No Mireu Aquest Video. Es Perjudicial Per La Salut

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

No Mireu Aquest Video. Es Perjudicial Per La Salut

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 14, 2013 6:37 pm

[youtube]DwV-Im0kGqg#t=51[/youtube]

Altament perjudicial per la salut mental ...mirant videos com aquests em pregunto QUE FAIG SENTADA DEVANT EL ORDINADOR ????

Qe ningú proposi anar-hi, perque soc ferma candidata :okcat

Nacho
Presentats
Entrades: 373
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: No Mireu Aquest Video. Es Perjudicial Per La Salut

Entrada Autor: Nacho » dj. nov. 14, 2013 6:59 pm

Si noia no se que fem aqui ... estem amb la magia de pagar coses ... colegi, aigua, llum, hipoteca, gimnas, peatge, ... aquet segur que no te aquets problemas ... algun dia tenim que fer una escapada com aquesta ... :picant

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. nov. 14, 2013 7:00 pm

Ostres, al principi em pensava que era algun barri de Barcelona, però quan han sortit els elefants ja he tingut clar que no.... :b9 :b9 :b9 :birracat

Fa temps que tinc una espina clavada i m'agradaria molt anar'hi, tot i que veus, amb moto no m'ho havia platejat mai, però a vegades els viatges és improvitzar-los, quan vaig anar a Thailandia em varen enganxar les inundacions, i en cambi varem llogar unes motos i varem recorrer mig pais... :sonat :sonat

Però en fi, acabo de mirar al banc, i ja veig que ara mateix no és el meu moment de marxar un més de vacances.... :666
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. nov. 14, 2013 7:04 pm

si que fan ganes d´anar-hi sí, L´India es impressionant de veure.... milers de paissatges tots diferents ,els seus colors, les seves olors, els seus sorolls i tota classe de gent a milers per tot arreu i que segons com et transporta 50 anys enrere.... encara que segons a quines regions del païs fa massa calor i xafogor per fer turisme.... a vegades plou de les teulades i no hi han boires, son gotes d´humitat ...
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 14, 2013 7:15 pm, en total s’ha editat 9 vegades.
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 14, 2013 8:16 pm

[quote user="Llagasta" post="246515"]si que fan ganes d´anar-hi sí, L´India es impressionant de veure.... milers de paissatges tots diferents ,els seus colors, les seves olors, els seus sorolls i tota classe de gent a milers per tot arreu i que segons com et transporta 50 anys enrere.... encara que segons a quines regions del païs fa massa calor i xafogor per fer turisme.... a vegades plou de les teulades i no hi han boires, son gotes d´humitat ...[/quote]

Curiosament el 2010, quant varem visitar Japó amb la Mar recordó aquesta humitat que em parles.
Es curiós , et lleves i ja sues... Veiem gent passejant amb una tovallola al col i era per xugar-se la suor.

Anar en un lloc remot amb una Royal, ha d´ésser de somni ...

Haurem de continuar somiant.....

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 14, 2013 8:17 pm

[quote user="kzjbuc" post="246511"]Si noia no se que fem aqui ... estem amb la magia de pagar coses ... colegi, aigua, llum, hipoteca, gimnas, peatge, ... aquet segur que no te aquets problemas ... algun dia tenim que fer una escapada com aquesta ... :picant[/quote]

:picant :picant :picant segur que si.....

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 14, 2013 8:21 pm

[quote user="Trencaferro" post="246512"]Ostres, al principi em pensava que era algun barri de Barcelona, però quan han sortit els elefants ja he tingut clar que no.... :b9 :b9 :b9 :birracat

Fa temps que tinc una espina clavada i m'agradaria molt anar'hi, tot i que veus, amb moto no m'ho havia platejat mai, però a vegades els viatges és improvitzar-los, quan vaig anar a Thailandia em varen enganxar les inundacions, i en cambi varem llogar unes motos i varem recorrer mig pais... :sonat :sonat

Però en fi, acabo de mirar al banc, i ja veig que ara mateix no és el meu moment de marxar un més de vacances.... :666[/quote]

Jeje, a tu inundacions a Thailandia, a nosaltres terretrèmol a Xile... ni de conya podem anar junts de viatge, que tenim molts de punts per tenir una aventura massa arriscada....

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. nov. 14, 2013 10:14 pm

Doncs, ja veig que tampoc em podré apuntar...acabem d'arribar de Vietnam ara fa dues setmanes, amb el ciclò Neri acompanyant-nos...

...però aquest és el viatge que ja fa anys em fa somiar. Tot i que crec que no és el de la "highway Karakorum", oi?

SAlut !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Unboncatala » dj. nov. 14, 2013 10:27 pm

Merda, l'he mirat :callo

Quina enveja...

Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Entrada Autor: Rad » dj. nov. 14, 2013 10:38 pm

Qui sap si un dia.....
Molen aquestes aventures.

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dv. nov. 15, 2013 12:11 am

http://rakatanga-tour.com/en/index.php

Un franco-espanyol que fa uns anys va fer Paris-India amb una r850r i ara monta tours amb Enfields. Pel que ofereix no ho veig car, tot i que s'ha de sumar el viatge amb avió.

Ara, per aventura la que es van montar aquests "sonats". Us deixo un resum, però podeu veure la serie completa...

Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 15, 2013 12:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 15, 2013 6:46 am

[quote user="JoanCG" post="246553"]Doncs, ja veig que tampoc em podré apuntar...acabem d'arribar de Vietnam ara fa dues setmanes, amb el ciclò Neri acompanyant-nos...

SAlut !!![/quote]

Hi han companyies que marquen , Oi ???

Com va anar per Vietnam ??? Vares anar en moto ???

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 15, 2013 6:51 am

[quote user="Vicenç" post="246562"]http://rakatanga-tour.com/en/index.php

Un franco-espanyol que fa uns anys va fer Paris-India amb una r850r i ara monta tours amb Enfields. Pel que ofereix no ho veig car, tot i que s'ha de sumar el viatge amb avió.

Ara, per aventura la que es van montar aquests "sonats". Us deixo un resum, però podeu veure la serie completa...

[/quote]

Vicenç, ara que he vist part del video, ala TGV de Mototurisme a Hostalric, un d´aquests nois va venir a fer una xerrada.

Va estar molt bé.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 22, 2013 2:35 pm

:picant :picant :picant continuu pensant amb el video i el desti.....

Francament cada vegada estic mes engrescada......

Necesito una aventura aixi......

Poc a poc hi vaig possant fil a l agulla.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 22, 2013 7:54 pm

realment jo en soc poc d'aventurer,nomes de pensar que et fas mal en aquests paissos ja m'esgarrifo.....no mi trovaran pas :nonocat :nonocat aixo que dieu de l'humitat,en un viatge a Australia vem fer escala a Singapur,la xafugo era de pelicula de terror,sortir de l'aeroport i tornar a entrar va ser tot un,ja explicareu que tal i sobretot feu moltes fotos :birracat :birracat
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”