XXV Estrella De Javalambre - Manzanera (Terol)
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: XXV Estrella De Javalambre - Manzanera (Terol)
Va participar a la II Trobada de Viatgers a Besalú. Sopar amb ell va ser molt interessant
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
[quote user="Cuco" post="247556"][quote user="Kpeps" post="247450"][quote user="Cristina" post="247407"].
Que juntament amb Fernando Toha van arribar a Cap Nord l’hivern del 2012.
[/quote]
ja els hi deu anar aixo de passar fred ,aquest noi,en Fernando Toha esta apuntat a la de Milevaches d'aquest any,mirant els inscrits surt a la llista,segur que te mil i un trucs per moures en aquestes climatologies :okcat[/quote]
Ja t´ho ben asseguro, el Fernando és un home que parla poc però fa 60 ó 70.000 kms l'any de concentració en concentració, especialment les hivernals de centroeuropa... inclós el Kristal rally: [/quote]
Jo vaig estar xerrant amb ell a la trabada de Supertenere a Suissa aquest estiu, i ja portava 60.000km en un any amb la ST, suposo que ja deu anar pels 80.000 :cat_vergonya
[/quote]
ja els hi deu anar aixo de passar fred ,aquest noi,en Fernando Toha esta apuntat a la de Milevaches d'aquest any,mirant els inscrits surt a la llista,segur que te mil i un trucs per moures en aquestes climatologies :okcat[/quote]
Ja t´ho ben asseguro, el Fernando és un home que parla poc però fa 60 ó 70.000 kms l'any de concentració en concentració, especialment les hivernals de centroeuropa... inclós el Kristal rally: [/quote]
Jo vaig estar xerrant amb ell a la trabada de Supertenere a Suissa aquest estiu, i ja portava 60.000km en un any amb la ST, suposo que ja deu anar pels 80.000 :cat_vergonya
ErnesTDM l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 24, 2013 9:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
[quote user="Pasqual" post="247558"]Va participar a la II Trobada de Viatgers a Besalú. Sopar amb ell va ser molt interessant[/quote]
A la II Trobada de Viatgers a Besalú... Ell i jo vam ser els unics "pringats" que vam dormir al camping. :birracat
A la II Trobada de Viatgers a Besalú... Ell i jo vam ser els unics "pringats" que vam dormir al camping. :birracat
Rodar en moto es lo meu
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Cristina" post="247501"][quote user="Kpeps" post="247450"][quote user="Cristina" post="247407"].
[/quote]
Pep, per un moment he pensat que volies venir :b9 :b9[/quote]
amb tenda de campanya ni pensaments :nonocat :nonocat aquest cap de setmana de caminar per sobre la neu amb calçat inapropiat uns moments ja tinc un mal d'esquena que no vegis,en bungalow,potser si que algun cop em faria gracia :okcat aixo es per veterans de la guerra de Russia.........
[/quote]
amb tenda de campanya ni pensaments :nonocat :nonocat aquest cap de setmana de caminar per sobre la neu amb calçat inapropiat uns moments ja tinc un mal d'esquena que no vegis,en bungalow,potser si que algun cop em faria gracia :okcat aixo es per veterans de la guerra de Russia.........
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Kpeps" post="247628"][quote user="Cristina" post="247501"][quote user="Kpeps" post="247450"][quote user="Cristina" post="247407"].
[/quote]
amb tenda de campanya ni pensaments :nonocat :nonocat aquest cap de setmana de caminar per sobre la neu amb calçat inapropiat uns moments ja tinc un mal d'esquena que no vegis,en bungalow,potser si que algun cop em faria gracia :okcat aixo es per veterans de la guerra de Russia.........[/quote]
Eii Pep!! Si vols dormir calentet encara hi ets a temps :okcat ... ho faig extensiu a la resta :form
Això m'acaben de passar els de l'organització:
"ATENCIÓN que luego más de uno se arrepentirá!!!
Solamente queda de alojamiento con cama en el camping esto:
1 albergue de 3 plazas
1 albergue de 4 plazas
1 Litera de 4 plazas"
:birracat
[/quote]
amb tenda de campanya ni pensaments :nonocat :nonocat aquest cap de setmana de caminar per sobre la neu amb calçat inapropiat uns moments ja tinc un mal d'esquena que no vegis,en bungalow,potser si que algun cop em faria gracia :okcat aixo es per veterans de la guerra de Russia.........[/quote]
Eii Pep!! Si vols dormir calentet encara hi ets a temps :okcat ... ho faig extensiu a la resta :form
1 albergue de 3 plazas
1 albergue de 4 plazas
1 Litera de 4 plazas"
:birracat
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Nosaltres tenim agafada i completa una habitació de 3.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Cristina" post="248033"][quote user="Kpeps" post="247628"][quote user="Cristina" post="247501"][quote user="Kpeps" post="247450"][quote user="Cristina" post="247407"].
