A Buscar La Neu

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

A Buscar La Neu

Entrada Autor: Unboncatala » dj. nov. 21, 2013 10:04 pm

Bé nois, aquí a Lleida, avui, sortint de ruta, ja he tocat la neu. I he tocat asfalt i el que no es asfalt :burrucat

Aquí ho podeu veure: BLOG

Salut i gaaas! :birracat

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A Buscar La Neu

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 21, 2013 10:32 pm

Les teves sortides em recorden les sortides 'estil Grum', i curiosament teniu el mateix model de moto.
M'ha agradat molt aquesta excursió 100% trail. Tu si que en saps! :okcat

Respecte a això que dius:

Sóc dels que penso que els tacs, on realment es noten, és en fang. Si el terreny és sec, la diferència no és abismal entre portar-ne o no. 

Has anat mai amb una moto amb tacs per terra? Hi ha una diferencia abismal entre portar-ne o no, creu-me. I crec també que enlloc de portar PR3 aniries millor amb uns Tourance o Anakee, encara que potser per les mides que porta la Versys és complicat trobar-ne, però tot és posar-s'hi.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Unboncatala
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Unboncatala » dj. nov. 21, 2013 11:18 pm

[quote user="Randy-650" post="247260"]Les teves sortides em recorden les sortides 'estil Grum', i curiosament teniu el mateix model de moto.
M'ha agradat molt aquesta excursió 100% trail. Tu si que en saps! :okcat

Respecte a això que dius:

Sóc dels que penso que els tacs, on realment es noten, és en fang. Si el terreny és sec, la diferència no és abismal entre portar-ne o no. 

Has anat mai amb una moto amb tacs per terra? Hi ha una diferencia abismal entre portar-ne o no, creu-me. I crec també que enlloc de portar PR3 aniries millor amb uns Tourance o Anakee, encara que potser per les mides que porta la Versys és complicat trobar-ne, però tot és posar-s'hi.[/quote]

Els Tourance ni idea, els Anakee, quan vaig canviar els pneumàtics, no hi eren amb 160 darrera. Vols dir que en terreny pedregós es nota molt? No ho sé, mai he anat amb tacs, la veritat.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 22, 2013 2:29 am

He mirat el teu blog - molt xulo i fácil de llegir.

Moltes gràcies per compartir les tevés sortides amb tots nosaltres.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 22, 2013 2:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. nov. 22, 2013 5:47 am

Bona ruta, si senyor!

Ah, jo porto des de dilluns sortint per la porta de casa faci la ruta que faci tocant la neu. :okcat :b9 :b9 :birracat
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 22, 2013 5:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 22, 2013 7:37 am

[quote user="Trencaferro" post="247268"]Bona ruta, si senyor!

Ah, jo porto des de dilluns sortint per la porta de casa faci la ruta que faci tocant la neu. :okcat :b9 :b9 :birracat[/quote]

Guifre Ets un exagerat. Quatre volves i ja en dius neu....

Ja saps No foto = No Neu

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. nov. 22, 2013 8:16 am

Bona sortida, en quant al tema pneumàtics que comentes, la diferència de portar tacs o no en pistes dures, jo crec que es notable, com a mínim amb la Gs.
Salut :okcat

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. nov. 22, 2013 8:53 am

Bé, bé, treint-li suc a la Versys!!!

:okcat :okcat :okcat

Respecte als neumàtics, prova de trobar-ne uns de la mida adequada amb una mica de tac, estil Metzeler Sahara 3. No et decebran ni per asfalt, ni per pistes!

Ho dic per experiència amb una F800GS.

Salut

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 22, 2013 8:56 am

bona aquesta ruta,quan veus el asfalt tan ''brillant'' has d'anar amb força precaucio,ja l'has escullit be la canço dels Sopa ja, :birracat :birracat gracies per compartir :okcat per cert la Fletxa de quina raça es ? es veu de caça i ben desperta !!
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 22, 2013 8:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dv. nov. 22, 2013 11:29 am

Buena ruta.

Kpeps el perro es de raza Weimaraner o también llamado braco alemán

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 22, 2013 2:35 pm

Una cosa, Martí....pel dinar de Nadal no vens, oi? És que et volia comentar una cosa. Res de greu, eh? Sols una apreciació meva. :birracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Unboncatala
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Unboncatala » dv. nov. 22, 2013 6:42 pm

[quote user="CMB" post="247271"]Bé, bé, treint-li suc a la Versys!!!

