.
Bones! :holacat
Primer de tot gràcies als qui us heu interessat pel meu estat :okcat
Us tenia una mica abandonats :sorry
Ja fa cinc mesos de l’accident, i ara l’evolució de les lesions està a la fase final. Ja queda menys per poder tornar a rodar :jajacat
El 24 de setembre em van operar per segona vegada, em van extreure el cargol suprasindesmal. A partir de llavors vaig seguir fent rehabilitació, però ja amb càrrega i anar deixant progressivament les crosses.
Ara hem queden un parell de setmanes de rehabilitació, que combinaré amb sessions intenses de gimnàs per poder recuperar la força i la musculatura que he perdut aquests mesos.
Aquí podeu veure el meu peu just desprès de l’operació al juny i seguidament desprès de la intervenció de finals de setembre. El peroné no està soldat encara, però això no impedeix poder fer vida normal. El que diuen els metges és que la força es fa a través de la placa, i la càrrega del peu recau sobre la tibia.

.
I pel que fa a la moto, ella si que està llesta. El perit va aceptar el pressupost que va fer el taller. Fa dues setmanes que la vaig anar a buscar al taller. Bé, l’Albert me la va portar a casa, gràcies :ksss :ksss
L’han deixat impecable, a més he aprofitat per posar-hi unes “xuxes”: pantalla més alta, punys calefactables, presa de corrent i suport pel nou gps.
Aquí la teniu al sortir del taller
Fins aviat!!
:birracat :birracat