Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Esparver » ds. nov. 16, 2013 5:29 pm

Bueno, això dels invents del teletubilever aquest, es com el 4WS de Honda....el que condueix un Prelude 4WS no vol tornar a un cotxe que nomes li girin dues rodes, i el invent era molt guai, però ja no esta en cataleg.........

Hi ha invents molt interessants, que van molt bé, però al final acaben desapareixent del mapa......ves no us passi això amb el teletubilever aquest!

Salut

Sam

Jo em compraré una BMW el dia que una BMW la pugui portar un escarransit com jo........!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 16, 2013 5:44 pm

[quote user="Esparver" post="246719"]

Hi ha invents molt interessants, que van molt bé, però al final acaben desapareixent del mapa......ves no us passi això amb el teletubilever aquest!

Salut

Sam

Jo em compraré una BMW el dia que una BMW la pugui portar un escarransit com jo........![/quote]

No pateixis, que els telelever i els paralever són la gallina dels ous d'or a Can BMW, i n'hi ha per anys. Jo dedueixo que si féssin una GS o una RT amb forquilla invertida, en vendrien potser sols una tercera part de les d'ara.

Una cosa, quan medeixes? Jo he vist gent de 1,65 cmt portar GS i RT amb el seient baix i arribaven perfetament de peus a terra. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. nov. 16, 2013 8:28 pm

[quote user="Prony" post="246697"]Voleu dir que, com en el cas d'Apple (estudiat científicament) les GS's no tenen alguna cosa paranormal que acaben fen-te membre d'una especie de secta??

Hi ha gaire gent que desprès de passar per Apple hagi tornat a la informàtica convencional??
Hi ha gaire gent que desprès de passar pel Telelever hagi tornat a una forquilla convencional??

Jordi "Prony"[/quote]

heus aquí una imatge dels integrants de la llista d'espera de la futura gs 2016, quan els hi van dir que aniria amb cadena i forquilla invertida.
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. nov. 16, 2013 9:50 pm

Jo també tinc una opinió sobre aquest tema, però de moment me'l guardaré per mi. :callo :mrgreen:
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 16, 2013 10:01 pm

[quote user="Siono1000" post="246735"]Jo també tinc una opinió sobre aquest tema, però de moment me'l guardaré per mi. :callo :mrgreen:[/quote]

tindria que estar prohibit per llei,que algu et fes veure que son las mans el que contan......amb tanta claredat ......i que en una historia com ''la revolta'',gracies al telelever ......una V STROM 1000 trigui en atraparte 10 minuts enlloc de 4 sino el portesis :b9 :b9 :b9
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 16, 2013 10:02 pm

[quote user="Siono1000" post="246735"]Jo també tinc una opinió sobre aquest tema, però de moment me'l guardaré per mi. :callo :mrgreen:[/quote]

Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » ds. nov. 16, 2013 10:28 pm

[quote user="Esparver" post="246719"]Bueno, això dels invents del teletubilever aquest, es com el 4WS de Honda....el que condueix un Prelude 4WS no vol tornar a un cotxe que nomes li girin dues rodes, i el invent era molt guai, però ja no esta en cataleg.........[/quote]

Tens raó, Honda ja no ho té al catàleg, però de fet aquest fabricant amb tema berlines de gran tamany, lo què té avui en dia és irrisòri.
De totes maneres, no totes les marques el fan funcionar igual, algunes només funciona a alta velocitat, i d'altres montes a alta i baixa velocitat cambiant la direcció del gir de les rodes posteriors segons si es en una posició o una altre.

El sistema de rodes directrius, si no vaig errat, el va posar a la venda per primer cop a particulars Mercedes amb el seu 170 VL, i a partir d'aqui ha estat un degoteig constant de marques i models que ho han utilitzat.

A dia d'avui en el nostre mercat, si vols un vehicle amb rodes directrius, has d'anar a buscar models de gama mitja-alta, i el trovaràs amb marques com Infiniti, BMW, Renault, i no sé si encara venen la opció aqui a Europa dels Mazda.
Fora d'Europa, així alt per alt, hi hauria Mitsubishi, Nissan, GMC, Toyota, i no sé del cert si Subaru encara el manté en catàleg.

O sigui que ja veus que encara és un sitema que s'utilitza, que funciona molt bé, però que m'imagino que pel cost final del cotxe no tothom ho monta.