[/quote]
1 albergue de 3 plazas
1 albergue de 4 plazas
1 Litera de 4 plazas"
:birracat[/quote]
ja suposso que cada cop queden menys plaças lliures en aquests albergs...encara que aquella data no m'escau be,algun any si que m'agradaria pujar,es al costat de Castello oi aquesta concentacio ??
[/quote]
1 albergue de 3 plazas
1 albergue de 4 plazas
1 Litera de 4 plazas"
:birracat[/quote]
ja suposso que cada cop queden menys plaças lliures en aquests albergs...encara que aquella data no m'escau be,algun any si que m'agradaria pujar,es al costat de Castello oi aquesta concentacio ??
- Cristina
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="248262"]
ja suposso que cada cop queden menys plaças lliures en aquests albergs...encara que aquella data no m'escau be,algun any si que m'agradaria pujar,es al costat de Castello oi aquesta concentacio ??[/quote]
Per ser més exactes provincia de Terol :okcat
Estic meditant si aquest cap de setmana anar a fer la previa :picant :picant
ja suposso que cada cop queden menys plaças lliures en aquests albergs...encara que aquella data no m'escau be,algun any si que m'agradaria pujar,es al costat de Castello oi aquesta concentacio ??[/quote]
Estic meditant si aquest cap de setmana anar a fer la previa :picant :picant
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Cristina" post="248267"][quote user="Kpeps" post="248262"]
Estic meditant si aquest cap de setmana anar a fer la previa :picant :picant[/quote]
si que es on et deia jo,quan vaig anar a Cazorla,vaig passar una mica mes amunt d'aquestes contrades i realment es poden fer unes excursions per anar fins alla de pelicula,vigila amb l'estat de la carretera que tot allo es molt agrest i no ho sembla pèro hi han uns ports de montanya que no veigis......be...que t'haig d'explicar que no coneguis :b9 :b9
Estic meditant si aquest cap de setmana anar a fer la previa :picant :picant[/quote]
si que es on et deia jo,quan vaig anar a Cazorla,vaig passar una mica mes amunt d'aquestes contrades i realment es poden fer unes excursions per anar fins alla de pelicula,vigila amb l'estat de la carretera que tot allo es molt agrest i no ho sembla pèro hi han uns ports de montanya que no veigis......be...que t'haig d'explicar que no coneguis :b9 :b9
- Quim Moreno
- Presentats
- Entrades: 22
- Membre des de: dj. nov. 21, 2013 9:03 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola.
Jo hi estat a l'observatori astronomic.
Aixo esta a prop? :burrucat
Jo hi estat a l'observatori astronomic.
Aixo esta a prop? :burrucat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo no podrè anar-hi...
Caurà en la mensual de MTC ..
Caurà en la mensual de MTC ..
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Steelman" post="248339"]Jo no podrè anar-hi...
Caurà en la mensual de MTC ..[/quote]
Em sembla que es la primera vegada que coincidim amb Javalambre, no?
:please
[quote user="Steelman" post="248339"]Jo no podrè anar-hi...
Caurà en la mensual de MTC ..[/quote]
Em sembla que es la primera vegada que coincidim amb Javalambre, no?
:please
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ups no he dit res.. pensava que Javalambre era un altre cap de setmana....
Aixi mirare si puc anar-hi.....
Aixi mirare si puc anar-hi.....
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
copiat del foro BMWMOTOS.COM ja que ho ha escrit aquest xicot que es veu que hi donara una xerrada,com he fet un copiar i pegar si no es pugues posar aixi ho borreu i ja esta :birracat :birracat
[QUOTE=Lone Wolf;6923485][h=5]Moto Club Zona Estival de Salou
[/h][h=5]Como ya sabeis la mayoria, hace tres años instauramos una actividad de la cual solo hemos recibido felicitaciones. Habia que llenar un poco la tarde del sabado, y parecia que todo nos llevaba a que lo mejor era reunirse a ¡¡"contar batallitas"!!.
Asi que, con toda naturalidad, y casi, casi como si lo hubieramos hecho siempre nació....¡¡El Invitado Estrella!!
En la edición 2014 vamos a tener nuestro tercer Invitado Estrella. Ademas es el XXV aniversario. Y siendo como es, la Estrella de Javalambre, una reunión referencia entre las invernales, teniamos que "traer", invitar....que nos acompañara la tarde del sábado alguien muy especial.
Alguien que deberia haber vivido una aventura, reto o desafio invernal que también lo fuera.
En el mundo hay valientes que se embarcan en aventuras de lo más atrevidas, desafios únicos, peligrosos a veces....pues os aseguramos que el IE de este año es uno de ellos...
