Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos

Entrada Autor: 650X » ds. set. 28, 2013 1:07 pm

em sembla un accesori estupendo per tal i com s'estan posant les carreteres amb la falta de manteniment.

Salut!

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dg. oct. 20, 2013 1:17 pm

Comparativa de la Adventure actual amb la 990 Baja Edition.

Els qui domineu més l'anglès, ja direu què conclou, per que no ho tinc clar... :please

[youtube]DK57wPwGcKE[/youtube]

Salut !!! :birracat
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dg. oct. 20, 2013 1:24 pm

I per últim, tot i que Chaleco López (el del Dakar), crec que aquest any esta contractat per KTM, i per tant no sé fins a quin punt és gaire crític amb la moto, sempre és bò escoltar-lo i veure'l rodar.

Aquest payu, al menys s'ha guanyat que en el Dakar que el contractin, s'ho ha currat. És del pocs junt amb Borredà, que plantava cara al KTM team del Marc Coma i Cyril Després.

[youtube]OwKSGRFpq-E[/youtube]

Bye !! :holacat
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. oct. 20, 2013 1:43 pm

[quote user="JoanCG" post="244387"]Comparativa de la Adventure actual amb la 990 Baja Edition.

Els qui domineu més l'anglès, ja direu què conclou, per que no ho tinc clar... :please

Salut !!! :birracat[/quote]

Entendre poca cosa, ja que parlen un català molt tancat... però al 1:34 si no rebenta el càrter... poc li falta.

Salut

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. oct. 21, 2013 1:14 pm

No home no... el protector el porta per alguna cosa.... ja aguanta ja, de sobres!
GAS!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 23, 2013 11:28 am

foto curiossa..........

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 23, 2013 11:28 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. oct. 23, 2013 12:06 pm

L'autocar KTM... :jajacat :jajacat

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. oct. 26, 2013 5:47 pm

Tot i que de ben segur, pels incondicionals KTM, el següent serà un sacrilegi, i segur que em sacrificaràn, aquí deixo un parell de fotos del new look de la moto, la que he canviat de color, per un color que m'agrada més, aprofitant que la tenia que reparar per la caiguda que la moto sola va tenir en parat, per culpa de que es va enfonsar una mica la pota de cabra estant aparcada:

Imatge

Imatge

Salut !!!

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. oct. 26, 2013 6:08 pm

ostres !!!!! :eyes Doncs saps que m´agrada molt ????
Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. oct. 27, 2013 2:19 am

Joan, l'has clavat, a mi també m'agrada molt, inclús molt més que l'original! :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. oct. 28, 2013 1:28 am

Joan no tens remei... "o rei do tunning" :okcat

M'agrada, o com a mínim no m'ha semblat exageradament extranya a primer com d'ull.
Potser un "psicoanalista" et comentaria alguna cosa sobre vides anteriors viscudes a cavall de ducatis vermelles :b9 :b9 :b9 :b9

Quan vulguis te la canvio per la GS i que consti que no et faré pagar la diferència... :666 :666 :666

Salut!

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. oct. 28, 2013 9:28 am

Peaso moto!!
Bona feina... molt bon treball... però per mi... vermella... com que no.

:birracat

Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Unboncatala » dl. oct. 28, 2013 1:05 pm

[quote user="JoanCG" post="244773"]Tot i que de ben segur, pels incondicionals KTM, el següent serà un sacrilegi, i segur que em sacrificaràn, aquí deixo un parell de fotos del new look de la moto, la que he canviat de color, per un color que m'agrada més, aprofitant que la tenia que reparar per la caiguda que la moto sola va tenir en parat, per culpa de que es va enfonsar una mica la pota de cabra estant aparcada:

Imatge

Imatge

Salut !!![/quote]

Joder Joan, està guapíssima, però molt molt. Pintat, o vinilat?

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dl. oct. 28, 2013 1:23 pm

Pintada.

Pel color que tenen les gràfiques originals (en blanc), s'haguèssin tingut que pintar els adhesius, i llavors a la cabina d'assecatge s'encongueixen, pel tant tot és pintura i fet a mà.

