veure.ho per creure-ho !!! :picant :picant :picant
http://noticias.es.msn.com/mundo/el-exp ... la#image=1
Si Algu El Coneix.....
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Re: Si Algu El Coneix.....
Déu n'hi do aquest personatge colar-se en un acte així i inventar-se tot el que deien :sonat mare meva com està la gent :boig
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="MontseR" post="248834"]Déu n'hi do aquest personatge colar-se en un acte així i inventar-se tot el que deien :sonat mare meva com està la gent :boig[/quote]
avui ha sortit per la tele que l'han entrevistat,els periodistes troben a tothom....ha dit que va tenir un atac d'esquizofrenia i que al sentir veus,es desorientava en la parla de signes,pobre home,si es aixi que no va ser un espontani amb cara dura :sorry :sorry .
avui ha sortit per la tele que l'han entrevistat,els periodistes troben a tothom....ha dit que va tenir un atac d'esquizofrenia i que al sentir veus,es desorientava en la parla de signes,pobre home,si es aixi que no va ser un espontani amb cara dura :sorry :sorry .
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
M'ha vingut al cap allò de... "no respecte al mort ni a qui el vetlla!"
El cap de protocol deu haver marxat del país!
El cap de protocol deu haver marxat del país!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
El que no va respectar ni la seva dona va ser el Obama. jajajajajaja. Aquell vespre em sembla que va haver de dormir al sofa del despatx oval. Mare de Deu la cara de mala llet que tenia la Michele!!! Allà es va veure que l'home mes poderós del mon es desinfla com un globus davant d'una pitrera i un parell de cuixes (i es el segon, desprès del Clinton).
Lo del traductor........mes propi d'un pais com Spain.
Em pregunto que hagues passat si aquest paio portés un ganivet i li hagués clavat al Obama, per exemple.
Jordi "Prony"
Lo del traductor........mes propi d'un pais com Spain.
Em pregunto que hagues passat si aquest paio portés un ganivet i li hagués clavat al Obama, per exemple.
Jordi "Prony"