A casa tenen un coupé que ho porta, fas menys girs de volant per aparcar, i per traçar els revolts a alta velocitat amb una petita incinuació ja traça els revolts com si anés sobre rails, o sigui que va realment bé, ara, també et tinc de dir, que prefereixo un xassís de semi-competició com el meu que aquest sistema. :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » ds. nov. 16, 2013 10:56 pm

[quote user="Kpeps" post="246494"]jo crec que BMW no domina el mercat de les motos ni aqui ni enlloc,mundialment BMW fabrica anualment 100.000 unitats a l'estil de Hartley,Guzzi i marcas que no venen xatarretas (moto petita perque ens entenguem) Honda per exemple en fabrica mes de 8.000.000 a l'any,per lo que no domina ni de lluny,res de res,BMW Motorrad esta dintre d'un conglomerat d'empreses d'un grup molt gros i es una divisio que es la nina dels ulls d'aquest grup,nomes dir que en tota la seva historia ha fet beneficis en dues ocasions,amb aixo esta tot dit,que hi han models que es venen be,d'acord,pero aixo passa en totes las marcas,exemples:pot competir a Barcelona algu amb la Scoopy,crec que no,pot competir algu amb la T MAX crec que tampoc,ara,posats a gastar calers llargs,com ja no ve de 1000 euros dons la GS tiva fort,per altre banda no us penseu que el Select ajuda gaire a vendre motos de mes de 12000 euros,aquestes la majoria es pagan al contat,el que si que ajuda es a les de preus inferiors de 11000 euros que si no fos per aixo la competencia seria mes dura del que es.[/quote]

+1
Completament d'acord.
En aquest foro m'he adonat que BMW sempre ha estat referència... potser per estar més avesat al mototurisme, potser perquè es concentren molts propietaris de BMW
En altres foros (custom, RR, cross, ...) ni en parlen

I que carai, si algu vol comprar-se una gran moto com una BMW i pot, doncs endevant!
ESP, ABS, Suspensions servo-dinàmiques, xenón reflectats, cúpules electro-movibles, calefacció als turmells, control de temperatura del cigaló... i un fantàstic pla de finançament (amb quota d'entrada i sortida) per fer 30km els diumenges que no plou, no fa massa fred i la dona el deixa quedar amb els amics.
Això si, equipats per anar a Dakar i tornar a temps a casa per dinar!

El cas és i será poder gaudir de la moto...
Sigui la més venuda, la més vistosa, la més fardona o la més cara de la seva categoría...

Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Entrada Autor: Ximetric » ds. nov. 16, 2013 11:11 pm

[quote user="hook" post="246746"][quote user="Kpeps" post="246494"]jo crec que BMW no domina el mercat de les motos ni aqui ni enlloc,mundialment BMW fabrica anualment 100.000 unitats a l'estil de Hartley,Guzzi i marcas que no venen xatarretas (moto petita perque ens entenguem) Honda per exemple en fabrica mes de 8.000.000 a l'any,per lo que no domina ni de lluny,res de res,BMW Motorrad esta dintre d'un conglomerat d'empreses d'un grup molt gros i es una divisio que es la nina dels ulls d'aquest grup,nomes dir que en tota la seva historia ha fet beneficis en dues ocasions,amb aixo esta tot dit,que hi han models que es venen be,d'acord,pero aixo passa en totes las marcas,exemples:pot competir a Barcelona algu amb la Scoopy,crec que no,pot competir algu amb la T MAX crec que tampoc,ara,posats a gastar calers llargs,com ja no ve de 1000 euros dons la GS tiva fort,per altre banda no us penseu que el Select ajuda gaire a vendre motos de mes de 12000 euros,aquestes la majoria es pagan al contat,el que si que ajuda es a les de preus inferiors de 11000 euros que si no fos per aixo la competencia seria mes dura del que es.[/quote]

+1
Completament d'acord.
En aquest foro m'he adonat que BMW sempre ha estat referència... potser per estar més avesat al mototurisme, potser perquè es concentren molts propietaris de BMW
En altres foros (custom, RR, cross, ...) ni en parlen

I que carai, si algu vol comprar-se una gran moto com una BMW i pot, doncs endevant!
ESP, ABS, Suspensions servo-dinàmiques, xenón reflectats, cúpules electro-movibles, calefacció als turmells, control de temperatura del cigaló... i un fantàstic pla de finançament (amb quota d'entrada i sortida) per fer 30km els diumenges que no plou, no fa massa fred i la dona el deixa quedar amb els amics.
Això si, equipats per anar a Dakar i tornar a temps a casa per dinar!

