M'he Venut La Susuki
Moderador: Airald
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
M'he Venut La Susuki
Per motius de consum he canviat la Susuki per un scooter electric, us mantindre informats
Per les sortides mensuals senyors moderadors tingueu en conte que a més de benzinera jo pugui recarregar mentre estigui esmorzant la
Per les sortides mensuals senyors moderadors tingueu en conte que a més de benzinera jo pugui recarregar mentre estigui esmorzant la
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Re: M'he Venut La Susuki
jajajajajaja :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
28 desembre Jaume, no cola !!!!!!!
28 desembre Jaume, no cola !!!!!!!
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Ostres Jaume quan he vist el post he pensat: potser s'ha quedat la GS d'en Cabirol, i hem surts amb l'elèctrica. No t'amoïnis que modificarem les rutes per fer sempre una parada a endesa
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4398
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
A tú el què t'agrada és "enxufar" tot el què es pugui !!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Però què fas!!!! Deixes la millor marca del món?
Snifff sniffff
PD: Això cola menys que si jo hagués posat que em canvio la Bandy per una BMW. :b9
Snifff sniffff
PD: Això cola menys que si jo hagués posat que em canvio la Bandy per una BMW. :b9

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Randy-650" post="249399"]Però què fas!!!! Deixes la millor marca del món?
Snifff sniffff
PD: Això cola menys que si jo hagués posat que em canvio la Bandy per una BMW. :b9[/quote]
Randy, al final pensaré que t'en morts de ganes de tremolar com un flam! :b9 :b9
Jaume...... Amb aquesta brometa "T'has pasaaaooooooo ", que no colaaaaa!!! :birracat
Snifff sniffff
PD: Això cola menys que si jo hagués posat que em canvio la Bandy per una BMW. :b9[/quote]
Randy, al final pensaré que t'en morts de ganes de tremolar com un flam! :b9 :b9
Jaume...... Amb aquesta brometa "T'has pasaaaooooooo ", que no colaaaaa!!! :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jaume,
Jo crec que has pres la decisió correcta. Aquella moto que tenies era una autèntica meeeeeee. (Igual que ho és la d'en Randy). Que no ho veieu que la única cosa que van fer bé els japos fou el "Walkman" i la Heidi??
Ara, amb una moto elèctrica, podrem parar mes sovint a les sortides per fer un riu mentre tu li dones a la "manivela" per carregar la bateria.
Quan sigueu grans, assoliu l'èxit i podeu crear un imperi "de la nada" com Mariscos Recio, "el mar a cualquier precio", us podreu comprar la BMW dels vostres somnis i anar amb la cara ben alta, ja sereu gent de categoria superior.
Jordi "Prony d'Or"
Jo crec que has pres la decisió correcta. Aquella moto que tenies era una autèntica meeeeeee. (Igual que ho és la d'en Randy). Que no ho veieu que la única cosa que van fer bé els japos fou el "Walkman" i la Heidi??
Ara, amb una moto elèctrica, podrem parar mes sovint a les sortides per fer un riu mentre tu li dones a la "manivela" per carregar la bateria.
Quan sigueu grans, assoliu l'èxit i podeu crear un imperi "de la nada" com Mariscos Recio, "el mar a cualquier precio", us podreu comprar la BMW dels vostres somnis i anar amb la cara ben alta, ja sereu gent de categoria superior.
Jordi "Prony d'Or"
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Minina" post="249394"]Ostres Jaume quan he vist el post he pensat: potser s'ha quedat la GS d'en Cabirol, i hem surts amb l'elèctrica. No t'amoïnis que modificarem les rutes per fer sempre una parada a endesa[/quote]
Nuri , en jaume ja la va probar ja, la adventure pero com que no es vol posar alçes ales botes no toca de peus a terra, per aixo no la volguda
Nuri , en jaume ja la va probar ja, la adventure pero com que no es vol posar alçes ales botes no toca de peus a terra, per aixo no la volguda
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:okcat Jaume ara que està pujant tant l'electricitat te la canvies :callo encara sort que tinc dues accions a Endesa, :b9 :b9
:jajacat :jajacat Bé l'únic que et recomano és que sempre portis un allargament de 25mts, i cada vegada que pari a fer un cafè li dius que si pots "enchufa" que tens el mòbil al carrer :jajacat :jajacat
:jajacat :jajacat Bé l'únic que et recomano és que sempre portis un allargament de 25mts, i cada vegada que pari a fer un cafè li dius que si pots "enchufa" que tens el mòbil al carrer :jajacat :jajacat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Veig que sou uns incrèduls i la cosa no cola
Bon any a tothom
Bon any a tothom