¡¡¡La comunidad motera de este pais es muy afortunada de tener entre sus filas a Raul Lone Wolf..!!!!
¡¡El primer tipo de la piel de toro, junto a su compañero de aventura Fernando Toha, en pisar con unas ruedas de moto el Cabo Norte en pleno invierno!! Eso si...ruedas con clavos....¡claro está!
Fué la Nordkapp Extrem, ocurrio en Febrero 2012, y durante unas semanas nos mantuvo en vilo a muchos...pero sobretodo ¡nos emocionó verlos llegar al "fin del mundo" rodeados de hielo! ¡En moto!
Pero esto no es nada comparado con lo que Raul nos puede contar en esa tarde mágica del sábado 25 de Enero.
Asi pues, ¿nos "vamos otra vez" con Lone Wolf al Cabo Norte en invierno y en moto? ¿si? ¿como? ¡¡pues tan facil como que no te pierdas el Invitado Estrella en la EJ2014!!
¡¡Alli nos vemos tod@s!! Tenemos una cita con lo mas extremo que puedas imaginar. ¡¡La NKE!![/h]

[/QUOTE]
[QUOTE=Lone Wolf;6923485][h=5]Moto Club Zona Estival de Salou
[/h][h=5]Como ya sabeis la mayoria, hace tres años instauramos una actividad de la cual solo hemos recibido felicitaciones. Habia que llenar un poco la tarde del sabado, y parecia que todo nos llevaba a que lo mejor era reunirse a ¡¡"contar batallitas"!!.
Asi que, con toda naturalidad, y casi, casi como si lo hubieramos hecho siempre nació....¡¡El Invitado Estrella!!
En la edición 2014 vamos a tener nuestro tercer Invitado Estrella. Ademas es el XXV aniversario. Y siendo como es, la Estrella de Javalambre, una reunión referencia entre las invernales, teniamos que "traer", invitar....que nos acompañara la tarde del sábado alguien muy especial.
Alguien que deberia haber vivido una aventura, reto o desafio invernal que también lo fuera.
En el mundo hay valientes que se embarcan en aventuras de lo más atrevidas, desafios únicos, peligrosos a veces....pues os aseguramos que el IE de este año es uno de ellos...
¡¡¡La comunidad motera de este pais es muy afortunada de tener entre sus filas a Raul Lone Wolf..!!!!
¡¡El primer tipo de la piel de toro, junto a su compañero de aventura Fernando Toha, en pisar con unas ruedas de moto el Cabo Norte en pleno invierno!! Eso si...ruedas con clavos....¡claro está!
Fué la Nordkapp Extrem, ocurrio en Febrero 2012, y durante unas semanas nos mantuvo en vilo a muchos...pero sobretodo ¡nos emocionó verlos llegar al "fin del mundo" rodeados de hielo! ¡En moto!
Pero esto no es nada comparado con lo que Raul nos puede contar en esa tarde mágica del sábado 25 de Enero.
Asi pues, ¿nos "vamos otra vez" con Lone Wolf al Cabo Norte en invierno y en moto? ¿si? ¿como? ¡¡pues tan facil como que no te pierdas el Invitado Estrella en la EJ2014!!
¡¡Alli nos vemos tod@s!! Tenemos una cita con lo mas extremo que puedas imaginar. ¡¡La NKE!![/h]

- Cristina
- Presentats
[quote user="Sergibuda" post="248142"]Nosaltres tenim agafada i completa una habitació de 3.[/quote]
"Nosaltres" també :jajacat :jajacat
"Nosaltres" també :jajacat :jajacat
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Bones,
estic mirant la ruta per anar-hi (altres cròniques, maps, ...) i per els que ja hi heu anat, alguna ruta/carretereta en especial? Per exemple desde la zona de Montblanc, Reus, tarragones...
Autopistes no, gracies....si pot ser d'aquelles carreteres rares, millor.
Gracies per endevant.
estic mirant la ruta per anar-hi (altres cròniques, maps, ...) i per els que ja hi heu anat, alguna ruta/carretereta en especial? Per exemple desde la zona de Montblanc, Reus, tarragones...
Gracies per endevant.
- Cristina
- Presentats
[quote user="CarlesOsonaGS" post="249626"]Bones,
Gracies per endevant.[/quote]
Bones Carles!!
Doncs de rutes per baixar a fins a Manzanera tants caps tants barrets :okcat
Al principi del post hi ha els enllaços de les diferents escapades a Javalambre, i diria que hi ha l'enllaç de les rutes. Però ja et dic que la "més rara" va ser la del 2010...
En principi, suposo que baixarem plegats en Pasqual i la Kinder (tot i que encara no s'ha pronunciat per aquí), però no hem parlat de la ruta encara. Només sé que el Pasqual ha de veure "cantar el gall" :b9 :b9
Ja ho posarem per aquí per si algú més si vol afegir o sinó ja ens trobem a Manzanera.