:okcat :okcat :okcat

Respecte als neumàtics, prova de trobar-ne uns de la mida adequada amb una mica de tac, estil Metzeler Sahara 3. No et decebran ni per asfalt, ni per pistes!

Ho dic per experiència amb una F800GS.

Salut[/quote]

Ho he estat mirant, i la mida més gran pel pneumàtic del darrera és 140. Ja et dic, no n'he trobat cap que no sigui 100% asfàltic amb mesura 160. O són 150 per motos tipo Vstrom, o passa a 170 per les maxitrail que monten aquesta mesura com la KTM 1190. Seguiré investigant a veure que trobo... de totes maneres, tampoc vaig insegur fora l'asfalt. El que passa que, si trobo fang, la cosa canvia (i de moment, no me'n he trobat encara :jajacat)

[quote user="Javihospitalet" post="247283"]Buena ruta.

Kpeps el perro es de raza Weimaraner o también llamado braco alemán[/quote]

Ei Javi. La gossa, efectivament, és de raça Weimaraner. Però no equival al braco alemà, sinó al braco de Weimar. L'alemà és de color marró. Hi ha l'alemà, l'hungar i el de weimar, tots tres iguals tret del color. :okcat
És raça caçadora, però ella solament caça papallones, pilotes i algun dia ha enganxat algun conill. Però no som caçadors. Ara, està forta "que lo flipas".

[quote user="Randy-650" post="247300"]Una cosa, Martí....pel dinar de Nadal no vens, oi? És que et volia comentar una cosa. Res de greu, eh? Sols una apreciació meva. :birracat[/quote]

Randy, sobre lo del dinar, encara no ho sé. He de veure si estic lliure aquell finde. Si vols, comentam-ho per privat, que ara m'has deixat intrigat!! :birracat
Unboncatala l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 22, 2013 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 22, 2013 7:42 pm

[quote user="Unboncatala" post="247330"]

[quote user="Javihospitalet" post="247283"]Buena ruta.

Kpeps el perro es de raza Weimaraner o también llamado braco alemán[/quote]

Ei Javi. La gossa, efectivament, és de raça Weimaraner. Però no equival al braco alemà, sinó al braco de Weimar. L'alemà és de color marró. Hi ha l'alemà, l'hungar i el de weimar, tots tres iguals tret del color. :okcat
És raça caçadora, però ella solament caça papallones, pilotes i algun dia ha enganxat algun conill. Però no som caçadors. Ara, està forta "que lo flipas".
[/quote]

gracies a tots dos per las explicacions,es una gossa molt maca !!
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dg. nov. 24, 2013 7:10 pm

Jo havia mirat gomes tipus mixtes per la Versys i no vaig trobar gaire res apart dels MT-60 de Pirelli, però el màxim problema és que la moto porta un codi de velocitat a la fitxa tècnica que legalment, no et permet portar aquest tipus de gomes i, si volguessin et podrien buscar les pessigolles.
Apart d'això, al "Guzmán" em van dir que actualment els MT-60, només fan la versió Corsa, que son molt tous i duren més aviat poc, i l'economia no està per tonteries.
Per cert, encara no m'he mirat la sortideta al blog, ara vaig...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Unboncatala
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Unboncatala » dg. nov. 24, 2013 8:01 pm

[quote user="GRUM" post="247518"]Jo havia mirat gomes tipus mixtes per la Versys i no vaig trobar gaire res apart dels MT-60 de Pirelli, però el màxim problema és que la moto porta un codi de velocitat a la fitxa tècnica que legalment, no et permet portar aquest tipus de gomes i, si volguessin et podrien buscar les pessigolles.
Apart d'això, al "Guzmán" em van dir que actualment els MT-60, només fan la versió Corsa, que son molt tous i duren més aviat poc, i l'economia no està per tonteries.
Per cert, encara no m'he mirat la sortideta al blog, ara vaig...[/quote]

I doncs, que t'ha semblat?

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dg. nov. 24, 2013 8:07 pm

M'agrada la sortida, tot i que jo m'hauria congelat de fred!!!
Si fos per mi, també faria més pistes, però tinc 2 grans handicaps:
El primer és que no tinc ni punyetera idea de circular per OFF, i crec que per fer-ho amb solvència i seguretat s'ha de tenir una certa tècnica.
El segon, és l'alçada de la moto, bé, la meva alçada. No faig peu amb prou seguretat com per endinsar-me en terrenys abruptes, ja que, al anar gairebé sempre sol, si caigués, les conseqüències podrien ser poc desitjables.

Però si, les rutes d'aquest estil, com diu en Randy, m'agraden :okcat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”