El cas és i será poder gaudir de la moto...
Sigui la més venuda, la més vistosa, la més fardona o la més cara de la seva categoría...[/quote]

:okcat
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. nov. 17, 2013 12:21 am

[quote user="Jesus" post="246678"][quote user="Trencaferro" post="246564"][quote user="Jesus" post="246560"]Randy, crec que no l'has provat prou temps...a mi al 2005 me la van deixar per fer un vol...i venint de moto japonesa RR...em va semblar una cafetera...després al 2008 me la van deixar tot un dia...i carai...ja li vaig agafar confiança...
Si que hi ha genit que diu que no sent la roda devantera...però no és el meu cas, la sento i li tinc molta confiança i per improvissar va de cine...pots entrar al revol frenant fins a la cuina sense perdre la traçada...això et dona una seguretat i unes sensacions úniques i ara que la d' aigua camina... m ' ho passo de meravella, tant anant per feina, com anant de passeig agafant margarides.

Salut!!! :birracat[/quote]

Tens raó Jesús, la cosa és com tot i acostumar-se, i vaig poder comprovar del cert que la nova camina i de valent.
La veritat que amb el color que tu la tens per mi és la més xula, i de veritat que la trovo molt guapa, però quant me la vaig mirar des de la roda del darrera i vaig veure tot aquell "budell" penjant pel costat..... :foracat Ho dic de debò, encara no entenc com no la fan amb un motor K, que després si potser seria normal. :birracat

Evidentment no diré mai d'aquesta aigua no en beuré, però a dia d'avui tenir una moto que puja menys de voltes que el cotxe :nonocat :nonocat :nonocat .

Ho sento, però crec i veig que amb aquest motor-model-marca, està passant com en el seu dia amb els TDI del grup VAG, que la gent es pensa que perquè empenyen 2000rpm són la bomba, els venien com a xurros, i no els hi diguessis pas que els diesel eren per tractors i baixells que encara s'ofenien, i lo bò és que a dia d'avui molts encara no s'han adonat que els TSI són bastant més divertits, tot i que cada vegada es van obrint més els ulls, i a sobre no treuen fum negre com els calamars, es clar que de moment els bóxers tampoc!!! :b9 :b9 :b9[/quote]

Follonero!!!... :666 aquesta ofensa sobre la meva estimada montura no més te la perdonaré si em convides a una bona birra!!!

M'ho has posat molt fàcil, això ja està fet, ara només cal posar carretera, dia i hora!!! :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Entrada Autor: Esparver » dg. nov. 17, 2013 12:35 am

Coi, jo faig 1.78 però t'asseguro que en parat em fa un respecte de nassos moure la VFR, imagina't una moto amb 50kg mes! De fet el meu mecànic em vol deixar que provi la seva 1200 GS, i que no....que baixarla del cavallet ja fa molt de respecte! Suposo que mai m'han agradat les motos massa pesades ( i no se com vaig triar la VFR amb lo mort de moto que es en parat ), i per tant, les BMW's queden lluny dels meus pensaments........sempre he sigut de motos mes petites i maniobrables!
Imatge

També penso això de si vols fer ruta t'has de comprar una BMW............jo feia ruta amb una Ducati 750 SS i una faixa! Ara tinc clar que per fer rutes per aqui els voltants ( 500km a la rodona ) ja vaig bé amb el que tinc.............per anar lluny hi ha una cosa que es diu cotxe amb remolc, et permet dur les motos, tenda grossa, la nevera i les mil paelles que no sas mai que tens, i ho descobreixes quan vas de camping... ( on les poseu amb les BMW les paelles? ), i permet fer-te disfrutar del festival de corves com toca en moto,....perque les rutes han de tenir corbes, moltes......la resta son enllaços!......m'agrada fer turisme però no cal una BMW! Mireu a fora quan feu ruta........grups variats de custom's, clàssiques, RR, ruteres, nakeds, trails, totes juntes d'excursió......es en aquest país que sembla que si portes una esportiva només puguis anar a sac ( viscut en primera persona amb la Ducati, tothom s'em picava, quan jo tornava de fer excursionetes de 500km ).....semblem sectaris, grups de turistiques, grups de clàssiques, etc..........potser per això em va agradar aquest forum, perque veig que hi ha vida mes enllà de les BMW's i una mica de varietat! jejeje

Salutacions

Sam

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. nov. 17, 2013 10:00 am

[quote user="Prony" post="246697"]Voleu dir que, com en el cas d'Apple (estudiat científicament) les GS's no tenen alguna cosa paranormal que acaben fen-te membre d'una especie de secta??

Hi ha gaire gent que desprès de passar per Apple hagi tornat a la informàtica convencional??
Hi ha gaire gent que desprès de passar pel Telelever hagi tornat a una forquilla convencional??

Jordi "Prony"[/quote]

Jordi, certament és similar el tema d'Apple, serà similar a BMW...