Altre cosa, i si voleu sopar plegats ja direu... Sergibuda quins plans teniu vosaltres?
Ja queda menys :jump :jump
Bones Carles!!
Al principi del post hi ha els enllaços de les diferents escapades a Javalambre, i diria que hi ha l'enllaç de les rutes. Però ja et dic que la "més rara" va ser la del 2010...
En principi, suposo que baixarem plegats en Pasqual i la Kinder (tot i que encara no s'ha pronunciat per aquí), però no hem parlat de la ruta encara. Només sé que el Pasqual ha de veure "cantar el gall" :b9 :b9
Ja ho posarem per aquí per si algú més si vol afegir o sinó ja ens trobem a Manzanera.
Altre cosa, i si voleu sopar plegats ja direu... Sergibuda quins plans teniu vosaltres?
Ja queda menys :jump :jump
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Nosaltres baixem tres i ja saps que no som gaire de matinar, així que suposo que farem la ruta pel nostre compte i espero arribar a la xerrada de la tarda. Per sopar no havíem pensat pas res, l'any passat vam fer un entrepà en un bar amb el Pasqual. Si teniu alguna cosa pensada, dieu-ho i ho comento amb la resta, que no crec que tinguin cap problema.
Pel tema de la ruta, potser pot ajudar mirar aquest link: http://www.bajoaragon.es/index.php?opti ... Itemid=283
La zona de Morella a Rubielos de Mora o a Mora de Rubielos és força maca per fer en moto, també.
Pel tema de la ruta, potser pot ajudar mirar aquest link: http://www.bajoaragon.es/index.php?opti ... Itemid=283
La zona de Morella a Rubielos de Mora o a Mora de Rubielos és força maca per fer en moto, també.
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
[quote user="Cristina" post="250186"][quote user="CarlesOsonaGS" post="249626"]Bones,
Bones Carles!!
Ja queda menys :jump :jump[/quote]
Gracies Cristina,
En principi la ruta d'anada serà: Centelles, Lleida, Fraga?, Caspe, Alcañiz, Calanda, Cantavieja, Valdelinares, Mora de Rubielos y Los Cerezos.
Sortim el dissabte a les 8 aprox. Esmorçar, dinar, ruta, fins a la casa que tenim a Los Cerezos. Anem 3 o 4 motos...
Suposo que ens veurem a la xerrada o per el poble. Segur que et reconeixem...
Ens veiem.
Bones Carles!!
Ja queda menys :jump :jump[/quote]
Gracies Cristina,
En principi la ruta d'anada serà: Centelles, Lleida, Fraga?, Caspe, Alcañiz, Calanda, Cantavieja, Valdelinares, Mora de Rubielos y Los Cerezos.
Sortim el dissabte a les 8 aprox. Esmorçar, dinar, ruta, fins a la casa que tenim a Los Cerezos. Anem 3 o 4 motos...
Suposo que ens veurem a la xerrada o per el poble. Segur que et reconeixem...
Ens veiem.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Hola!
Segueixo amb problemas de "connexió". No he pogut pujar la ruta que proposo. si alguna ànima caritativa m'envia el seu correu, li faré arribar l'arxiu amb format gpx perquè el puji aquí.
En resum, la proposta, a l'espera de l'aprobació per "la autoridad competente" seria sortir de l'AgroReus havent esmorzat (ben esmorzats) a les 10.00. anar per nacional fins a Mora i des de allà Benissanet, Miravet, i per la T324 cap a Pinell de Brai. Gandesa, Horta de Sant Joan, Valderobles i Morella passant per Penyarroya de Tastavins.
Parada vermut turistic a Morella i seguir cap a Forcall, Cantavieja, Valdelinares i directe a Manzaneda per arribar per tenir temps d'escoltar la xerrada.
Què us sembla? podem fer qualsevol tipus de canvi.
Segueixo amb problemas de "connexió". No he pogut pujar la ruta que proposo. si alguna ànima caritativa m'envia el seu correu, li faré arribar l'arxiu amb format gpx perquè el puji aquí.
En resum, la proposta, a l'espera de l'aprobació per "la autoridad competente" seria sortir de l'AgroReus havent esmorzat (ben esmorzats) a les 10.00. anar per nacional fins a Mora i des de allà Benissanet, Miravet, i per la T324 cap a Pinell de Brai. Gandesa, Horta de Sant Joan, Valderobles i Morella passant per Penyarroya de Tastavins.
Parada vermut turistic a Morella i seguir cap a Forcall, Cantavieja, Valdelinares i directe a Manzaneda per arribar per tenir temps d'escoltar la xerrada.
Què us sembla? podem fer qualsevol tipus de canvi.