa, salut i kms
M'agraden les italianes (de motos estem parlant!), no se si em compraria mai una F4 de la mateixa MV...però la línia com a esportiva és espectacular, igual que 916, 900 SS per seguir parlant d'esportives...per no parlar de les clàssiques MV 750 Magni, Laverda SF...o les meves estimades Guzzis (que també té motos molt lletges) ...però aquesta MV la trobo un autèntic CAGARRO!!!! estèticament parlant, encara que suposo que la culpa és d'aquestes maletetes ridícules i deformes, buff un horror...sobretot en la foto de perfil.
De motor i dinàmica suposo que deu ser un avió, però vaja com la majoria de motos actuals...
Apa, salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
A mi m'agraden les italianes. I les motos també.
Conyes a part, trovo que aquesta màquina és molt maca.
Conyes a part, trovo que aquesta màquina és molt maca.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Home, està força bé, però si tinguès la pasta segur que em decantaría per una altre...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Una cosa: -a Mototurisme som molts. I tots.coneixem potser a 50 motoristes més.
Suposant que si som nosaltres uns 500 I cadascú de nosaltres coneixem a 20 motoristes més apart dels de la colla, ens surten 10.000 motoristes. D' acord fins aquí?
Ara pregunto: -D'aquests 10.000 motoristes, quants tenen una MVA?
Suposant que si som nosaltres uns 500 I cadascú de nosaltres coneixem a 20 motoristes més apart dels de la colla, ens surten 10.000 motoristes. D' acord fins aquí?
Ara pregunto: -D'aquests 10.000 motoristes, quants tenen una MVA?
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 07, 2013 11:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="245906"]Una cosa: -a Mototurisme som molts. I tots.coneixem potser a 50 motoristes més.
Ara pregunto: -D'aquests 10.000 motoristes, quants tenen una MVA?[/quote]
Jo tinc 3 amics que en tenen una cada un.
Senyor Randy, en el radi de 40 kms al voltant de casa, només tinc taller Suzuki, Yamaha i mig de Honda. A dia d'avui cap d'aquestes 3 no tenen cap model que em sigui pràctic i que em faci girar pel carrer, bé, la VFR 1200 si, però no més útil pel que jo l'utilitzo.
Per lo tant, el tema de taller o post-venta no m'és un tema decisiu ni molt menys, ja ho saps que a vegades ho em parlat i no és una cosa que em preocupi. Saps perfectament que en el seu dia no em vaig comprar la Benelli perquè no em seria pràctica, però si ho hagués estat ja faria dies que estaria al garatge.
Quan compro un cotxe o una moto, miro quines em fan il.lusió i que em puc permetre dins les meves posibilitats, d'aquestes descarto les que no em són pràctiques (que a sobre solen ser les que més m'agraden :666 ), i a partir d'aqui em deixo portar pel cor i l'exclusivitat.
Tant me fa si hi ha més o menys tallers, més igual si es devalua més que una altre, i si pot ser, com més exclusius siguin els models millor, no hi ha cosa que em faci aborrir més un capritx, que veure'l a cada cantonada, i si a sobre en una sortida tinc d'anar buscant quina és la meva perquè la majoria són iguals ja li agafo mania.
No ens enganyem, tot i que l'utilitzi cada dia no deixa de ser un capritx, i hi han coses que quan les gaudeixes tant, lo altre per mi passa a ser secundari.
Pels que disfrutem el món del motor, tots sabem que hi ha marques que tenen ànima, i per mi MV Augusta n'és una d'aquestes.
Va, i mira't el megafactories de l'Xplora que avui podras veure com les dissenyen i com les fan, i després potser vindràs cap a mi :birracat i!
Ara pregunto: -D'aquests 10.000 motoristes, quants tenen una MVA?[/quote]
Jo tinc 3 amics que en tenen una cada un.
Senyor Randy, en el radi de 40 kms al voltant de casa, només tinc taller Suzuki, Yamaha i mig de Honda. A dia d'avui cap d'aquestes 3 no tenen cap model que em sigui pràctic i que em faci girar pel carrer, bé, la VFR 1200 si, però no més útil pel que jo l'utilitzo.
Per lo tant, el tema de taller o post-venta no m'és un tema decisiu ni molt menys, ja ho saps que a vegades ho em parlat i no és una cosa que em preocupi. Saps perfectament que en el seu dia no em vaig comprar la Benelli perquè no em seria pràctica, però si ho hagués estat ja faria dies que estaria al garatge.
Quan compro un cotxe o una moto, miro quines em fan il.lusió i que em puc permetre dins les meves posibilitats, d'aquestes descarto les que no em són pràctiques (que a sobre solen ser les que més m'agraden :666 ), i a partir d'aqui em deixo portar pel cor i l'exclusivitat.
Tant me fa si hi ha més o menys tallers, més igual si es devalua més que una altre, i si pot ser, com més exclusius siguin els models millor, no hi ha cosa que em faci aborrir més un capritx, que veure'l a cada cantonada, i si a sobre en una sortida tinc d'anar buscant quina és la meva perquè la majoria són iguals ja li agafo mania.
No ens enganyem, tot i que l'utilitzi cada dia no deixa de ser un capritx, i hi han coses que quan les gaudeixes tant, lo altre per mi passa a ser secundari.
Pels que disfrutem el món del motor, tots sabem que hi ha marques que tenen ànima, i per mi MV Augusta n'és una d'aquestes.
Va, i mira't el megafactories de l'Xplora que avui podras veure com les dissenyen i com les fan, i després potser vindràs cap a mi :birracat i!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 08, 2013 1:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Leclerk
- Presentats
[youtube]3vd7eie4m5o[/youtube]
- Trencaferro
- Presentats
Gracies Leclerk per l'enllaç!
Com més la miro més m'agrada, quins detalls, quin disseny, us heu fixat amb els intermitents posteriors? I amb el detall de la marca al led? Tot això per no parlar del display que porta i totes les seves conexxions amb el i-pad.....
Com em toqui la grossa, no tardo ni 2 hores a anar-la encarregar, buffffff!!! :SOS
Com més la miro més m'agrada, quins detalls, quin disseny, us heu fixat amb els intermitents posteriors? I amb el detall de la marca al led? Tot això per no parlar del display que porta i totes les seves conexxions amb el i-pad.....
Com em toqui la grossa, no tardo ni 2 hores a anar-la encarregar, buffffff!!! :SOS
- Leclerk
- Presentats
De res company !
Jo també somnio amb màquines com aquesta, on el disseny hi té tant de pes, sense deixar de banda un apartat tècnic, sobre el paper, de primera.
Salut.
Jo també somnio amb màquines com aquesta, on el disseny hi té tant de pes, sense deixar de banda un apartat tècnic, sobre el paper, de primera.
Salut.