Però no cal ser forofo de cap marca, jo encara no entenc qui es pot compra un ipad a 600€ quan amb una tablet de marca X i Android pot fer més coses i utilitzar el Google Play... A una quarta part del preu!

Doncs amb BMW pasa alguna cosa similar, però menys diferenciat. Són motos més cares, però que porten més gadgets que la resta. Per exemple, saber quina marxa portes engranada! Cada vegada més models de motos de marques diferents ho porten.

Dir que alguns models de BMW no passaran mai de telelever a una suspensió més convencional, ho trobo agosserat. Si poden aconseguir que la moto tingui el mateix comportament en curva i puguin aconseguir que el cost sigui inferior i més robusta, per què no canviar-ho. La gent no compra la GS per aquest tipus de suspensió, si no pel seu comportament. Oi?

Salut

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dg. nov. 17, 2013 1:30 pm

Bon dia!!!!

He esperat a contestar a aquest post per llegir més o menys el que hi pensa tothom. Masses vegades veig idees qe en la meva opinió son preconcebudes, ja sigui a favor o en contra. Una cosa semblant al que passa en el pos de les marques i la fiabilitat de fa un temps.

I ara voldria dir la meva, tot i que se que alguns em tirareu als cavalls, i que fins i tot direu que entro en contradiccions amb mi mateix.

Estic convençut que d'aquí 20, 25 anys veure'm pels carrers BMW's actuals, sobretot GS's i RT's. No tinc tant clar que veguem Vstroms, Versys, Fazers, Hornets o si m'apureu Pans.

Però és que està clar que estem parlant de coses completament diferents. Es com si diguessim que actualment no es veuen Seats Ritmo i si que es veu algún Porsche 911 amb 30 anys... Té la seva llògica. Qui es compra un Masserati és per gaudir-lo i guardar-lo
Una BMW ens agradi o no és la gama més alta de motocicletes en el seu segment. Comparar un ADV o una RT/LT amb altres motos del mercat... Poques hi han, potser la Goldwing...

I una moto d'alta gamma, com no hi ha una altra al mercat (Harley, en la meva opinió juga una altra lliga. Ni millor ni pitjor, però no son comparables), te un preu que no es ni una tercera part del que costa un cotxe de veritable alta gamma. (Jaguar per posar un exemple el més econòmic... 85.000 euros, el S o SL de Mercedes 100.000, A7, Q7 i A8 de 60 a 85.000, per no parlar del R8). La K1200GTL, que és la més cara 25.000., més o menys el mateix que la HP4.
I aquí sempre ens ha importat l'aparença. Els Golfs havien de ser GTI/D, els Kaddets GSI, y les motos.... BMW.
(Hi ha una anècdota que el general Franco per abastir la bodega del seu palau per a les visites i tal va preguntar "Que vino es el más caro?". Quan li van dir que el Vega Sicilia va entendre que era el més "bo", i és el que es va fer portar).

Vull dir que una moto és el superluxe rodant que ens "podem pagar".

Però torno al inici de la meva argumentació. D'aquí 20-25 anys les seguirem veient. Com es veuen encara K's amb 30 anys, com es veuen boxers de 2v amb relativa facilitat, o 1100 0 1150 GS's i RT's...
Per què si bé és cert que porten un temps trontollant, i que el crèdit no és etern, avui per avui les BMW's son màquines ben parides, amb recanvis i mercat auxiliar de pràcticament tots els seus models i que permeten als seus usuaris aguantar anys i anys, i kilòmetres i kilòmetres amb les seves motos.
Sigui per política d'empresa, sigui per interessos econòmics, o per altres mercats més sucosos, no totes les marques tenen aquesta política que te BMW. Això si, a un preu. Alt.
I jo vaig der el primer que vaig dir que pel preu d'una BMW et podies comprar tres CB500X.... Però també tinc moooolt clar, que no és el mateix una que l'altra, tot i que li poguem fer el mateix servei.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 17, 2013 1:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dg. nov. 17, 2013 6:41 pm

Doncs jo no n'he tingut mai cap ni en tndré. No perquè siguin dolentes o lletjes, que no ho són. Senzillament no m'agrada com estan concebudes. I punt. I perquè, depèn de cadascú, però per mi, el que busco en una moto no m'ho pot donar BMW.
També he observat en cert sector motard (que tampoc ho és), que si es compra una moto es compra una BMW, per "imatge i prestigi", però per mi és l'actitut del forani, que no hi entén de motos. Però no ens enganyem, que qui val és el comprador, el que paga, no el que hi entén. Oi? :holacat