El pintor m'ha dit que si vaig per terra no torna a repetir la feina, que és una matada.

Miraré de fer-li cas... :okcat

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. oct. 28, 2013 5:17 pm

Em quedo amb ganes de veure-la al natural ... t'ha quedat molt guapa ...quina cucada de màquina !!!

Salut !!! :birracat
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 30, 2013 12:14 pm

molt xula si senyor :birracat :birracat las lletres de la tapa del embragatge potser la tindries que igualar,es un detall que amb lo maca que la'has deixat....o potser vols conservar una mica el taronja !! :okcat :okcat
Imatge

JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Entrada Autor: JosepM » dc. oct. 30, 2013 12:56 pm

Avui me n'han deixat una. Amb els colors d'origen :cat_vergonya

La primera impressió, estètica a banda, i tenint jo una Varadero, és que aquest traste pesa poc i corre força!

Val a dir que a aquesta impressió de córrer, a més dels CV que hi ha i com entren, hi ajuda que l'accelerador sembla tenir com a menys recorregut i que la pantalla fa arribar aire a les espatlles...

Ahir a la nit no trobava les llargues de cap manera! Enginyós, el mando.

Per cert que la màquina sembla que vulgui que seguis ben envant, amb els colzes ben oberts, i amb una geometria que fa que agafis les rotondes d'una manera a la que no hi estic acostumat.

Salutacions des de Valls, :castells

Josep
JosepM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 30, 2013 12:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Solitari
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:02 pm

Entrada Autor: Solitari » dg. nov. 10, 2013 7:13 pm

Jo també l'he poguda provar fa pocs dies i m'ha transmès sensacions molt esportives: lleugeresa i potència.
No té els baixos tant rodons com la meva BMW Adventure, però és un míssil quan l'apretes a partir de 2-3 mil voltes amb la configuració sport de 150 cavalls. Realment és un dimoni inesperat.
Per ciutat l'he trobada força dòcil. He tingut la sensació de maniobrar entre fileres de cotxes com si anés amb un petit scooter: pesa relativament poc, l'amplada de manillar és suficientment limitada i arribes molt bé amb el peus al terra.
No m'ha agradat tant, en canvi, la forquilla davantera, excessivament tova.
I tampoc és gens agradable la sortida de l'aire calent del radiador entre les cames, sobretot en zones off-road lentes o en congestions urbanes.
Per la resta, trovo que és una màquina molt equilibrada, si el que busques és l'ús polivament.

JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Entrada Autor: JosepM » dg. nov. 10, 2013 9:51 pm

[quote user="Solitari" post="246107"]Jo també l'he poguda provar fa pocs dies i m'ha transmès sensacions molt esportives: lleugeresa i potència.
No té els baixos tant rodons com la meva BMW Adventure, però és un míssil quan l'apretes a partir de 2-3 mil voltes amb la configuració sport de 150 cavalls. Realment és un dimoni inesperat.
Per ciutat l'he trobada força dòcil. He tingut la sensació de maniobrar entre fileres de cotxes com si anés amb un petit scooter: pesa relativament poc, l'amplada de manillar és suficientment limitada i arribes molt bé amb el peus al terra.
No m'ha agradat tant, en canvi, la forquilla davantera, excessivament tova.
I tampoc és gens agradable la sortida de l'aire calent del radiador entre les cames, sobretot en zones off-road lentes o en congestions urbanes.
Per la resta, trovo que és una màquina molt equilibrada, si el que busques és l'ús polivament.[/quote]

Tova i més aviat "descompensada" en el mode "street". Trobava com si de darrera anés enganxada a terra, i de davant com a més flotant i més enfonsada a la mínima que frenes.

Val a dir que en mode "sport" la vaig trobar molt millor. Així que si me la comprés, aniria en "sport" o "offroad" :okcat , que també em va complaure en els escassos 5 km que li vaig poder fer. :cat_vergonya

[img align=left]http://imageshack.us/a/img132/5332/364d.jpg[/img]

Respon

Torna a “General”