Així Tracten Les BMW's A Harlem...........

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Així Tracten Les BMW's A Harlem...........

Entrada Autor: Esparver » dl. des. 30, 2013 1:13 am

Imatge

Per la resta, ben poques motos hem vist...............es veu que no es el temps!

Salutacions

Sam
Esparver l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 30, 2013 1:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Així Tracten Les BMW's A Harlem...........

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 30, 2013 12:13 pm

vaja put....a ixo es el tipic d'aparcar-la entre cotxes :nonocat :nonocat ,saluda als globertroters :birracat
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. des. 31, 2013 1:11 pm

Hola Esparver,

A qualsevol lloc del mon te la pots trobar al terra. La diferència està entre uns que t'hi deixen un paperet amb un telèfon o un correu electrònic i altres que se'n van.
Malauradament, com que el mon va com va, encara que siguis de bona fe pensaràs que a tu ningú et deixaria el seu número i tampoc ho faràs.
Excepte si ets en un país molt civilitzat, que no és el cas.

Passeu-ho be i tingueu una bona entrada d'any.

Jordi "Prony"

Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Entrada Autor: Esparver » dj. gen. 02, 2014 7:21 pm

Jo vaig veure "volar" la meva Revere, tenint-la aparcada davant de casa......el veí, cada dia sortía marxa enrera a tot drap uns 100 metres, i despres marxava endavant cap a treballar, i no em facis dir perque, no hi vaig pensar fins que vaig sentir la furgoneta engegar, que obro la porta i veig la Revere volant pel cop de cul de la furgoneta...........evidentment, no va tenir altra que reconeixer la seva culpa, però no de no haver estat present, segur que ni una nota hi hagués hagut.

Evidentment i per sort, no tothom es igual, però em va sorprendre de veure aquell tros de BMW per terra, em semblar un bon sacrilegi.......... en fi, a qui li hagin tirat la moto, ja sap el que suposa en tenir la moto encallada per falta de material, cobrar del seguro, etc........

Salutacions

Sam

Respon

Torna a “General”