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. nov. 17, 2013 9:29 pm

[quote user="Fjodor" post="246814"]Doncs jo no n'he tingut mai cap ni en tndré. No perquè siguin dolentes o lletjes, que no ho són. Senzillament no m'agrada com estan concebudes. I punt. I perquè, depèn de cadascú, però per mi, el que busco en una moto no m'ho pot donar BMW.
També he observat en cert sector motard (que tampoc ho és), que si es compra una moto es compra una BMW, per "imatge i prestigi", però per mi és l'actitut del forani, que no hi entén de motos. Però no ens enganyem, que qui val és el comprador, el que paga, no el que hi entén. Oi? :holacat[/quote]

Ole tu... :okcat ... en canvi jo no li faria fàstics a un KTM...m' agraden totes!!! :holacat
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dg. nov. 17, 2013 9:37 pm

[quote user="Trencaferro" post="246758"][quote user="Jesus" post="246678"][quote user="Trencaferro" post="246564"][quote user="Jesus" post="246560"]Randy, crec que no l'has provat prou...bla,bla,bla...[/quote]

Tens raó Jesús...bla,bla,bla...

[/quote]

Follonero!!!... :666 aquesta ofensa sobre la meva estimada montura no més te la perdonaré si em convides a una bona birra!!!

M'ho has posat molt fàcil, això ja està fet, ara només cal posar carretera, dia i hora!!! :birracat[/quote]

No vens al dinar de Nadal pájaru???

Salut!!! :birracat
Gas a la burra!!!

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dg. nov. 17, 2013 9:56 pm

Faré la meva aportació a aquest debat des del convenciment que, com ha argumentat molt bé en Kpeps, BMW no domina el mercat de les motos.

Però també crec que BMW és la referència del mercat de les motos turístiques de gran cilindrada a Catalunya, a Espanya i segurament a uns quants mercats més. Sempre amb permís de l'Honda Gold Wing.

La GS no deixa de ser una moto turística, una variant de la RT, o a la inversa.

Les motos turístiques de BMW satisfan els requeriments del motoristes que busquen confort, facilitat d'ús, ample xarxa de concessionaris i enquadrar-se en un segment determinat de motards, la part intangible de la marca.

També em sembla que els "antiBMW" contribueixen decisivament a alimentar el mite BMW.

En definitiva, si BMW domina alguna cosa, és un segment molt concret de mercat, quan surt d'aquí ho té molt difícil.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dg. nov. 17, 2013 10:36 pm

Ricmel, BMW a part de dominar el sector turístic de gran cilindrada, amb la R1000RR també estan tenint molt éxit al sector de les RR...terreny on les japos sempre havien dominat amb autoritat.

Salut!!! :birracat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 17, 2013 10:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 17, 2013 10:53 pm

[quote user="Jesus" post="246842"]....... amb la R1000RR també estan tenint molt éxit al sector de les RR...terreny on les japos sempre havien dominat amb autoritat.

[/quote]

Discrepo.

Suposo que et refereixes a la S1000RR, oi? I no, la S1000RR no està entre les R's grosses més venudes. Primer perquè no n'hi han, i segón perquè per portar una S1000RR per carretera s'ha d'estar molt fort, si no pregunta-li al Kpeps.

Poques s'en veuen per carretera, no creus? :okcat

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dg. nov. 17, 2013 11:04 pm

[quote user="Randy-650" post="246843"][quote user="Jesus" post="246842"]....... amb la R1000RR també estan tenint molt éxit al sector de les RR...terreny on les japos sempre havien dominat amb autoritat.

[/quote]

Discrepo.

Suposo que et refereixes a la S1000RR, oi? I no, la S1000RR no està entre les R's grosses més venudes. Primer perquè no n'hi han, i segón perquè per portar una S1000RR per carretera s'ha d'estar molt fort, si no pregunta-li al Kpeps.

Poques s'en veuen per carretera, no creus? :okcat[/quote]

Correcte, la S1000RR...Tanta R m' he liat... :cat_vergonya busca estadístiques i crec que a Anglaterra o França s' en venien forces...aquí malauradament el sector RR està mort...amb aquesta crisi qui pot anar a fer tandes, o en cas d' anar per carreyera a ritme canviar pneumàtics cada 2000-3000 km...al meu poble de tota la colla que erem no queda ni una...per no parlar dels ràdars... :nonocat
Pel que dius de la forma física, totalment d' acord...jo ja fa temps que em vaig donar conta que no estava a l' alçada per poder dur un bitxo d' aquests a ritme...són molt exigents.

Salut!!! :holacat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 18, 2013 12:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “General”